Web Analytics Made Easy - Statcounter

رسول زارعی روز جمعه در گفت وگو با ایرنا، اعلام کرد:  بیش از شصت نفر برای عضویت در هیات مدیره شرکت سرمایه گذاری سهام عدالت استان بوشهر با نماد وسبوشهر ثبت نام کردند که پس از احراز صلاحیت‌های حرفه‌ای (تخصصی) و عمومی بعنوان نامزد قطعی تعیین شده و مورد قضاوت اعضای سهامدار این شرکت برای انتخاب قرار می‌گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این انتخابات در  نوبت اول در روز شنبه به تاریخ ۱۴۰۰/۲/۱۸ ساعت ۱۰ صبح بصورت الکترونیکی در تارنمای  dima.csdiran.ir برگزار و تعداد ۵ عضو اصلی و  ۲ عضو علی البدل هیات مدیره انتخاب می‌شوند تا بزرگترین و توانمندترین شرکت به لحاظ سرمایه و اختیارات مالی در استان، فعالیت خود را آغاز کنند.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان بوشهر گفت: هیات مدیره منتخب مجمع و سپس مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری سهام عدالت بوشهر به نیابت از اعضای خود یا سهامداران سهام عدالت که روش غیر مستقیم را در مدیریت سهام خود انتخاب کرده‌اند امور شرکت و مدیریت سهام بیش از ۳۷۳ هزار نفر از اعضای خود را در استان بر عهده می گیرند.

 زارعی اظهار کرد: بدون تردید این شرکت با سرمایه مردمی بیش از ۴۸ هزار میلیارد ریال علاوه بر ایجاد ارزش افزوده و سود برای اعضای خود، نقش  کلیدی را در توسعه اقتصادی استان، تولید و ایجاد فرصت‌های جدید شغلی را فراهم می‌کند.

وی تاکید کرد: بنابراین حضور اعضا و سهامدارانی که  دارای روش غیر مستقیم بوده، مشروط به ثبت نام در سامانه سجام و احراز هویت که برای آنها پیامک نیز ارسال می‌شود در مجمع و انتخاب الکترونیکی و مجازی اعضای هیات مدیره شرکت کنند.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان بوشهر بیان کرد: در صورتی‌که تعداد شرکت کنندگان کمتر از ۵۰ درصد به اضافه یک نفر از سهامداران شرکت باشد،  این انتخابات به نوبت دوم کشیده می‌شود که در این صورت  تاریخ و بازه زمانی تشکیل مجمع به روش الکترونیکی نوبت دوم در آینده اعلام می‌شود.

برچسب‌ها بوشهر سهام عدالت انتخابات سهام عدالت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر سهام عدالت انتخابات سهام عدالت بوشهر سهام عدالت انتخابات سهام عدالت اخبار کنکور هیات مدیره سهام عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۲۴۸۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیلاب و تگرک محصولات کشاورزی بوشهری‌ها را تهدید می‌کند

به‌گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، کبری توکلی با اشاره به صدور هشدار سطح نارنجی هواشناسی استان و احتمال بارش‌های سنگین، خطر بارش تگرگ، وزش باد، جاری شدن روان آب، طغیان و سیلابی شدن رودخانه‌ها، وقوع صاعقه و خسارت به بخش کشاورزی را پیش‌بینی کرد.

وی توصیه کرد: کشاورزان محصولات برداشت شده را از فضای باز به مناطق سرپوشیده منتقل کنند، از آبیاری محصولات به‌دلیل وقوع بارندگی و برای جلوگیری از خوابیدگی محصولات خودداری کرده و کنترل دما و رطوبت انبار‌ها با توجه به افزایش رطوبت برای جلوگیری از خسارت شیوع بیماری‌های قارچی را ضروری دانست.

معاون بهبود تولیدات گیاهی جهاد کشاورزی استان بوشهر بر بسته نگه‌داشتن دریچه‌های گلخانه‌ها هنگام کاهش دما و وقوع بارش تاکید کرد و افزود: استفاده نکردن از آب باران برای تغذیه دام‌ها و جلوگیری از نفوذ روان آب به داخل محل نگهداری دام مورد توجه قرار گرفته شود.

وی خودداری دامداران و عشایر از عبور در ارتفاعات و انتقال دام‌ها به مکان سرپوشیده هنگام وقوع بارش را از دیگر توصیه‌ها اعلام و تاکید کرد: توقف نکردن در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها با توجه به پیش‌بینی وقوع بارش‌های شدید ضروری است.

توکلی بر عایق‌بندی و محافظت از کندو‌های عسل در مقابل بارش و تردد نکردن ماشین‌آلات کشاورزی روی زمین‌های زراعی تاکید و توصیه کرد: دامداران و عشایر با توجه به شرایط بارندگی به توصیه‌ها توجه ویژه کنند.

دیگر خبرها

  • سیلاب و تگرک محصولات کشاورزی بوشهری‌ها را تهدید می‌کند
  • نظارت ها بر شرکت های بورسی برای واریز به موقع سود سهام عدالت چگونه است؟
  • رسانه‌های استان بوشهر در انتخابات اهتمام ویژه‌ای به امیدآفرینی داشته‌اند
  • مرزبانی باید به سیستم‌های رصد و پایش الکترونیک دریا مجهز باشد
  • کمبودهای درمانی استان بوشهر رفع شود
  • تاریخ دقیق واریز سود سهام عدالت اعلام شد + جزئیات
  • اعضای هیات مدیره پدیده مشخص شدند
  • ۲ هزار و ۳۵۷ معلم بوشهری حامی ایتام هستند
  • اعلام نحوه واگذاری سهام ترجیحی به اعضای باشگاه و پیشکسوتان پرسپولیس
  • قرارگاه تولید مسکن ارزان‌قیمت در برنامه صندوق ذخیره فرهنگیان است