Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیکن سابق رم معتقد است حضور ژوزه مورینیو در این تیم اتفاق خوبی برای رمی ها محسوب می شود.

به گزارش طرفداری و به نقل از گاتزتا دلو اسپرت، الساندرو فلورنزی این روزها در باشگاه پاری سن ژرمن توپ می زند ولی هنوز هم به تیم سابق خود علاقه دارد. این بازیکن در مورد حضور ژوزه مورینیو در جیالوروسی با نشریه ایتالیایی گاتزتا صحبت کرده و گفته است: 

اول از همه باید بگویم، به نظرم حضور مورینیو نفس تازه ای برای تمام باشگاه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او احتمالا یکی از بزرگترین و باشخصیت ترین مربیانی است که به باشگاه می آید. او می تواند مشکلات باشگاه را به خوبی مدیریت کند و با توجه به سابقه حضورم در رم می گویم این کار اصلا آسان نیست. امیدوارم مورینیو بتواند عملکرد خوبی در رم داشته باشد. امیدوارم بتواند رم را فاتح سری آ کند و در آن صورت به عنوان یک هوادار به رم خواهم رفت و جشن خواهم گرفت.

فلورنزی هنوز تا سال 2023 با رم قرارداد دارد و در حال حاضر به طور قرضی در پاری سن ژرمن توپ می زند و تیم فرانسوی می تواند با پرداخت مبلغ مشخصی قرارداد این بازیکن را دائمی کند. فلورنزی در مورد آینده خودش می گوید:

در سال های اخیر به سختی تلاش کرده ام تا به سطح خودم قبل از مصدومیت ها برسم و به نظرم موفق شده ام. مشخصا حس خوبی دارد که باشگاه بزرگی مثل اینتر به جذب شما علاقه نشان دهد اما معمولا علاقه ای به شایعات بازار نقل و انتقالات ندارم و به حقایق اهمیت بیشتری می دهم. در حال حاضر همه انرژی من روی موفقیت پاری سن ژرمن است. می خواهم جواب اعتماد این باشگاه را بدهم. جواب اعتماد توخل که فصل را با او آغاز کردم و حالا پوچتینو که او هم همچنان به من باور دارد. به همین خاطر می خواهم تمام تلاشم را بکنم و بعدا به آینده فکر کنم.

او در مورد دوران حضورش در پاری سن ژرمن و هم تیمی بودن با ام باپه و نیمار نیز گفت:

می خواهم عملکردم در زمین به جای خودم صحبت کند. می دانم ام باپه و نیمار فوتبالیست های خوبی هستند اما هنوز هم با دیدن توانایی هایشان در زمین تمرین تعجب می کنم. آنها کاری می کنند که مسائل سخت، آسان به نظر برسد و تنها فوق ستاره ها توانایی انجام چنین کاری را دارند. آنها انسان های خوبی هم هستند که باعث می شود قهرمان هایی واقعی باشند. 

بازیکن تیم ملی ایتالیا در مورد حذف از لیگ قهرمانان نیز گفت:

درست مثل هم تیمی هایم، به سخت با این اتفاق کنار آمدم. وقتی بعد از بازی مقابل سیتی به رختکن آمدیم، مثل این بود که در مراسم ختم شرکت کرده ایم. این نشانه خوبی است و نشان می دهد که تمام تیم می خواستند به هدف اصلی باشگاه یعنی قهرمانی برسند. حالا باید تمرکزمان روی لیگ و جام حذفی باشد. اهداف بزرگی برای فصل بعد داریم.

او در مورد مسابقات یورو پیش رو هم گفت:

مانچینی توانست شروع خوبی داشته باشد و تیم متحدی بسازد. بازیکنان جوان زیادی در تیم داریم اما بازیکنان باتجربه نیز در تیم حضور دارند. می خواهیم عملکرد خوبی داشته باشیم. مویزه کین توانسته پیشرفت خوبی داشته باشد اما به نظرم نیکولو بارلا می تواند در یورو شگفتی ساز شود. 

اخبار داغ 

ریحانه پارسا در آغوش مرد نامرئی! / کراش جدیدش کیست؟! + عکس محمد نصیری جای هادی ساعی را در برترین ورزشکاران قرن گرفت / نتایج تیم منتخب قرن (5) اقدام عجیب برایتون در حذف نام و پرچم ایران! فدراسیون فوتبال عربستان به شکایت الاهلی از استقلال واکنش نشان داد 20 سال پیش در چنین روزی، منچسترسیتی برای آخرین بار به چمپیونشیپ سقوط کرد اونای امری برای پنجمین بار به فینال لیگ اروپا رسید

منبع: طرفداری

کلیدواژه: پاری سن ژرمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۲۴۹۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ژاوی: می‌خواهم قرارداد روبرتو تمدید شود/ جاه‌طلبی زیادی دارم

ژاوی هرناندس که شاگردانش فردا شب (دوشنبه) در هفته سی‌وسوم لالیگای اسپانیا پذیرای والنسیا خواهند بود، با حضور در کنفرانس خبری پیش از این دیدار گفت: ما خیلی خوب تمرین کرده‌ایم و تیم را خیلی آماده دیدم. هوادارا ن ما برد می‌خواهند.

وی افزود: والنسیا حریف متفاوتی است اما ما در خانه بازی می‌کنیم و امیدواریم که سه امتیاز این بازی را از آن خود کنیم. ما همه در داخل باشگاه با هم متحد هستیم. ما تنها روی بازی بعدی‌مان و به پایان بردن فصل در بهترین شکل ممکن تمرکز داریم.

سرمربی بارسلونا درباره اینکه آیا ممکن است فصل آینده ویکتور روکه به صورت قرضی راهی تیمی دیگر شود، اظهار داشت: هنوز تصمیمی در این خصوص نگرفته‌ایم. خواهیم دید که بهترین تصمیم برای هر بازیکن چیست.

ژاوی همچنین درباره آینده حرفه‌ای مدافع باتجربه‌اش گفت: من می‌خواهم قرارداد سرخی روبرتو تمدید شود و در بارسلونا بماند، اما در نهایت اوست که باید تصمیم بگیرد. باشگاه موضع من در این زمینه را می‌داند، او از زمان آمدنش به بارسلونا کارهای زیادی برای این باشگاه انجام داده است.

سرمربی ۴۳ ساله بارسلونا که چند روز پیش سرانجام با تغییرنظر تصمیم گرفت تا فصل آینده هم روی نیمکت این تیم بماند، در این خصوص خاطرنشان کرد: من انرژی و جاه‌طلبی زیاد برای ادامه کار در بارسا دارم. ما کار آنالیز عملکرد تیم در فصل جاری را آغاز کرده‌ایم تا تغییرات لازم برای بهبود وضعیت تیم را به وجود بیاوریم.

وی درباره هافبک هلندی‌اش که گفته می‌شود بارسلونا در نظر دارد او را در پایان فصل در لیست فروش بگذارد، گفت: فرنکی دیونگ بازیکن اساسی و خیلی مهمی برای ما است و این را پیش از این هم گفته‌ام. متأسفانه فرنکی این فصل سه بار از ناحیه قوزک پا مصدوم شده است و این جای تأسف دارد چون او در فرم خیلی خوبی بود.

ژاوی همچنین با اشاره به اینکه پدری صد درصد آماده است و برای بازی فردا او در اختیار خواهد داشت، خبر داد تغییری در کادرفتی‌اش ایجاد نخواهد شد.

بارسلونا که در حال حاضر با ۷۰ امتیاز در رده سوم جدول رده‌بندی لالیگای اسپانیا جای دارد، از ساعت ۲۲:۳۰ فردا (دوشنبه - به وقت تهران) در ورزشگاه مونتجویک به مصاف والنسیا می‌رود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • تجربه تازه مجلس برای بررسی «سند دخل و خرج کشور»
  • تاکتیک ژوزه مورینیو برای مهار لیونل مسی را در الکلاسیکوها
  • توضیح تصویری ژابی آلونسو درباره نقش‌هایش در تیم‌های مورینیو و گواردیولا / فیلم
  • هیچ مسئولی نمی‌تواند طلبکار رشته کشتی باشد / نمی‌خواهم نفر اول تیم ملی باشم!
  • ژاوی: می‌خواهم قرارداد روبرتو تمدید شود/ جاه‌طلبی زیادی دارم
  • ستاره اینتر احترام میلانی‌ها را نگه می‌دارد
  • جشن رختکن فوتسال افغانستان با آهنگ صادق بوقی؛ او او او او! + ویدیو
  • سال اول مجلس دوازدهم سال تعیین کننده‌ای  خواهد بود
  • گریه پورحمیدی در رختکن بند نمی‌آمد!
  • هجوم هواداران اراکی به رختکن (عکس)