Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-08@11:53:04 GMT

واکسیناسیون شهروندان در ۲۲ سوله ورزشی شهرداری تهران

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۲۴۹۳۶

واکسیناسیون شهروندان در ۲۲ سوله ورزشی شهرداری تهران

به گزارش خبرگزاری مهر، امیر محسنی مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران، از در اختیار گرفتن ۲۲ سوله ورزشی پایتخت جهت انجام واکسیناسیون کرونا خبر داد و گفت: با دستور شهردار تهران و در جهت تسهیل انجام واکسیناسیون گروه‌های هدف در پایتخت، ۲۲ سوله ورزشی در اختیار دانشگاه‌های علوم پزشکی قرار می‌گیرد.

وی اظهار داشت: با توجه به افزایش واکسیناسیون کرونا در کشور، شهرداری تهران برای تسهیل این امر در پایتخت، اعلام آمادگی جهت همکاری با دستگاه‌های مختلف کرده است تا روند واکسیناسیون با سرعت بیشتری دنبال شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته محسنی، سازمان ورزش شهرداری تهران بیش از ۲۰۰ مجموعه ورزشی و ۵۰ سوله ورزشی الزهرا (س) در اختیار دارد که در شرایط قرمز کرونا غیر فعال یا نیمه فعال است و می‌تواند در مواقع لزوم به کمک دستگاه‌های مدیریت کرونا درآید.

کد خبر 5206266

منبع: مهر

کلیدواژه: واکسن کرونا پیروز حناچی شهرداری تهران وزارت آموزش و پرورش ویروس کرونا شهرداری تهران سازمان تامین اجتماعی روز قدس قوه قضاییه محسن حاجی میرزایی آزادی زندانیان هلال احمر جمهوری اسلامی ایران روز معلم شورای شهر تهران کمیته امداد امام خمینی مهدی ولی پور واکسن کرونا شهرداری تهران سوله ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۲۴۹۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کرایه تاکسی در اهواز ۳۵ درصد گرانتر شد

آفتاب‌‌نیوز :

لایحه افزایش نرخ‌های کرایه تاکسی، در اسفندماه سال گذشته تقدیم شورای شهر اهواز شد که با گذشت بیش از ۲ ماه، میزان نرخ کرایه تاکسی‌ها مشخص و به تصویب شورا رسید.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری اهواز یکشنبه در صحن علنی شورای شهر گفت: نرخ جدید کرایه تاکسی باید هر چه سریعتر در تابلو‌های سطح شهر نصب شود تا رانندگان و شهروندان مطلع شوند.

امیر صفی خانی افزود: یکی از برنامه‌های سازمان تاکسیرانی شهرداری اهواز در سال جاری نظارت بر نرخ کرایه‌ها بوده و از اعضای شورا و تمام شهروندان انتظار داریم که در این زمینه ما را همراهی کنند.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری اهواز گفت: تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم تا در امر خدمت رسانی به شهروندان، اتفاقات جدید و بهتری رقم بخورد همچنین تاکسی‌های با کیفیت‌تری وارد ناوگان شود.

وی افزود: اگر راننده تاکسی اقدام به دریافت کرایه بیش از نرخنامه کند قطعا مرتکب تخلف شده و در صورت شکایت مسافران به آن رسیدگی می‌شود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • تسویه ۲۰ همتی با بانک‌ها از طریق واریز و برداشت/ کارنامه موفق مدیریت شهری در اداره پایتخت
  • تاکید وزیر ارشاد بر حفظ و توسعه تماشاخانه سنگلج
  • کسانی که واکسن آسترازنکا تزریق کرده‌اند بخوانند | این واکسن کرونا خونمان را لخته کرده است؟
  • سیاستگذار در تله خودساخته
  • ساخت مسکن‌های «استطاعت پذیر» در پایتخت به کجا رسید؟
  • تعرفه سالن های ورزشی شهرداری در سال جدید چقدر است؟
  • تعرفه سالن های ورزش شهرداری در سال جدید چقدر است؟
  • کرایه تاکسی در اهواز ۳۵ درصد گرانتر شد
  • تکلیف‌نامه شهرداری تهران برای پارک‌های پایتخت چه می‌گوید؟
  • اتوبوس‌های تولید گروه بهمن به پایتخت رسید