Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@03:44:56 GMT

جهانگیری احتمالا نامزد اصلی اصلاح‌طلبان در انتخابات است

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۲۵۲۶۵

جهانگیری احتمالا نامزد اصلی اصلاح‌طلبان در انتخابات است

«شهرام صادر» در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایرنا درباره شیوه اتخاذ تصمیمات و برنامه‌های جبهه اصلاحات ایران بعد از معرفی گزینه‌های احزاب، گفت: مقرر شد  ۱۴ داوطلب معرفی شده به جبهه اصلاحات در جلسات این نهاد حاضر شده و برنامه‌های خود را ارائه کنند.  

دبیرکل حزب همکاری ملی افزود: عده‌ای تمایل دارند برخی وزرا به عنوان داوطلب معرفی کنند که این جای تعجب دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر چند تمایل دارم مصطفی کواکبیان دبیر کل حزب مردم‌سالاری رییس جمهوری شود ولی متاسفانه در جبهه اصلاحات ایران اقبالی به عنوان گزینه اول ندارد.  

صادر یادآور شد: در جبهه اصلاحات این بحث مطرح شد که فعلا گزینه‌ای معرفی نکنیم تا تکلیف احراز صلاحیت‌ها مشخص شود اما بیشتر اعضا معتقدند نباید زمان را از دست بدهیم و به همین دلیل هم احزاب عضو گزینه‌های خود را معرفی کردند.  

وی درباره اعلام کناره‌گیری محسن رهامی از جبهه اصلاحات ایران، گفت: او قرار بود در لیست داوطلبان باشد ولی خودش خواست که وارد مرحله پیشنهاد و بررسی نشود که دلیلش را نمی‌دانم. در لیست داوطلبان بیشترین پیشنهاد متعلق به محمد جواد ظریف است اگرچه ممکن است بیشتر گزینه‌های جبهه اصلاحات ایران احراز صلاحیت نشوند.

این فعال اصلاح‌طلب افزود: با در نظر گرفتن شرایط و مقتضیات ممکن است سرانجام اسحاق جهانگیری به عنوان گزینه جبهه اصلاحات انتخاب و معرفی شود چون حزب کارگزاران سازندگی او را به عنوان گزینه اصلی خود معرفی کرده است. از طرفی برخی احزاب هم به دلایلی کسی را معرفی نکردند. پیش‌تر برنامه این بود پس از معرفی گزینه ها، هر کدام که رای دو سوم جبهه اصلاحات را به دست آوردند برنامه ارائه دهند که این روند منتفی و مقرر شد داوطلبان ابتدا برنامه خود را ارائه دهند.

صادر درباره شرایط داوطلبان شورای شهر اظهار کرد: از حزب ما فقط یک نفر در تهران تایید صلاحیت شد و دیگر احزاب اصلاح‌طلب هم چنین شرایطی دارند.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ شورای شهر حزب کارگزاران سازندگی ایران اصولگرایان مجلس یازدهم اسحاق جهانگیری محمد جواد ظریف محسن رهامی حزب مردم سالاری اصلاح طلبان مصطفی کواکبیان پروندهٔ خبری انتخابات ۱۴۰۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ شورای شهر حزب کارگزاران سازندگی ایران انتخابات ۱۴۰۰ شورای شهر حزب کارگزاران سازندگی ایران اصولگرایان مجلس یازدهم اسحاق جهانگیری محمد جواد ظریف محسن رهامی حزب مردم سالاری اصلاح طلبان مصطفی کواکبیان اخبار کنکور جبهه اصلاحات ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۲۵۲۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رژیم صهیونیستی پاسخ پیشنهاد حماس را با اصلاحات به مصر داد

منابع مصری که به نامشان اشاره نشده به پایگاه خبری «العربی الجدید» گفته اند که یک هیأت اسرائیلی وارد قاهره شد که سه ساعت به طول انجامید.

در این سفر برگه اصلاح شده پیشنهاد جدید رژیم صهیونیستی که شامل برخی نقطه نظرات و برخی نکات اصلاحی بود که حماس آن را درخواست کرده بود، در اختیار دولت قاهره قرار داده شد.منابع مصری به جزییات و موارد اصلاح شده هیچ اشاره‌ای نکردند.

به نظر می‌رسد که تحرکات کشور‌های ذینفع در مذاکرات برای برای رسیدن به آتش بس دوباره در غزه قوت گرفته است.

در همین راستا نیز آنتونی بلینکن وزیر امور خارجه آمریکا در یک سفر منطقه‌ای برای رایزنی درمورد آتش‌بس در غزه وارد منطقه شده و دقایقی پیش پس از سفر به عربستان و اردن وارد سرزمین‌های اشغالی شد.

از سوی دیگر، دیوان امیری قطر نیز سه شنبه شب گزارش داد که تمیم بن حمد آل ثانی امیر این کشور و «عبدالفتاح السیسی» رئیس جمهوری مصر با یکدیگر درخصوص آتش بس در غزه تلفنی گفتگو کردند.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • پخش برنامه‌های تبلیغاتی نامزد‌های انتخابات از شبکه سهند
  • مجری جنجالی صداوسیما به اصلاح‌طلب و اصولگرا رحم نکرد: حرامید! +تصویر
  • آغاز تبلیغات نامزد‌های دور دوم انتخابات مجلس در استان تهران
  • نامزدهای مورد حمایت جبهه پایداری در خوزستان معرفی شدند
  • آغاز تبلیغات داوطلبان دور دوم انتخابات مجلس از بامداد امروز
  • مجری صداوسیما: اصلاح طلبی نطفه‌اش حرام است و اصولگرایی لقمه‌اش!
  • جدول پخش برنامه های صدای آبادان
  • اصلاح طلبان در کدام حوزه های انتخابیه کاندیدا دارند؟
  • رژیم صهیونیستی پاسخ پیشنهاد حماس را با اصلاحات به مصر داد
  •  واکنش اصلاح‌طلبان به سخنان نصیری درباره اتحاد شاهزاده و تاجزاده؛ تکرار یک شوخی بی‌مزه است | ارتباطی به جریان اصلاحات ندارد | واقعا یک توهم است