Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-26@22:10:15 GMT

حمید علی عسگری: سپاهان - پرسپولیس، فینال زودرس است

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۲۴۱۷۱

حمید علی عسگری گفت: با وجود برخی مشکلات، پرسپولیس نمایش خوبی در آسیا داشت

حمید علی عسگری در خصوص آخرین وضعیت پرسپولیس صحبت هایی را انجام داده است.

به گزارش طرفداری، حمید علی عسگری با مثبت ارزیابی کردن شرایط فعلی پرسپولیس به برنا گفت: 

پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا نشان داد قدرت برتر قاره محسوب می شود و عملکردی خوب و امیدوارکننده را از خود نشان داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازیکن سابق سرخ پوشان در ادامه گفت: 

با وجود برخی مشکلات، پرسپولیس نمایش خوبی در آسیا داشت و شرایط تیم و نتایجی که کسب کرد نشان از این داشت که بچه ها می توانند در فصل جاری نیز فینالیست آسیا شوند و این بار به جای نایب قهرمانی، جام را مال خود کنند.

علی عسگری در مورد شرایط بازیکنان سمت راست خط دفاعی در پرسپولیس اضافه کرد: 

به نظر من تغییر پست برای سیامک نعمتی جواب داده است و او در این پست عملکرد خوبی دارد. ضمن این که با توجه به این موضوع که او قبلا در فاز تهاجمی بازی کرده، قدرت پا به توپ خوبی دارد و می تواند در فاز حمله هم به پرسپولیس کمک کند. مهدی شیری هم هر زمان که به میدان فراخوانده شده سعی کرده مهره خوب و تاثیرگذاری برای این تیم باشد. در مجموع اگر بخواهیم شرایط پرسپولیس را مورد ارزیابی قرار دهیم باید بگویم این تیم در تمامی پست ها و مناطق نفرات خوب و آماده ای دارد که در حال حاضر به هماهنگی و هارمونی خوبی رسیده اند و می تواند حتی عملکرد به مراتب بهتر از این را هم رقم بزنند.

او با اشاره به بازی مهمی که در لیگ برتر پیش روی پرسپولیس است گفت: 

بدون شک این دیدار یکی از حساس ترین بازی های فصل محسوب می شود. با توجه به فاصله امتیازات در صدر جدول و همین طور شرایط دو تیم، پیروزی در این دیدار ارزشی فراتر از 3 امتیاز دارد و به همین دلیل این دیدار برای هر دو تیم مهم و حیاتی است.

علی عسگری ادامه داد: 

پرسپولیس پس از یک تورنمنت سخت و پرفشار و برگزاری 6 بازی در کمتر از 20 روز باید برای یک بازی مهم آماده شود. البته پرسپولیس همیشه حریف سرسختی برای سپاهان بوده و به نظر من کار حریف هم در این دیدار سخت است. در مجموع شرایط برای این بازی به گونه ای رقم خورده که به نظر من پیش بینی نتیجه این دیدار سخت و غیرقابل امکان است.

او در پایان گفت: 

به نظر من قهرمان این فصل از لیگ برتر از بین پرسپولیس و سپاهان معرفی شود و می توان گفت بازی رو در روی این دو تیم در شرایط فعلی یک فینال زودرس است.

اخبار داغ 

ریحانه پارسا در آغوش مرد نامرئی! / کراش جدیدش کیست؟! + عکس محمد نصیری جای هادی ساعی را در برترین ورزشکاران قرن گرفت / نتایج تیم منتخب قرن (5) اقدام عجیب برایتون در حذف نام و پرچم ایران! فدراسیون فوتبال عربستان به شکایت الاهلی از استقلال واکنش نشان داد 20 سال پیش در چنین روزی، منچسترسیتی برای آخرین بار به چمپیونشیپ سقوط کرد اونای امری برای پنجمین بار به فینال لیگ اروپا رسید

منبع: طرفداری

کلیدواژه: حمید علی عسگری نظر من

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۲۴۱۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان در دیدار با سپاهان

ظاهرا علیرضا بیرانوند در بازی پرسپولیس برابر سپاهان به ترکیب سرخ‌ها باز می‌گردد.

علیرضا بیرانوند مدتی است از میادین دور است و دوران مصدومیت خود را سپری می‌کند.

بیرو حالا گچ دست خود را باز کرده است و احتمالا در بازی با سپاهان، به درون دروازه پرسپولیس باز می‌گردد. گفتنی است امیررضا رفیعی هم در چند دیدار اخیر پرسپولیس با وجود غیبت بیرانوند، دروازه سرخ‌ها را بسته نگه داشته است.

 

منبع:طرفداری 

دیگر خبرها

  • موسوی: در جام حذفی هر بازی یک فینال است
  • اوسمار: دریافت چهار گل اصلا خوب نیست/اصلا به بازی سپاهان فکر نمی‌کردم
  • بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان در دیدار با سپاهان
  • تمرین اختصاصی بیرانوند برای بازی سپاهان
  • محک پرسپولیس و سپاهان پیش از ال‌کلاسیکو
  • شهریار سپاهان برای لیگ برتر آبروداری می‌کند
  • تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و سپاهان
  • تراکتور برای دومین بار، پرسپولیس را صدرنشین لیگ برتر می‌کند؟
  • علی نعمتی: جواب استقلالی‌ها را در زمین می‌دهیم
  • ورود سروش به باشگاه صدتایی‌های پرسپولیس