Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- پرچم فلسطین در دفاع از مردم مظلوم فلسطین در گلباغ نماز رشت به اهتزاز درآمد و سپس راهپیمایی خودرویی روز قدس در مرکز استان برگزار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، مراسم اهتزاز پرچم فلسطین صبح امروز با حضور مسئولان و نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان و حضور مردم در گلباغ نماز رشت برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار گیلان در این مراسم با اشاره به نامگذاری روز قدس توسط امام خمینی(ره) اظهار داشت: مناسبت و نامگذاری این روز توسط امام(ره) امروز جهانی شده است و این تدبیر به منزله احیاگر آرمان‌های مردم فلسطین، آزادی قدس شریف و سرزمین پاک فلسطین و نماد وحدت جهان اسلام است.

ارسلان زارع خاطرنشان کرد: امروز نه‌تنها مردم مسلمان ایران بلکه ملت‌های آزادی‌بخش در سراسر جهان این رور خجسته را گرامی می‌دارند و آن را به‌عنوان نمادی برای وحدت ملت‌های مسلمان در دفاع از مردم فسطین می‌دانند.

طوفان هشتک‌های دفاع از فلسطین در فضای مجازی نشانگر حقانیت "روز قدس" است + فیلمفرمانده سپاه کردستان: مبارزه همه جانبه‌ جهان اسلام علیه اسرائیل تا آزادی قدس شریف ادامه داردمراسم نمادین خودجوش روز قدس در میدان امیرچقماق؛ مردم یزد پرچم رژیم جنایتکار صهیونیستی را به آتش کشیدند

استاندار گیلان با بیان اینکه انقلاب اسلامی نه‌تنها مورد توجه مردم استکبارستیز ایران بلکه مورد توجه همه ملت‌ها است تصریح کرد: امسال به‌دلیل شرایط بیماری کرونا امکان برگزاری راهپیمایی در کشور و رشت نبود اما برنامه‌های نمادین گوناگونی به‌مناسبت روز قدس در گیلان برگزار می‌شود.

وی افزود: مردم گیلان سال‌های گذشته در راهپیمایی روز قدس همواره فوج فوج در خیابان‌ها شعار "مرگ بر آمریکا" و "مرگ بر اسراییل" سر می‌دادند و انشاءالله با مهار این بیماری‌ در سال‌های آینده، مردم بار دیگر در راهپیمایی گسترده دفاع از مردم مظلوم فلسطین حضوری باشکوه‌ خواهند داشت.

به گزارش تسنیم در مراسم امروز، پرچم فلسطین در گلباغ نماز رشت به اهتزاز درآمد و سپس راهپیمایی خودرویی مردمی در دفاع از مردم مظلوم فلسطین از گلزار شهدای رشت به سمت میدان شهدای ذهاب شهرداری و پس از آن به سمت مصلی امام خمینی(ره) این شهر به حرکت درآمد.

گیلانی‌ها در این راهپیمایی خودرویی شعار "مرگ بر اسراییل" و "مرگ بر آمریکا" را در خیابان‌های شهر رشت فریاد زدند و انزجار خود را نسبت به رژیم غاصب صهیونیستی نشان دادند.

انتهای پیام/612/ح

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: راهپیمایی خودرویی دفاع از مردم پرچم فلسطین روز قدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۲۴۷۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۴۰ راهپیمایی حمایت از مردم غزه در کرمان برگزار شد

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان، گفت: بیش از ۴۰ راهپیمایی و اجتماع مردمی در حمایت از مردم مظلوم غزه در سطح استان کرمان برگزار شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، حسین انجم شعاع صبح امروز در دیدار حجت‌الاسلام محمدحسین موسی‌پور، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور با اعضا و مدیران مجمع نمایندگان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و فعالین مردمی استان کرمان با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان به‌ویژه شهید سپهبد قاسم سلیمانی، اظهار داشت: در سال گذشته تمام برنامه‌های ملی مذهبی در سطح استان به‌ویژه راهپیمایی‌ها باشکوه خاص برگزار شد و مردم با توجه به مشکلاتی که وجود داشت حضور حماسی داشتند.

وی با اشاره به اینکه بیش از 26 مراسم رسمی در کرمان برگزار شد که شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان محور این مراسم بوده است، گفت: بیش از 40 راهپیمایی و اجتماع مردمی در حمایت از مردم مظلوم غزه در سطح استان کرمان برگزار شد که آخرین آن جمعه گذشته بعد از نماز جمعه در حمایت از حمله کوبنده سپاه به اسرائیل در پاسخ حمله متجاوزانه رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در سوریه بود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان، عنوان کرد: در بسیاری از برنامه‌های فرهنگی مذهبی استان سایر نهادها نیز مشارکت داشتند و همکاری خوبی شده است.

وی با بیان اینکه برنامه‌های اجرا شده با حضور باشکوه مردم خیلی خوب و باشکوه برگزار شده است، افزود: از ظرفیت‌های مردمی و گروه‌های مردمی در حوزه‌های مختلف در برنامه‌ها استفاده می‌شود و آنها هم استقبال می‌کنند که جای تقدیر دارد.

انجم‌شعاع با اشاره به اینکه تمام دستگاه‌های اجرایی استان که می‌توانند در برنامه‌های ملی و مذهبی نقش داشته باشند در اجرای برنامه‌ها استفاده می‌شود و عضو کمیته‌های تخصصی شورا هستند، گفت: برای هر برنامه‌ای که قرار است اجرا شود جلسات نقد و بررسی هم برگزار می‌شود و تمام تلاش خود را می‌گذاریم که برنامه‌ها بدون آسیب اجرایی شود و رضایت مردمی را داشته باشد.

وی از برنامه‌ریزی برای بزرگداشت سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) در خرداد ماه خبر داد و گفت: ستاد این مراسم تشکیل شده و در حال برنامه‌ریزی برای اجرای برنامه‌ها هستیم.

انتهای پیام/511/

دیگر خبرها

  • پلیس فرانسه اعتراضات حامیان فلسطین را سرکوب کرد/ راهپیمایی‌ها ادامه دارد
  • طوفان بشری مردم صعده یمن در حمایت از غزه
  • محکومیت رژیم صهیونیستی در جمعه خشم
  • خروش علویان در جمعه خشم
  • راهپیمایی‌های گسترده مردم یمن در حمایت از غزه
  • راهپیمایی گسترده مردم یمن در صعده در حمایت از غزه
  • کانون خدمت رضوی شهرستان تهران آغاز به کار کرد/بزرگترین پرچم رضوی در پایتخت به اهتزاز درمی‌آید
  • راهپیمایی « جمعه خشم» در مازندران برگزار می شود
  • گیلان، مهد شهیدان و سرداران دفاع مقدس است
  • بیش از ۴۰ راهپیمایی حمایت از مردم غزه در کرمان برگزار شد