Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@00:50:42 GMT

موضوع فلسطین بخشی از زندگی سیاسی و اجتماعی مسلمانان است

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۲۴۲۹۵

موضوع فلسطین بخشی از زندگی سیاسی و اجتماعی مسلمانان است

ایسنا/خوزستان معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان با بیان اینکه موضوع فلسطین بخشی از زندگی سیاسی و اجتماعی مسلمانان است، گفت: همه آزادی‌خواهان به یاد مظلومان فلسطین هستند و جنایات رژیم صهیونسیتی را محکوم می‌کنند.

رضا نجاتی در مراسم نمادین روز جهانی قدس که امروز (۱۷ اردیبهشت‌ماه) در پارک جزیره اهواز برگزار شد، با گرامیداشت یاد شهید سردارسلیمانی و شهید ابومهدی، اظهارکرد: امام راحل با پیش‌بینی خردمندانه جمعه پایانی ماه رمضان را روز قدس نامگذاری کردند به این معنا که موضوع فلسطین نباید فراموش شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، وی ادامه داد: موضوع فلسطین بخشی از زندگی سیاسی و اجتماعی مسلمانان است. در قبل از انقلاب اسلامی، موضوع فلسطین در یک منطقه ای محصور شده بود و هر آنچه تصمیم می‌گرفتند بر سر مظلومان منطقه می‌آوردند اما با پیروزی انقلاب امام مسئله فلسطین را بخشی از انقلاب در ایران نام نهادند که مرتب ذهن ما مشغول این موضوع باشد. تعبیر امام راحل از غده سرطانی درباره اسرائیل یعنی اینکه خوب نمی‌شود و باید از بین برود. مقام معظم رهبری هم پیش‌بینی‌های عالمانه‌ای در این زمینه داشتند که روز به روز شاهد از بین رفتن این رژیم جعلی و کودک‌کش در منطقه هستیم.

معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان گفت: در این چهل سال در نظام مقدس جمهوری اسلامی و دیگر بلاد اسلامی، موضوع فلسطین یک موضوع اساسی و مهم جهان اسلام است. شاهد هستیم همه آزادی‌خواهان یاد مظلومان فلسطین می‌کنند و جنایات رژیم صهیونسیتی را محکوم می‌کنند.

وی بیان کرد: در کشور ما استراتژی بر این اساس است که موضوع فلسطین را یک اصل در برنامه کاری خود داشته باشیم. مبارزه با رژیم جعلی صهیونیست ادامه خواهد داشت. ان شاء الله جوانان ما برگرفته از پیام عاشورایی دفاع مقدس موضوع فلسطین را جدی بگیرند. در دو سال گذشته گسترش ویروس کرونا باعث شد که شیوه برگزاری برنامه‌ها تغییر کند اما این مسئله فراموش نمی‌شود و همچنان فکر و ذهن ما به سمت آزادی قدس شریف و نابودی رژیم جعلی اسرائیل است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی روز قدس موضوع فلسطین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۲۴۲۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش طالبان به کشف گورهای جمعی در خان یونس

وزارت خارجه حکومت طالبان در واکنش به کشف گورهای دسته‌جمعی در فلسطین ضمن محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی، تصریح کرد کابل از مبارزه حق طلبانه مردم فلسطین حمایت می‌کند.

به گزارش مشرق، وزارت خارجه حکومت طالبان در بیانیه‌ای به کشف گورهای دسته‌جمعی در محوطه بیمارستان «ناصر» در شهر خان یونس فلسطین واکنش نشان داد.

در این بیانیه وزارت خارجه حکومت طالبان آمده است: پیدا شدن اجساد شهدا از محوطه این بیمارستان که در میان‌شان زنان و کودکان نیز هستند، بیانگر مظلومیت مردم بی‌دفاع فلسطین، عدم پایبندی رژیم اشغالگر صهیونیستی به قوانین و مقررات بین‌المللی و همه ارزش‌های انسانی و بی‌تفاوتی و چشم‌پوشی جامعه بین‌الملل به جنایات هولناک رژیم غاصب صهیونیستی است.

وزارت خارجه حکومت طالبان ضمن محکومیت این جنایات تصریح کرد افغانستان از مبارزه حق‌طلبانه مردم فلسطین حمایت کرده و از انسان‌های آزاده در سراسر جهان می‌خواهد تا برای جلوگیری از جنایات رژیم صهیونیستی تلاش کنند.

پیش از این نیز «هبت‌الله آخندزاده» رئیس طالبان در پیامی درباره فلسطین گفته بود: «قضیه فلسطین، قضیه تمام امت اسلامی می‌باشد، ما بار دیگر تجاوز و اشغالگری اسرائیل بر غزه را شدیداً محکوم می‌کنیم».

وی تاکید کرده بود: «ما از تمام کشورهای اسلامی حتی جهان می‌خواهیم که هرچه زودتر دست ظلم رژیم اسرائیل را کوتاه سازند تا در آنجا تجاوز پایان یابد، به ویژه امت اسلامی مسئولیت دارد که از داعیه فلسطینیان مظلوم حمایت کامل نماید و با یک صدا در محدوده امکانات خویش در کنار فلسطینی‌ها بایستند».

آخندزاده اعلام کرده بود: جای تأسف است که مدعیان حقوق بشر جهان، نظاره‌گر ظلم بر فلسطین هستند و تاکنون هیچ جناح بین‌المللی گام عملی در راستای توقف این ظلم‌ها برنداشته و مسئولیت خویش را در قبال این اندوه بزرگ ادا نکرده است.

منبع: تسنیم

دیگر خبرها

  • وعده صادق قدرت اشغالگران قدس را به زیر کشید
  • مسجد مهمترین پایگاه انقلاب و مردم/ مسلمانان از انتقام سخت فرزندان امام به وجد آمده‌اند
  • جهاد اسلامی کمک‌های آمریکا به اشغالگران را محکوم کرد
  • هر جوان فلسطینی به قدر یک لشکر تاثیر دارد
  • نتانیاهو از پیگرد قضایی و سیاسی پس از جنگ می‌ترسد
  • سفر رئیس‌جمهور ایران به پاکستان دستاوردهای اجتماعی، سیاسی و منطقه‌ای داشت/ استقبال پر شور ملت پاکستان
  • سفر رئیس‌جمهور ایران به پاکستان دستاورد‌های اجتماعی، سیاسی و منطقه‌ای داشت
  • واکنش طالبان به کشف گورهای جمعی در خان یونس
  • از مبارزه حق طلبانه فلسطین حمایت می کنیم
  • علم الهدی: دشمنان اسلام از مسائل سیاسی عبور کرده و چشم به ولایت معصوم دارند