Web Analytics Made Easy - Statcounter

فاطمه صفرپور بعدازظهر جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ناهید کیانی در وزن منهای ۵۷ و مهلا مومن زاده در منفی ۴۹ کیلوگرم به منظور آمادگی و حضور شایسته جهت کسب سهمیه المپیک از آذر ماه سال گذشته با حضور در اردوی آمادگی به تمرینات سخت و فشرده خود ادامه داده اند.

وی اضافه کرد: خوشبختانه وضعیت اردو و آمادگی روحی و روانی تکواندوکاران ما تا الان بسیار خوب بوده و از آنجایی که تمامی ورزشکاران سعی دارند برای کسب سهمیه المپیک با آمادگی کامل در این رقابت‌ها حضور داشته باشند، ورزشکاران ما نیز برای اثبات شایستگی‌های خود، قصد حضوری قوی در رقابت‌های اردن را دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهترین مربی تکواندو جهان در سال ۲۰۱۶ با اشاره به اینکه هم اینک مسابقات کسب سهمیه المپیک توکیو در قاره اروپا جریان دارد، افزود: انگیزه بانوان ما با توجه به کسب سهمیه‌های لازم از سوی تکواندوکاران مرد کشورمان، دوچندان است و خوشبختانه به لحاظ تکنیکی هم به درجه‌ای رسیده‌اند که شایسته کسب عنوان و حضور در میدان المپیک را دارند.

برچسب‌ها قاره آسیا فدراسیون های ورزشی ایرنا قزوین فدراسیون تکواندو المپیک توکیو

منبع: ایرنا

کلیدواژه: قاره آسیا فدراسیون های ورزشی ایرنا قاره آسیا فدراسیون های ورزشی ایرنا قزوین فدراسیون تکواندو المپیک توکیو اخبار کنکور کسب سهمیه المپیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۲۵۰۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

متعصب‌ترین استقلالی لیگ اینجا است (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال استقلال تهران تمرینات خود برای دیدار حساس مقابل تراکتور در هفته بیست و پنجم رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران را در حالی از سر گرفته که حضور پررنگ ستاره فرانسوی در تمرینات این تیم محسوس است.

کوین یامگا، بازیکن محبوب هواداران استقلال، که پس از مصدومیت شدید از ناحیه چشم ارکان مختلف فوتبال ایران و به خصوص دوستداران این تیم را نگران کرده بود، حالا با چشم بسته در تمرینات تیمش حضور دارد.

یامگا در تمرینات آمادگی جسمانی تیمی پا به پای سایر بازیکنان تمرین می کند تا از آمادگی لازم برای دنبال کردن فوتبال جا نماند و به محض فراهم شدن شرایط بازی در فصل آینده بتواند بدون از دست دادن زمان اضافه تر، برای استقلال به میدان برود.

دیگر خبرها

  • تقدیر وزیر ورزش از مهدی الفتی بعد از کسب سهمیه المپیک
  • ایران در المپیک پاریس چند ورزشکار دارد
  • آمادگی ایران برای همکاری صنعتی با آفریقا/ رابطه برد_برد می‌خواهیم
  • خداحافظی 4 قهرمان توکیو با المپیک پاریس!
  • هوش مصنوعی نخستین طلایی ایران در المپیک را پیش‌بینی کرد | پادشاه ایرانی کشتی جهان باز هم طلا می‌گیرد
  • اسبقیان خطاب به دوومیدانی‌کاران: عملکرد شما را تحت نظر داریم
  • معتمدی: رکورد المپیک برای دوومیدانی ایران دست نیافتنی است
  • «پائز»: می‌خواهیم بهترین اتفاق را برای والیبال ایران رقم بزنیم
  • متعصب‌ترین استقلالی لیگ اینجا است (عکس)
  • ناکامی شمشیرباز اپه ایران در گرفتن سهمیه المپیک پاریس