Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@20:36:15 GMT

تشییع پیکر شهید مدافع وطن در زهک

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۲۴۵۲۴

تشییع پیکر شهید مدافع وطن در زهک

به گزارش خبرگزاری فارس از زهک، پیش از ظهر امروز پیکر ستوان یکم مهدی شهرکی رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان زهک بر دستان مردم زهک تشییع و تدفین شد.

ستوان یکم مهدی شهرکی رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان زهک  15 اردیبهشت ماه جاری برای انجام یک ماموریت شناسایی به یکی از جاده های فرعی شهرستان مذکور اعزام که در کمین اشرار مسلح گرفتار می‌شود و اشرار مسلح به وسیله کلت کمری اقدام به شلیک چند گلوله به سمت خودروی او کرده و متاسفانه وی بر اثر اصابت گلوله به سرش به شهادت می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/3139

منبع: فارس

کلیدواژه: شهید سیستان و بلوچستان مواد مخدر تشییع پیکر رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر زهک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۲۴۵۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تریاک از معده قاچاقچی در اسفراین کشف شد

سرهنگ محمد روهنا گفت: در پی انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی ماموران پلیس مواد مخدر و اطلاع از حمل و انتقال مقداری مواد مخدر از استان‌های جنوبی به شهرستان اسفراین بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار قرار گرفت.

او گفت :  ماموران پلیس مواد مخدر با اجرای ایست و بازرسی در محور اسفراین به سبزوارخودرو متهمان را شناسائی کردند،  با سرعت عمل و هوشیاری ماموران ۳ نفر متهم دستگیر و به مقر انتظامی دلالت و خودرویشان به پارکینگ منتقل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین گفت :  متهمان در نهایت بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد،  پلیس با افرادی که امنیت و سلامت شهروندان را مختل کنند با قدرت برخورد خواهد کرد و انتظار می‌رود در صورت اطلاع از هرگونه مورد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان شمالی بجنورد

دیگر خبرها

  • توقیف کامیون حامل ۲۶۷ کیلو مواد مخدر شیشه در غرب تهران
  • ۱۵ متهم تحت تعقیب در خرمشهر بازداشت شدند
  • (تصاویر) تشییع پیکر آیت الله ضیاءالدین نجفی تهرانی
  • تشییع و خاکسپاری پدر شهید والامقام عباس چاه کبوتری در گرگان
  • ۵۷۰ کیلوگرم تریاک با همکاری پلیس استان سمنان کشف شد
  • تریاک از معده قاچاقچی در اسفراین کشف شد
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مرتضی شفیعی در اصفهان
  • پیکر بسکتبالیست نوجوان قزوینی تشییع شد
  • کشف ۴۵۵ کیلوگرم مواد مخدر در شهرستان میناب استان هرمزگان
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه