Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-07@23:04:27 GMT

تدابیر شدید امنیتی در قدس اشغالی

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۲۵۰۰۰

تدابیر شدید امنیتی در قدس اشغالی

خبرگزاری فارس: منابع فلسطینی، امروز (جمعه)، گزارش دادند که پس از درگیری‌های اخیر، بسیاری از محله‌های قدس اشغالی در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان بسته شده و تدابیر امنیتی شدیدی در این اماکن اتخاذ شده است.

به گزارش پایگاه خبری «عرب۴۸»، پلیس رژیم صهیونیستی در تمام جاده‌های متنهی به محله قدیم قدس ایست‌های بازرسی ایجاد کرده و در عین منطقه «باب العامود» را به طور کلی بسته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش، تنها در ورودی منطقه «وادی الجوز» به اتوبوس‌ها اجازه ورود داده شده که این در حالی است در محله «باب العامود» جز به شهرک‌نشینان به هیچ فرد دیگری اجازه ورود به این محله داده نشده است.

عرب۴۸ در ادامه این گزارش نوشت که خیابان‌های «السطان سلیمان»، «اریحا»، «السموأل»، «نابلس»، «صلاح الدین» و «عمر بن العاص» به طور کامل بسته شده‌اند.

در این گزارش به بیانیه پلیس رژیم صهیونیستی اشاره شده که مطابق آن، دستور مبنی بر بسته شدن جاده‌ها از ساعت شش امروز صبح تا شش عصر برای نظامیان صهیونیست صادر شده است.

عرب۴۸ در ادامه نوشت که پس از درگیری‌های اخیر در محله الشیخ جراح و هشدارهای «محمد الضیف» فرمانده نظامی کتائب عز الدین القسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس)، ارتش رژیم صهیونیستی سطح آماده‌باش نیروهایش را بالا برده است.

شبکه صهیونیستی «کان» نیز به نقل از یک منبع در ارتش این رژیم گزارش داد که تصمیم بالابردن سطح آمادگی نیروهای نظامی به علت جمعه پایانی ماه رمضان و سالروز اشغال شهر قدس مطابق با تقویم عبری اتخاذ شده است.

 فرمانده کل گردان‌های شهید عزالدین القسام اخیرا در واکنش به تداوم تجاوزها و تهدیدهای صهیونیست‌ها علیه ساکنان محله الشیخ جراح در قدس، با انتشار نامه‌ای خطاب به اشغالگران اعلام کرد که «این آخرین هشدار است»

منبع: فردا

کلیدواژه: قدس اشغالی تدابیر شدید امنیتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۲۵۰۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حزب الله هزار و ۵۰۰ موشک به اسرائیل شلیک کرده است

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا از خبرگزاری سما فلسطین، رادیو ارتش رژیم صهیونیستی همچنین گزارش داده که حزب الله لبنان از ماه ژانویه تا فوریه حدود ۸۷۰ موشک به فلسطین اشغالی شلیک کرده است.

این در حالی است که رسانه‌های صهیونیستی امروز (یکشنبه) اعلام کردند که حزب الله طی روز جاری بیش از یکصد موشک به شمال فلسطین اشغالی شلیک کرده است.

به گزارش ایرنا، با آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط گروه‌های مقاومت فلسطین، حزب‌الله لبنان در راستای درگیر کردن بخش عمده‌ای از نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

در این باره رسانه‌های صهیونیستی نیز بارها اعتراف کرده‌اند که حزب‌الله در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین همچنان دست برتر را دارد و ارتش اسرائیل در این منطقه به دام افتاده است.

دیگر خبرها

  • حمله رژیم صهیونیستی به غرب شهر رفح ۵ شهید برجای گذاشت
  • چند شهید و مجروح پس از آغاز حمله اشغالگران به رفح
  • اعلام تخلیه ساکنان شرقی رفح برای حمله اسرائیل/حملات شدید حزب الله به مواضع نظامی اسرائیل با 70 موشک/ حماس: دستور تخلیه رفح تحولی خطرناک است
  • اعلام تخلیه ساکنان شرقی رفح برای حمله اسرائیل/حملات شدید حزب الله به مواضع نظامی اسرائیل با 70 موشک
  • حزب الله هزار و ۵۰۰ موشک به اسرائیل شلیک کرده است
  • یمن توطئه جاسوسی آمریکا و اسرائیل را خنثی کرد
  • شکست جاسوسی آمریکا و رژیم صهیونیستی در یمن
  • اسرائیل شبکه الجزیره را در اراضی اشغالی بست
  • رژیم اسرائیل، شبکه الجزیره را در اراضی اشغالی بست
  • ادامه حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه و کرانه باختری