Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@16:07:57 GMT

راهپیمایی خودجوش مردمی روز قدس در قم برگزار شد

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۲۵۰۰۹

راهپیمایی خودجوش مردمی روز قدس در قم برگزار شد

به گزارش ایرنا، تعدادی از شهروندان قمی، سوار بر خودرو و موتورسیکلت با تجمع در بلوار پیامبر اعظم(ص) شهر قم اقدام به راهپیمایی با عنوان «آتش‌به‌اختیار» به مناسبت روز جهانی قدس کردند.

برگزاری این حرکت؛ خلاف دستورالعمل های کرونایی در حالی صورت می گیرد که از صبح امروز فراخوان‌هایی در زمینه برگزاری این راهپیمایی در فضای مجازی منتشر شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این فراخوان ها با بیان اینکه راهپیمایی روز قدس به طور سراسری و آتش به اختیار برگزار می‌شود، ادعای «جابجایی معنادار و حکیمانه برنامه سخنرانی زنده و تلویزیونی روز قدس رهبر معظم انقلاب از ساعت ۱۱ به ساعت۱۴:۳۰» شده تا به زعم آنان فرصت لازم برای برگزاری این راهپیمایی فراهم شود.

در این فراخوان ها ذکر شده است: زمان تعیین شده قبلی سخنرانی زنده رهبر انقلاب اسلامی در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان مصادف با روز قدس، مانعی بر سر راه برگزاری آتش‌به‌اختیار مراسم این روز شریف بود که با این جابجایی، پیامی روشن به افسران جنگ نرم و آتش‌به‌اختیاران جهت برگزاری خودجوش این مراسم ارسال شد.

در این فراخوان ها بیان شده است: راهپیمایی پیاده و خودرویی آتش به اختیاران در سراسر کشور از ساعت ۱۰:۳۰  الی ۱۳ صبح روز قدس (امروز) برگزار خواهد شد و با برپایی نمازهای جماعت ظهر خاتمه می‌یابد. 

همچنین زمان برگزاری این راهپیمایی در شهر قم؛ از ساعت۱۰:۳۰ صبح امروز از میدان معلم، جنب امامزاده احمد ابن قاسم(ع) در ابتدای بلوار پیامبر اعظم(ص) به سمت مسجد مقدس جمکران اعلام شده بود.  

این فراخوان ها از سوی برخی کانال های فضای مجازی که پیشتر نیز حرکات مشابهی در مخالفت با محدودیت‌های کرونایی ترتیب داده بودند، به صورت گسترده منتشر شده است.  

این امر باعث واکنش و مخالفت تعداد دیگری از کانال های منتسب به جریان موسوم به انقلابی در قم شده است.

یکی از این کانال ها در یادداشتی به تفصیل به نقد این حرکت پرداخته و نوشته است: چرا جریان انقلابی در قم که خود باید الگویی در بصیرت و تبعیت‌پذیری از رهبر معظم انقلاب در اجرای قوانین و مقررات باشد، عملا در تقابل با ستاد و شورای هماهنگی تبلیغات در وظایف دیگر نهادها دخالت کرده و تحت عنوان آتش‌به‌اختیاری مردم را در قم و چند شهر دیگر برای راهپیمایی خودرویی دعوت کرده است و در مواجهه با منتقدین اتهام بی‌بصیرتی را هشتک می‌کنند.

حضرت امام خمینی(ره) رهبر فقید جمهوری اسلامی ایران؛ آخرین روز جمعه ماه مبارک رمضان را به عنوان «روز جهانی قدس» نامگذاری کردند تا مرحله جدیدی در همبستگی با مساله فلسطین و مبارزه ملت فلسطین در سایه بیداری ملت‌های مسلمان و آزادیخواه در منطقه و دنیا در برابر صهیونیست‌ها و استکبار جهانی آغاز شود.  /

برچسب‌ها قم روز جهانی قدس پروندهٔ خبری روز جهانی قدس در۱۴۰۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: قم روز جهانی قدس قم روز جهانی قدس اخبار کنکور فراخوان ها روز جهانی قدس روز قدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۲۵۰۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جام باشگاه های فوتسال آسیا دوباره برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی باشگاه گیتی پسند، علیرضا جنتی مدیر عامل گیتی پسند در خصوص عدم حضور تیم فوتسال این باشگاه در لیگ برتر گفت: همانطور که عضو هیأت مدیره باشگاه نیز در خبرها اعلام کرده بود قصد برگزاری جلسه فوق العاده هیأت مدیره را داشتیم که این موضوع با توجه به خبرهایی که در خصوص برگزاری جام باشگاه‌های آسیا به صورت تلفنی صبح امروز از کنفدراسیون فوتبال آسیا و جلسه AFCبه ما رسید به تعویق افتاد.

وی افزود: جزئیات اخبار مربوطه به برگزاری جام باشگاه‌های فوتسال آسیا را مدیران مربوطه به اطلاع شما خواهند رساند.

رئیس هیأت مدیره گیتی پسند گفت: ما امسال تیم خود را با هدف حضور در جام باشگاههای فوتسال آسیا و به اهتزاز در آوردن پرچم مقدس ایران بسته ایم و قطعاً با برگزاری این جام افتخاری دیگر برای ایران خواهیم آورد.

علیرضا جنتی در پایان گفت: قطعاً تیم ملی فوتسال ایران قهرمان آسیا خواهد شد و با پتانسیل موجود امروز مردم ایران خوشحال خواهند شد و ما نیز از تیم ملی حمایت خواهیم کرد.

تیم فوتسال گیتی پسند پیش از این اعلام کرده بود که در صورت عدم برگزاری رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا، از حضور در لیگ برتر فوتبال انصراف خواهد داد. گیتی پسند به عنوان قهرمان لیگ برتر، نماینده ایران در این رقابت‌ها خواهد بود.

کد خبر 6090685

دیگر خبرها

  • فراخوان بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان تهران منتشر شد
  • برگزاری فینال جام حذفی در استان کرمان با یک پیش شرط
  • جام باشگاه های فوتسال آسیا دوباره برگزار می شود
  • دستگاه‌های مختلف مردمی و فرهنگی در انتخابات همکاری داشتند
  • فراخوان جایزه داستان و بازآفرینی منتشر شد
  • راهپیمایی در کشورهای عربی و غربی در حمایت از غزه
  • راهپیمایی ضدصهیونیستی اردنی‌ها در پایتخت این کشور+فیلم
  • برگزاری همایش پیاده روی خانودگی در بهبهان +فیلم
  • دومین پویش مردمی پاکسازی جنگل های هیرکانی در گرگان برگزار شد
  • حرکت خودجوش دانشگاهیان دربرابر جنایات اسرائیل معادل را عوض می کند