Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین؛ فتح الله حقیقی در جلسه کمیته استانی واکسیناسیون کرونا با اشاره به لزوم بهره گیری از امکانات دستگاه‌های اجرایی در شتاب بخشی به این امر مهم افزود: در زمان حاضر امکانات و تجهیزات مازاد برای آماده سازی مراکز واکسیناسیون کرونا در استان وجود دارد و همکاری بین بخشی می تواند نتایج بهتری را در این خصوص رقم بزند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اینکه بسیاری از این اقدامات بدون وابستگی به مسائل مادی امکانپذیر است ادامه داد: در زمان حاضر مهمترین نیاز کار همکاری تنگاتنگ با مرکز بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی استان برای پیشبرد آماده سازی مکان های مورد نظر جهت واکسیناسیون گروه‌های هدف بوده و دستگاه‌های متولی امر باید بدون اما و اگر اهتمام لازم را در این خصوص داشته باشند.
حقیقی اضافه کرد: طبق اعلام دانشگاه علوم پزشکی استان ۳۰ مرکز برای واکسیناسیون گسترده طی ماه‌های آینده مورد نیاز است و در این میان ستاد ملی کرونا بالاتر از همه دستگاهها بوده و آنچه مصوب می‌شود، باید اجرایی شود که در این راستا معاونت اقتصادی استانداری نسبت به تجهیز این مکانها اقدام کند.
استاندار زنجان با بیان اینکه این مهم به تفکیک در شهرستان ها توسط فرمانداری ها نیز مورد توجه باشد، گفت: بر این اساس ۳۰ دستگاه اجرایی متولی ۳۰ مرکز، همکاری و مدیریت لازم را انجام دهند.
وی با بیان اینکه باید اطلاع رسانی قوی از سوی مرکز بهداشت استان در خصوص چگونگی و نحوه واکسیناسیون از طریق شبکه اشراق به زنجانی ها در کوتاه ترین زمان انجام شود، اظهار داشت: بازگویی جزئیات این مساله می تواند اطمینان بخشی در این خصوص را ایجاد و از بروز تجمعات بعدی جلوگیری کند و از طرفی این مهم در شورای اطلاع رسانی استان نیز مورد توجه قرار گیرد.
حقیقی با اشاره به اینکه تا اطلاع ثانوی معاونت اقتصادی هفته ای یک جلسه در خصوص  واکسیناسیون کرونا و ساماندهی مراکز مربوط به آن را برگزار کند، افزود: این استان برای واکسیناسیون کرونا لحظه ای درنگ نخواهد کرد و تلاش دارد به این مهم طبق برنامه و با بهره گیری از ظرفیت های موجود سرعت دهد.
وی خاطرنشان کرد: دانشگاه علوم پزشکی استان نسبت به ارزیابی به کارگیری افراد مورد نیاز با مشارکت دستگاه‌های متولی دیگر اقدام کند و معاونت اقتصادی استانداری هم ۳۰ مرکز اعلام شده را باید تا هفته آینده در اختیار دانشگاه علوم پزشکی استان قرار دهد.
استاندار زنجان همچنین نسبت به شفاف سازی و اطلاع رسانی در مورد نحوه  واکسیناسیون کرونا در استان تاکید کرد.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: واکسیناسیون واکسن ایرانی علوم پزشکی زنجان دانشگاه علوم پزشکی استان واکسیناسیون کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۲۵۳۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منشور رسانه‌ای طی آینده‌ای نزدیک در اردبیل رونمایی می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، رضا قاسمیان ظهر دوشنبه در نشست با مدیران دستگاه‌های فرهنگی استان اردبیل با تاکید بر سالم‌سازی فضاهای مجازی اظهار کرد: در این راستا باید تولید و توزیع محتوا به صورت تخصصی و با مشارکت فرهیختگان و نخبگان استان در دستور کار باشد.

وی به تدوین منشور رسانه‌ای اشاره کرد و افزود: منشور رسانه‌ای و عهدنامه فعالان فضای مجازی استان اردبیل در آینده‌ای نزدیک با هدف رعایت نکات مختلف در رابطه با مصالح و منافع استان و دعوت فعالان فضای مجازی نسبت به اجرای آن رونمایی خواهد شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل با دعوت دستگاه‌های فرهنگی برای احصا و اعلام برنامه‌های شاخص خود در سال‌جاری، گفت: دستگاه‌های فرهنگی برای اجرای برنامه‌های خود باید به صورت متمرکز و با همکاری هم اقدام کنند تا تأثیرگذاری بالایی داشته باشد.

قاسمیان اجرای برنامه‌های فرهنگی را با توجه به تهاجم فرهنگی دشمنان، کاری قرارگاهی و نیازمند مشارکت همه دانست و بیان کرد: توجه به تقویت موضوعات فرهنگی تأثیر گذار در جامعه از طریق فضاهای مختلف اطلاع رسانی اعم از مجازی و مکتوب لازم است.

وی با بیان اینکه تقویت هویت ایرانی اسلامی جوانان باعث افزایش مقاومت آنان در مقابل تهاجم فرهنگی دشمنان می‌شود، خاطرنشان کرد: دستگاه‌ها در ترویج قدرشناسی و تمکین به قوانین اجتماعی از طریق فضاهای مختلف اطلاع رسانی و ارتباطی باید مشارکت داشته باشند.

کد خبر 6092194

دیگر خبرها

  • یک مرکز معاینه فنی سنگین در پایانه شرق ایجاد می شود
  • پیگیری روند تکمیل جاده دیباج به گلوگاه
  • دستگاه های اجرایی شهرستان گناوه در اجرای طرح «نور» همکاری کنند
  • برگزاری دوره تخصصی نماز در شهرکرد
  • منشور رسانه‌ای طی آینده‌ای نزدیک در اردبیل رونمایی می‌شود
  • راهبری ۵ مرکز معاینه فنی تهران به بخش خصوصی واگذار می شود
  • واگذاری راهبری پنج مرکز معاینه فنی تهران به بخش خصوصی
  • وضعیت اطلاع‌رسانی در کاشان مطلوب نیست
  • حیدری: کولبران در انتظار ابلاغ قانون ساماندهی اشتغال پایدار مرزنشینان هستند
  • استان فارس در تبیین دستاوردهای دولت رتبه اول کشور را دارد