Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت الله عابدینی گفت: امنیت جمهوری اسلامی و امنیت جغرافیای جهان اسلام به برچیده شدن رژیم غاصب صهیونیستی و به کوچ جمعی اشغالگران بستگی دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، آیت الله «عبدالکریم عابدینی» در مراسم نمادین برافراشتن پرچم فلسطین و آتش زدن پرچم رژیم صهیونیستی و آمریکا که به مناسبت روز جهانی قدس امروز (جمعه ۱۷ اردیبهشت) در خیابان طالقانی قزوین برگزار شد، بیان کرد: روز قدس روز خاطرات حماسی مسلمان جهان است، هر ساله شاهد بودیم در روز قدس راهپیمایی های بزرگی در همه شهرهای کشورمان به صورت بی نظیر، تماشایی و حماسی برگزار می شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نماینده ولی فقیه در استان قزوین ادامه داد: در کشورهای اسلامی و در شهرهای مختلف هم شاهد بودیم راهپیمایی جدی صورت می گرفت و در اقصا نقاط عالم، حتی کشورهای غیراسلامی هم در برگزاری مراسم روز قدس همراهی می کردند و اعلام انزجار و نفرت نسبت صهیونیست های تروریست، غاصب، جلاد و کودک کش داشتند.

 

وی عنوان کرد: روز قدس فقط این نیست برای قدس حرف بزنیم، قدس نماد عزت و اقتدار مسلمانان بوده و روز اسلام و نجات کشورهای اسلامی است و وقتی می خواهیم از قدرت اسلام حرف بزنیم از قدس می گوییم.

 

آیت الله عابدینی اعلام کرد: وقتی امام خمینی (ره) در ماه مبارک رمضان، بحث راهپمایی روز قدس را مطرح کردند ما در آن دوران در شرایطی بودیم که صهیونیست ها هر نقطه ای از فلسطین، لبنان و حتی کشورهای همجوار را اراده می کردند، آسیب می زدند و وسیله دفاعی نداشتیم و راحت هواپیماها آمده و بمباران می کردند یا در مرزهای لبنان هر جایی را می توانستند هدف گلوله های توپ و تانک قرار می دادند.

 

وی تصریح کرد: این نهال مقاومت که کاشته شد و استقامت روز قدسی که به نفس امام (ره) آغاز شد، نتیجه اش این شده امروز صهیونیست ها دست و بال خود را جمع کرده و بارها اظهار کرده و می کنند شمارش معکوس شان آغاز شده و پذیرفته اند که دیگر ماندنی نیستند.

 

نماینده ولی فقیه در استان قزوین تأکید کرد: آشفته ترین ملت در دنیا یهودی های ساکن در سرزمین های اشغالی هستند به طوری که در بررسی ها پنج نوع تعارض و اختلافات آشتی ناپذیر بین این سکنه وجود دارند.

 

وی اظهار کرد: صهیونیست ها خود را هلاک کردند بتوانند خائن و مخالفی از سران کشورهای اسلامی را با خود همراه کنند و حال که همراه کرده اند آن کسی که همراه شده برای این است که زیرپای خود را خالی دیده و پایگاه اجتماعی ندارد و از این رو آمده و به صهیونیست ها تکیه کرده اند.

 

آیت الله عابدینی گفت: قرآن کریم فرموده به ستمگران تکیه کنید آتش می گیرید و اینها سرنوشت شان هم همچون رژیم صهیونیستی می شود و آتش خشم خدا دامن آنها را هم خواهد گرفت.

 

وی تأکید کرد: ما نمایش قدرت روز افزون مقاومت اسلامی را در روز قدس شاهد بودیم و امروز ما به تعداد پایگاه های رژیم صهیونیستی موشک نقطه زن داریم و این را صهیونیست ها خوب می دانند.

 

نماینده ولی فقیه در استان قزوین توضیح داد: امنیت جمهوری اسلامی و امنیت جغرافیای جهان اسلام به برچیده شدن رژیم غاصب صهیونیستی و به کوچ جمعی اشغالگران بستگی دارد و باید از خانه های مردم بروند و برای خود فکر کنند و این امر امنیت ما را تضمین می کند.

 

وی افزود: جای صهیونیست ها سرزمین های اشغالی نیست، جای جنایتکاران شان گورستان است و فقط باید بمیرند و در خصوص آنها که فریب خورده اند، ما باید در تبلیغات بفهمانیم اگر جان و سلامت خود را می خواهید زودتر خود را نجات دهید و مهاجرت معکوس تنها راه نجات فریب خوردگان در سرزمین های اشغالی است.

