Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیکن دانمارکی اینتر می گوید از حضور در اینتر رضایت دارد.

به گزارش طرفداری و به نقل از گاتزتا دلو اسپرت، دوره یک و نیم ساله اولیه حضور کریستین اریکسن در اینتر سرشار از فراز و نشیب های مختلف بوده است و حتی شایعه هایی مبنی بر جدایی این بازیکن از نراتزوری در زمستان شنیده می شد. با این وجود این بازیکن دانمارکی به تازگی توانسته خودش را به ترکیب تیم تحمیل کرده و قهرمانی را در کنار اینتر تجربه کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازیکن گفتگویی با نشریه گاتزتا انجام داده است که در ادامه می خوانید:

در مورد مشکلات اولیه در اینتر

وقتی به اینتر آمدم، علاقه زیادی به یاد گرفتن مسائل جدید داشتم. بلد نبودم که دائما از سیستم کونته پیروی کنم. پیش از این آزاد بودم تا در جریان مسابقه هر تصمیمی می خواهم بگیرم و باید چیزهای زیادی یاد می گرفتم. حالا یک برنامه کلی وجود دارد که همه باید از آن پیروی کنیم. باید آماده باشیم، بدانیم بازیکنان کجا هستند و به کدام سمن می روند. باید همه اینها را یاد می گرفتم و با تیم تطبیق پیدا می کردم. در ژانویه با مربی صحبت کردیم و سپس توانستم ثابت کنم چه تواناهایی دارم. مساله انتقام گرفتن نبود. فقط فوتبال بازی می کردم. گاهی اوقات مسائل خوب پیش می رود و گاهی هم نه. 6 ماه پیش شرایط متفاوتی داشتم اما حالا به قهرمانی رسیده ام و می توانم بگویم که از بودن در اینتر خیلی خوشحالم.

در مورد کسب قهرمانی و کونته

کسب این قهرمانی کار سختی بود اما در حالی قهرمان شدیم که چهار بازی باقی مانده بود. شروع خوبی است و می توانیم وارد چرخه ای جدید شویم. کسب 9 قهرمانی متوالی کار سختی است اما سعی می کنیم میراث خوبی داشته باشیم. کونته مربی بسیار مهمی برای ما و همچنین نحوه بازی ما است. از او پیروی می کنیم و این را در زمین مسابقه می بینید. همه خوشحال هستند که در کنار او قهرمان شدیم. با این وجود ماندنش در تیم به تصمیم من بستگی ندارد و وابسته به او و باشگاه است. 

در مورد پیشرفت در اینتر

به نظرم بازیکن بهتری نشده ام. نحوه بازی ام در گذشته ام را دوست داشتم و نوع بازی الانم را نیز دوست دارم. حالا به شکلی متفاوت بازی می کنم و یک قهرمانی هم دارم و شاید به همین خاطر است که فکر می کنید بازیکن بهتری شده ام. 

در مورد گل به میلان و نقطه عطف دوران بازی او

در تیم تغییری برای من ایجاد نکرد اما از بیرون نگاه مردم به من عوض شد. وقتی که توانستم دائم بازی کنم و اعتماد مربی و هم تیمی هایم را به دست آوردم، شرایطم عوض شد.

در مورد حضور مورینیو در رم

تنها چندین ماه در تاتنهام با او کار کردم اما حضور او در رم اتفاق خوبی برای فوتبال ایتالیا است. به کل فوتبال کمک می کند. نمی توانم او را با کونته مقایسه کنم زیرا چون کونته را بیشتر می شناسم. هر دوی آنها شخصیتی قوی دارند و حضور او در رم چالش خوبی خواهد بود.

در مورد روملو لوکاکو

در مورد توانایی های او شک نداشتم. او را به عنوان یکی از بهترین مهاجمان دنیا قبول دارم. او فوق العاده است و این روزها بسیار بهتر از گذشته شده است. بازی کردن در کنار او بهتر از این است که مقابلش قرار بگیرید.

