Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین،  حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان مصادف با روز جهانی قدس به صورت زنده و تلویزیونی سخنرانی کردند.

ایشان فرمودند: ماجرای فلسطین همچنان مهمترین و زنده ترین مساله مشترک امت اسلامی است. سیاست های نظام سرمایه داری ظالم و سفاک دست یک ملت را از خانه خود از میهن و خاک آبا و اجدادی خود کوتاه کرده و در آن رژیم تروریست و مردمی بیگانه را نشانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اهم بیانات رهبر انقلاب را بخوانید؛

* سست تر و بی پایه تر از منطق پوشالی رژیم صهیونیستی چیست؟

*صهیونیست ها،  فلسطین غصب شده را از روز اول به پایگاه تروریست تبدیل کردند. 

* اروپایی‌ها بنا بر ادعای خود، به یهودیان در سال‌های جنگ جهانی دوم ظلم کرده‌اند، پس باید با آواره کردن ملتی در غرب آسیا و کشتارهای فجیع در آن کشور انتقام یهودیان را گرفت.

*این منطقی است که دولت‌های غربی با حمایت بی‌دریغ و دیوانه‌وار خود از رژیم صهیونیستی به آن تکیه کرده و بدین‌گونه، همه‌ ادعاهای دروغین خود در باب حقوق بشر و دموکراسی را تخطئه کرده‌اند و این ماجرای خنده‌آور و گریه‌آور بیش از هفتاد سال است که ادامه دارد و هر از چندی برگ دیگری بر آن افزوده می‌شود.

این خبر درحال تکمیل است...

2727

کد خبر 1512287

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب روز قدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۲۵۶۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رهبر انقلاب: به ما می‌گویند چرا شما از فلسطین حمایت می‌کنید؛ امروز تمام دنیا از فلسطین حمایت می‌کنند (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: توصیه اخلاقی رهبر انقلاب به فرماندهان نظامی در دیدار روز گذشته (فیلم) رهبر انقلاب: امنیت شغلی اطمینان کارگر به آینده شغلی خود است (فیلم) رهبر انقلاب: ملت ایران تسلیم زورگویی‌های استکبار نمی‌شود (فیلم)

دیگر خبرها

  • رهبر انقلاب: به ما می‌گویند چرا شما از فلسطین حمایت می‌کنید؛ امروز تمام دنیا از فلسطین حمایت می‌کنند (فیلم)
  • دانشگاه الزهرا اولین همایش بین‌المللی «غزه زنده است» را برگزار کرد+ گزارش تصویری
  • اشراقی: ملاک اندیشه‌های امام، رهبر انقلاب هستند
  • رهبر انقلاب: تحریم‌ها ملت ایران را از پا در نمی‌آورد / امنیت شغلی اطمینان کارگر به آینده شغلی خود است /از زحمات جامعه کارگری صمیمانه متشکرم
  • رهبر انقلاب در دیدار کارگران سراسر کشور: تحریم ها ملت ایران را از پا در نمی‌آورد
  • لزوم صدور احکام متناسب با جرم در مورد پرونده‌های مرتبط با حجاب
  • منتظری: قضات به متخلفان در بحث حجاب احکام تنبیهی صادر کنند
  • حمله ایران، اسرائیلی ها را روان پریش کرد | اعلام آمار عجیب روی آنتن زنده رژیم اشغالگر
  • افسانه‌ شکست‌ناپذیری گنبد آهنین صهیونیست‌ها در هم شکست
  • قدردانی حزب تمدن اسلامی ازسپاه برای عملیات تنبیهی علیه صهیونیستها