 

آیت الله عابدینی اعلام کرد: خداوند متعال فرمان داده هرچه می توانید علیه آنها قدرتمند باشید و در خصوص اینکه گفته اند نیاز به موشک و اسلحه نداریم و چرا باید در امکانات دفاعی سرمایه گذاری کنیم کمترین آگاهی دینی اجازه نمی دهد اینها را به زبان آوریم.

 

وی یادآور شد: خداوند به مسلمانان می گوید در شرایط جنگی وقتی نماز می خوانید عده ای بخوانید و عده ای مسلح آماده باشید زیرا دشمن دوست دارد شما از سلاح تان غافل شوید.

 

نماینده ولی فقیه در استان قزوین خاطر نشان کرد: ما قدر سردار سلیمانی را می دانیم و دست ایشان و همراهان شان را می بوسیم و بر مقاومت و استقامت تا پیروزی نهایی اصرار داریم و یقین داریم رژیم صهیونیستی بساطش برچیده می شود و ان شاالله این امر به زودی رقم می خورد.

 

پایان پیام/293

منبع: شبستان

کلیدواژه: نماینده ولی فقیه در استان قزوین روز قدس امنیت نماینده ولی فقیه در استان قزوین آیت الله عابدینی رژیم صهیونیستی صهیونیست ها روز قدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۲۳۶۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی: تنبیه رژیم صهیونیستی بر عظمت جهان اسلام افزود

به گزارش «تابناک» به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، ابراهیم رئیسی در ادامه برنامه‌های دومین روز سفر خود به پاکستان بعد از ظهر امروز سه‌شنبه به وقت محلی از شهر لاهور مرکز ایالت پنجاب، به شهر کراچی مرکز ایالت سند و بزرگترین شهر و پایتخت اقتصادی پاکستان سفر کرد.

«سید مراد علیشاه» سروزیر ایالت سند و «محمدکامران خان تسوری» استاندار با حضور در فرودگاه کراچی ضمن استقبال از رییس جمهور ایران با دکتر سید ابراهیم رئیسی دیدار و گفتگو کردند.

رئیسی در این دیدار با بیان اینکه توسعه همکاری با کشورهای همسایه و مسلمان بویژه کشور دوست و برادر پاکستان جزو اولویت‌های سیاست جمهوری اسلامی ایران است، به گفتگوهای خود با مقامات پاکستان در حوزه مختلفی اقتصادی، تجاری و انرژی اشاره کرد و افزود: امیدواریم توافقات حاصل شده در این سفر با پیگیری مقامات دو طرف هر چه سریع‌تر اجرایی و عملیاتی شود.

«سید مراد علیشاه» سروزیر ایالت سند و «محمدکامران خان تسوری» استاندار نیز در این دیدار ضمن ابراز خوشحالی از انتخاب کراچی به عنوان یکی از مقاصد سفر رئیس جمهور به پاکستان، روابط دو کشور را فراتر از روابط دیپلماتیک متعارف و متکی بر علائق قلبی و اشتراکات فرهنگی و تاریخی عمیق توصیف و تصریح کردند همه تلاش خود را برای تسهیل و تسریع در گسترش مبادلات تجاری و همکاری‌های اقتصادی با ایران به کار خواهند گرفت.

وی همچنین پاسخ مقتدرانه جمهوری اسلامی ایران برای تنبیه رژیم صهیونیستی را باعث خوشحالی و ارتقای عزت و عظمت جهان اسلام دانستند و تاکید کردند که این اقدام مایه افتخار همه مسلمانان جهان شد.

دیگر خبرها

  • امنیت لازمه توسعه است/لزوم رسیدگی به مسکن محرومان در کردستان
  • عملیات وعده صادق مایه عزت جهان اسلام است
  • عملیات «وعده صادق» سربلندی جهان اسلام
  • عملیات وعده صادق سربلندی جهان اسلام
  • رأی الیوم:حاکمیت اردن استمرار جغرافیای راهبردی رژیم صهیونیستی است
  • عملیات«وعده صادق» پاسخ عبرت‌آموز برای رژیم غاصب صهیونیستی بود
  • رئیسی: تنبیه رژیم صهیونیستی بر عظمت جهان اسلام افزود
  • رژیم صهیونیستی تاکنون از هیچ تجاوز و وحشی‌گری علیه مردم غزه دریغ نکرده است
  • تنبیه رژیم صهیونیستی از سوی ایران برعظمت جهان اسلام افزود
  • افسانه‌ شکست‌ناپذیری گنبد آهنین صهیونیست‌ها در هم شکست