در مورد زندگی در ایتالیا

هر روز در حال یادگرفتن کلمات ایتالیایی جدیدی هستم و اگر آرام حرف بزنید می توانم جواب بدهم. هنوز نمی توانم فیلم ایتالیایی ببینم و تنها مسابقات فوتبال و کارتون ها را در کنار فرزندانم می بینم. غذای ایتالیایی بهتر از غذای دانمارکی و انگلیسی است و چون در مرکز شهر هستم نیاز به ماشین ندارم. قدم می زنم، با بچه هایم به پارک می روم. فقط از همه گیری کرونا ناراحت هستم چون فرصت نکردم شهر را ببینم و منتظرم کرونا تمام شود تا یک میلانی واقعی شوم.

اخبار داغ 

ریحانه پارسا در آغوش مرد نامرئی! / کراش جدیدش کیست؟! + عکس محمد نصیری جای هادی ساعی را در برترین ورزشکاران قرن گرفت / نتایج تیم منتخب قرن (5) اقدام عجیب برایتون در حذف نام و پرچم ایران! فدراسیون فوتبال عربستان به شکایت الاهلی از استقلال واکنش نشان داد 20 سال پیش در چنین روزی، منچسترسیتی برای آخرین بار به چمپیونشیپ سقوط کرد اونای امری برای پنجمین بار به فینال لیگ اروپا رسید

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۲۵۴۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر خوب برای نکونام؛ ستاره مصدوم استقلال «آقا وسط» بازی کرد!

آفتاب‌‌نیوز :

استقلال این روز‌ها در حالی تمرین می‌کند که یک اتفاق خوشایند باعث خوشحالی و امیدواری تمام اعضای کادر فنی و بازیکنان شده است. پس از پایان نیم فصل اول رقابت‌های لیگ برتر، کوین یامگا در برخورد سهوی با امید حامدی‌فر به شدت مصدوم شد و کارش به چند جراحی متوالی کشید به طوری که ادامه رقابت‌های لیگ بیست و سوم را از دست داد و تکلیفش برای فصل آینده نیز هنوز به طور کامل مشخص نشده است.

چشم کوین به شدت آسیب دید و تا به امروز چند عمل جراحی متوالی را پشت سر گذاشته است، اما خوشبختانه قبل از پایان سال، کادر پزشکی معالج این بازیکن به او اجازه داد آرام آرام دور زمین فوتبال بدود و پس از شروع سال جدید نیز اجازه کار‌های سبک با توپ و بغل پا زدن پیدا کرد. حالا با هماهنگی پزشکان، کوین یامگا دویدن خود را افزایش داده و علاوه بر آن چند روزی است که اجازه یافته تا در تمرینات موسوم به فوتبال ۴ به ۲ و تمرین "آقا وسط" نیز شرکت کند. اتفاقی که بسیار باعث امیدواری همه استقلالی‌ها شده است، چون نشان می‌دهد که او آرام آرام به فوتبال باز می‌گردد. اگر همه چیز طبق روال جلو برود، احتمال دارد بازیکن اروپایی استقلال از حوالی دی ماه امسال بتواند به ترکیب ثابت آبی پوشان برگردد.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • مجتبی حسینی: شکست پرسپولیس؟ خوشگل فوتبال بازی می‌کنیم و خوشحالم!
  • فوتبالیست قرمزپوش لیگ برتری در ۷ سال فقط یک‌دقیقه بازی کرده!
  • خبر خوب برای نکونام؛ ستاره مصدوم استقلال «آقا وسط» بازی کرد!
  • انتقاد تند کاپیتان سرخ‌ها از چند بازیکن این تیم!
  • مورینیو: در فوتبال یک‌بار و به‌خاطر رئال گریه کردم
  • نونیز در حد لیورپول نیست، زودتر بفروشیدش!
  • کسب جام در اولین سال حضور بازیکن ایرانی در قطر
  • رقص و شادمانی بازیکنان اینتر پس از قهرمانی در سری آ / فیلم
  • قهرمانی اینتر در سری آ؛ مسیر نراتزوری در راه کسب ستاره دوم / فیلم
  • طارمی خوش به حالش شد! | ستاره ایرانی زیر نظر استاد احیا