Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- مقامات رسمی در کارولینای جنوبی اعلام کردند یک کارآموز مسلح ارتش آمریکا روز پنجشنبه یک دستگاه اتوبوس مدرسه حامل دانش آموزان را ربود.
به گزارش خبرگزاری آریا، شبکه خبری ان بی سی گزارش داد، مقامات پلیس در کارولینای جنوبی اعلام کردند این کارآموز از فورت جکسون ساعت 7 بامداد به وقت محلی، با یک اسلحه پایگاه نظامی را ترک کرده است – البته بعدا مشخص شد اسلحه بدون مهمات بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرکلانتر منطقه ریچلند اعلام کرد او به راننده اتوبوس گفته نمی‌خواهد به او آسیبی بزند فقط می‌خواهد به شهر بعدی برود.
سرکلانتر ریچلند، مظنون را جووان کولازو 23 ساله از نیوجرسی معرفی کرد.
کلانتری منطقه، ویدئوی مختصری را از داخل اتوبوس درخلال این حادثه منتشر کرد که نشان می‌دهد مردی اسلحه به دست با بلوز مشکی با نماد "ارتش" کلماتی را بیان می‌کند.
در این ویدئو، صدای مظنون شنیده می‌شود که به راننده دستور می‌دهد در را ببندد و حرکت کند.
سرکلانتر ریچموند گفت مظنون همه 18 کودک داخل اتوبوس را به قسمت جلویی اتوبوس برده و آن‌ها از مظنون مرتبا می‌پرسند آیا قصد دارد به آن‌ها یا راننده آسیب بزند.
سرکلانتر منطقه گفت این پرسش و پاسخ، متجاوز را مایوس کرده و او اجازه می‌دهد کودکان از خودرو پیاده شوند، سپس پس از طی مسافتی کوتاه، اتوبوس را ترک کرده و سلاحش را نیز در داخل اتوبوس قرار می‌دهد و سپس تسلیم می‌شود.
سرکلانتر منطقه گفت کل مدت زمان این حادثه شش دقیقه طول کشید که این کودکان و راننده اتوبوس بسیار ترسیدند و زندگی شان به خطر افتاد. آن‌ها صدمه فیزیکی ندیدند، اما شما می‌توانید تصور کنید آن‌ها در آن زمان چه احساسی داشتند. مظنون بازداشت شده و به 19 مورد جرم از جمله آدم ربایی، سرقت مسلحانه، سرقت خودرو، نقض قانون استفاده از سلاح در جرائم خشونت طلبانه و حمل غیرقانونی یک سلاح در اموال مدرسه متهم است.
وی افزود:" اوضاع بسیار وحشتناکی بود، این اولین بار در طول 25 سال خدمتم هست که چنین تماس تلفنی دریافت کرده ام و به من گفته شد یک فرد مسلح اتوبوس حامل کودکان را دزدیده است. نمی‌توانم به شما بگویم چه حسی دارم. ما با راننده اتوبوس صحبت کردیم او از آموزه هایش برای حفاظت از این کودکان استفاده کرد. اگر این داستان قهرمانی داشته باشد، آن راننده اتوبوس است. ما نمی‌خواهیم الان نام او را اعلام کنیم، اما در مقطعی دیگر او را معرفی می‌کنیم. کار او عالی بود. "
ژنرال میلفورد بیگل فرمانده پایگاه نظامی آمریکا اعلام کرد معتقد است این جوان آمریکایی دچار افسردگی شدید شده و این امر باعث شده از حصار پایگاه بالا رفته و سعی کرده فورت جکسون را ترک کند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: کارآموز افسرده ارتش راننده اتوبوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۲۴۹۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱ دستگاه اتوبوس آمبولانس به محل آتش‌سوزی انبارها در شهرری اعزام شد

معاون روابط عمومی اورژانس کشور گفت: یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و سه دستگاه آمبولانس در آتش‌سوزی انبارها منطقه شهرری مستقراند.

بابک یکتاپرست در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به تعداد مصدومان حادثه انبارهای منطقه شهرری اظهار کرد: عملیات آتش‌نشانی انجام شده، تاکنون مصدوم نداشته و عملیات آتش‌نشانان در مراحل پایانی است.

وی افزود: بیمارستان ضیاییان و شهدای یافت آباد برای پذیرش و بیمارستان هفت تیر برای تخلیه بیمارستان و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و سه دستگاه آمبولانس در محل مستقر هستند

کد خبر 747989

دیگر خبرها

  • ۱ دستگاه اتوبوس آمبولانس به محل آتش‌سوزی انبارها در شهرری اعزام شد
  • پاکبان زنجانی کیف حامل مدارک قیمتی را به صاحبش برگرداند
  • شغل جدید ستاره نیوکسل: راننده کامیون!‏
  • کتک‌کاری یک مسافر با راننده اتوبوس در آمریکا + فیلم
  • سارق مغازه های تهرانسر دستگیر شد
  • حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به تانکر حامل سوخت در لبنان
  • حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به تانکر حامل سوخت در لبنان+ فیلم
  • خواهر کیم جونگ اون: به توانمندسازی ارتش برای حفاظت از حاکمیت و صلح منطقه ادامه می‌دهیم
  • ۱۶ کشته و ۲۸ مفقود درپی واژگونی قایق پناهجویان
  • وزیر کشاورزی اوکراین مظنون پرونده زمین‌خواری ۷ میلیون دلاری