Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@09:07:38 GMT

کیفیت هوای پایتخت قابل قبول است/پیش بینی هوای شنبه

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۲۴۴۴۱

کیفیت هوای پایتخت قابل قبول است/پیش بینی هوای شنبه

به گزارش خبرگزاری مهر، پیش‌بینی‌های انجام شده در شرکت کنترل کیفیت هوای تهران حاکی از آن است که روز جمعه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ در بیشتر مناطق وضعیت قابل‌قبول است که ناشی از ناپایداری جوی و پراکندگی آلاینده‌ها طی ساعات گذشته است.

در طول روز با افزایش تندی باد شرایط مناسب برای پراکندگی آلاینده‌ها فراهم خواهد شد، هرچند با احتمال وزش باد نسبتاً شدید در برخی ساعات بعدازظهر، گسیل گردوخاک و کاهش کیفیت هوا در مناطق مستعد دور از انتظار نخواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این شرایط جوی تا اواخر وقت جمعه ادامه خواهد داشت و همراه با رگبار پراکنده سبب پراکندگی آلاینده‌ها و برقراری وضعیت قابل‌قبول در بیشتر مناطق پایتخت خواهد شد.

با کاهش تندی باد تا صبح شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ و آغاز تردد خودروها در نخستین روز هفته انتظار می‌رود در برخی مناطق پرتردد غلظت آلاینده‌ها افزایش یافته و سبب کاهش کیفیت هوا شود.

کد خبر 5206204

منبع: مهر

کلیدواژه: شرکت کنترل کیفیت هوای تهران وضعیت هوای تهران آلودگی هوا وزارت آموزش و پرورش ویروس کرونا شهرداری تهران سازمان تامین اجتماعی روز قدس قوه قضاییه محسن حاجی میرزایی آزادی زندانیان هلال احمر جمهوری اسلامی ایران روز معلم شورای شهر تهران کمیته امداد امام خمینی مهدی ولی پور واکسن کرونا آلاینده ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۲۴۴۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوای پاک برخی مناطق اصفهان ارمغان باران

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ شاخص کیفی هوای کلانشهر اصفهان و شهر‌های مجاور با ۵۹ AQI وضعیت قابل قبول را نشان می‌دهد.
بر اساس داده‌های سامانه برخط کنترل کیفیت هوای سازمان محیط‌زیست (منطقه اصفهان) شاخص هوای این کلان‌شهر در ایستگاه پایش پارک زمزم با ۳۲، سپاهان شهر ۵۰، فرشادی ۳۳، فیض ۴۰، کاوه ۴۰، میرزا طاهر ۲۷ وولدان ۴۲، نجف آباد ۳۵، کاشان ۱۶ و سگزی ۲۷ وخمینی شهر ۴۵ AQI در وضعیت پاک است.
همچنین امروز شاخص کیفی هوا در ایستگاه‌های پایش هوادر مناطق پروین ۷۴ ف خرازی ۸۱، دانشگاه صنعتی ۶۴، رهنان ۵۶، زینبیه ۵۱، قهجاورستان ۷۴، کردآباد ۵۶ وشهر‌های مبارکه ۷۰، شاهین شهر ۶۱ AQI در وضعیت قابل قبول ودر شهر زرین شهر با ۱۳۳ AQI در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس است.
شاخص کیفی هوا از صفر تا ۵۰ هوای پاک، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای سالم، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم و ۳۰۱ تا ۵۰۰ خطرناک است.

دیگر خبرها

  • افزایش ذرات معلق هوا در پایتخت
  • افزایش ذرات معلق هوا در آسمان پایتخت
  • هوای پایتخت در مرز آلودگی ؛ وضعیت کیفیت هوای شهرستان‌های استان تهران + عکس
  • تهرانی‌ها امروز یک نفس راحت می‌کشند!
  • کیفیت هوای تهران در ششمین روز از اردیبهشت
  • کیفیت هوای تهران در شرایط «قابل قبول»
  • هوای تهران همچنان مطلوب است
  • وضعیت آلودگی هوای تهران در خنک ترین روز بهاری | نقشه میزان آلاینده ها در هر منطقه را ببینید
  • آخرین وضعیت کیفیت هوای تهران
  • هوای پاک برخی مناطق اصفهان ارمغان باران