Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@00:28:42 GMT

اکبرپور:پول برای بازیکنان ماشین مهم نیست

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۲۴۷۰۹

اکبرپور:پول برای بازیکنان ماشین مهم نیست

سرمربی تیم ماشین سازی از حل شدن تمامی مشکلات تیمش خبر داد و گفت: طی دو هفته اخیر تمرینات منظمی داشتیم تا بچه ها به آن شرایطی که می خواهیم برسند.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ماشین سازی فردا در چارچوب هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال ایران از ساعت 21:15 در ورزشگاه شهید سلیمانی تبریز به مصاف سایپا خواهد رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صحبت های علیرضا اکبرپور، سرمربی ماشین سازی را در نشست خبری پیش از این بازی بخوانید:

 

حواشی تیم را جمع کردیم

صعود سه نماینده فوتبال ایران به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا را ابتدا تبریک می گویم. طی هفته ای که پشت سر گذاشتیم، حواشی داشتیم که خدا را شکر همه را جمع کردیم. طی دو هفته اخیر تمرینات منظمی داشتیم تا بچه ها به آن شرایطی که می خواهیم برسند.

 

سایپا را به خوبی آنالیز کردیم

سایپا تیم جوانی است؛ این تیم را به خوبی آنالیز کرده ایم و روی نقاط ضعف و قدرت این تیم کار کرده ایم. انشالله که بچه ها بتوانند توانایی های خودشان را به رخ حریف بکشند و بتوانیم هر سه امتیاز بازی را کسب کنیم.

 

امثال زنوزی را نباید دلسرد کنیم

از آقای زنوزی یک تشکر ویژه می کنم؛ مردی که سرمایه اش را برای این فوتبال گذاشته و ما باید قدر چنین آدم هایی که از جیب شان برای فوتبال هزینه می کنند را بدانیم و دلسردشان نکنیم. اگر یک جاهایی هم به مشکل خوردند باید کمک شان کنیم تا با دلگرمی با این فوتبال خرج کنند. حواشی هم که به وجود آمده بود، خدا را شکر حل شد. آقای زنوزی کمک کردند و تیم را جمع و جور کردیم.

 

بازیکنان بدون توجه به پول تلاش می کنند

درصدی از قرارداد بازیکنان هم که قرار بود به آنها پرداخت شود، پرداخت شد. انشالله که در آینده هم این روند ادامه باشد. قول داده اند که به زودی درصد دیگری از قرارداد بازیکنان را بدهند. همه بازیکنانمان بدون توجه به مسائل مالی آمده اند و کار می کنند و پول برایشان مهم نیست اما هر چقدر در زمینه مالی مشکلاتمان کمتر شود روحیه شان بالا می رود و توانایی شان نسبت به شرایط قبلی بیشتر می شود.

ماشین سازی تبریز

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ماشین سازی تبریز ماشین سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۲۴۷۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غیبت ستاره‌های کوبایی در هفته نخست VNL

تیم ملی والیبال کوبا در هفته نخست لیگ ملت‌های ۲۰۲۴ برخی بازیکنان تاثیرگذار خود را در اختیار ندارد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم ملی کوبا در هفته‌های اول و دوم لیگ ملت‌های والیبال 2024 غایبان صحب نامی خواهد داشت که مسیر راهیابی به المپیک را برای این تیم سخت خواهد کرد.

هینن: باید بفهمم چرا والیبال چین در میان بزرگان جهان نیست

آریل ساینس، رئیس فدراسیون والیبال کوبادر نشستی خبری اظهار داشت: سرمربی ما در لیگ ملت‌ها قادر به استفاده از همه بازیکنان خود نیست. خسوس هررا که در تیم پروجا بازی می‌کند، برای درمان مصدومیت زانو، تقاضای 2 هفته استراحت کرده است. الخاندرو گونسالس و میگل گوتیرس نیز در هفته‌های اول و دوم نمی‌توانند همراه تیم ملی کوبا باشند.

کوبا، هلند، ترکیه و ایران، تیم‌هایی هستند که برای راهیابی به المپیک 2024، همچنان کورسویی از امید در صورت کسب نتایج خارق‌العاده در لیگ ملت‌ها دارند.

تیم ملی ایران در هفته نخست لیگ ملت‌ها از ساعت 3:30 بامداد 6 خرداد 1403 در برزیل به مصاف کوبا می‌رود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • لواندوفسکی: توپ طلای 2021 حق مسی بود؛ بلینگام و ام باپه بهترین بازیکنان دنیا هستند
  • عکس| برترین پنالتی زن‌های تاریخ فوتبال کدام بازیکنان هستند؟
  • «اسنوس» مواد مخدر جدید فوتبالیست‌های لیگ برتر
  • تمرینات عالیشاه و بیرانوند همچنان زیر نظر کادر پزشکی
  • پرسپولیس در دو گروه تمرین کرد ، وضعیت مبهم بیرانوند برای بازی با سپاهان
  • با یک لیگ پیر نمی‌شود در تیم ملی جوانگرایی کرد
  • قاسم‌پور: مدیران آگاه و سالم باشند کار فوتبال خوب پیش می‌رود
  • غیبت ستاره‌های کوبایی در هفته نخست VNL
  • اکبرپور: سپاهان از بازی ما تعجب کرده بود
  • آخرین فرصت عربستانی‌ها به محمد صلاح