Web Analytics Made Easy - Statcounter

مردم مسلمان و روزه دار استان ایلام در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و همزمان با روز جهانی قدس باردیگر انزجار خود را از رژیم غاصب صهیونیستی نشان دادند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ایلام بیدار ،   امروز جمعه 17 اردیبهشت 1400 آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان است و به فرمایش معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) این روز به نام روز جهانی قدس برای رهایی فلسطین مظلوم از چنگال اسرائیل غاصب نامگذاری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در سالهای گذشته مردم مسلمان سراسر جهان با برگزاری راهپیمایی های گسترده در این روز خشم و انزجار خود را از رژیم صهیونیستی در اشغال قدس شریف و قتل عام مردم فلسطین اعلام می داشتند اما امسال همچون سال گذشته به دلیل شرایط کرونایی این راهپیمایی ها در ایران اسلامی برگزار نشد اما مردم انقلابی ایران تجمعات و راهپیمایی های خود را به فضای مجازی کشیدند و با ترند هشتگ #القدس_اقرب حمایت و پشتیبانی خود را از فلسطین اعلام کردند.

علاوه بر این جوانان پر شور و انقلابی سراسر کشور با آتش زدن پرچم اسرائیل روز جهانی قدس را گرامی داشتند، این اقدام در شهرهای مختلف استان ایلام نیز برگزار شد.

در ادامه تصاویر اختصاصی ایلام بیدار  از به آتش کشیدن پرچم اسرائیل در شهرهای مختلف ایلام را می بینید:

ایوان

 

 

 

 

دهلران

 

 

 

سیروان

 

 

 

 

ملکشاهی

 

 

دره شهر

 

 

 

 

 

مهران

 

بدره 

انتهای پیام/ر

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۲۵۶۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهپیمایی بزرگ مردم هشتبندی در سوگ امام صادق(ع)

دریافت 123 MB

به گزارش خبرنگار مهر، مردم شهر هشتبندی از توابع شهرستان میناب در اجتماعی عظیم و راهپیمایی بزرگ در سالروز شهادت امام صادق علیه‌السلام و هفتمین روز از درگذشت عالم جلیل القدر استان هرمزگان آیت الله رئوفی به خیابان آمده و به عزاداری پرداختند.

کد خبر 6096639

دیگر خبرها

  • موفقیت کمپین تحریم اسرائیل در کشورهای اسلامی
  • آغاز بارش باران در مناطق مختلف ایلام/بارش ها تا فردا ادامه دارد
  • تشیع پیکر شهدا و راهپیمایی روز جهانی قدس
  • ممنوعیت استفاده از واژه اسرائیل در رسانه‌های عراق
  • عدم پیشرفت در مذاکرات آتش‌بس/ گفتگو‌ها به روز دوم کشیده شد
  • راهپیمایی بزرگ مردم هشتبندی در سوگ امام صادق(ع)
  • اسرائیل و حماس به توافق آتش بس نزدیک شدند+ جزئیات/ هشدار درباره راه افتادن حمام خون در رفح
  • امام جمعه رفسنجان درباره دلیل استعفایش چه گفت؟
  • مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا: اسرائیل خاورمیانه را دچار بدترین چرخه خشونت کرده است/ تلاش‌ها برای راه حل دو دولتی باید افزایش یابد
  • آمریکا: خسارت حمله به رفح فراتر از حد انتظار است/ سازمان جهانی بهداشت: حمام خون به راه می‌افتد