Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، غلامرضا حاجیانی روز جمعه به رسانه‌ها اعلام کرد: در همین راستا ۱۵۰ بسته مواد خوراکی شامل حبوبات، برنج، روغن و گوشت به ارزش ۲۲۰ میلیون ریال با همت داوطلبان جمعیت هلال احمر توزیع شد.

وی بیان کرد: همچنین با همیاری خیران تعداد ۲هزار و ۳۰۰ پرس غذای گرم نیز به ارزش ۶۳۰ میلیون ریال پخت و در بین خانوارهای نیازمند در سراسر شعبه‌های جمعیت هلال احمر توزیع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حاجیانی یادآور شد: اعضای جوانان و داوطلبان جمعیت هلال احمر هچنین با حضور در محل برگزاری مراسم‌ها ضمن انجام تب سنجی از شرکت کنندگان در مراسم شب‌های قدر به ارزش ۲۷ میلیون و ۶۰۰ هزار ریال اقلام بهداشتی، مواد ضدعفونی کننده و ماسک توزیع شده است.

وی اضافه کرد: اقلام معیشتی و بهداشتی جمعیت هلال احمر در شعبه‌های بوشهر،عسلویه،دیلم، کنگان، گناوه،دیر، جم و دشتستان در اختیار نیازمندان قرار گرفته است.

حاجیانی هدف از اجرای طرح همای رحمت را تامین امنیت غذایی و حمایت از قشرهای آسیب پذیر و نیازمندان عنوان کرد که با همت حوزه داوطلبان جمعیت هلال احمر اجرا شده است.

برچسب‌ها بوشهر کمک های مردمی جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر کمک های مردمی جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران بوشهر کمک های مردمی جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران اخبار کنکور جمعیت هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۲۵۷۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد به ۲۴۰ سیل زده

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد؛ کاظم فلاحی دوست گفت: امدادگران جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد در ۲ روز اخیر موفق به انجام ۱۲ عملیات امدادرسانی شدند.

وی تاکید کرد: در این مدت ۶۰ خانواده کهگیلویه و بویراحمدی آسیب دیده از بارندگی‌های سیلابی امداد و نجات شدند و ۱۶۰ کیلوگرم نایلون نیز بین آنان توزیع شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: در این مدت حوادث گوناگونی مانند سیل آبگرفتگی و در راه ماندگان رخ داد.

وی افزود: ۴۸ ساعت گذشته تاکنون ۱۲ تیم امدادی، ۳۰ نفر نیروی عملیاتی، هشت دستگاه پیکاب و ۶ دستگاه پمپ لجن کش به مناطق حادثه دیده کهگیلویه و بویراحمد اعزام و امدادرسانی انجام شد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد گفت: سامانه تلفنی ۱۱۲ هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد به صورت شبانه روزی آماده دریافت گزارش‌های مردمی درباره حوادث احتمالی و امدادرسانی در کمترین زمان ممکن است.

دیگر خبرها

  • تعداد پایگاه‌های امداد دریایی در استان بوشهر باید افزایش یابد
  • نیاز مبرم به تأسیس ۵ پایگاه امداد دریایی در بوشهر
  • امدادرسانی به ۱۹ شهرستان درگیر با آبگرفتگی در فارس
  • خدمات رسانی جمعیت هلال‌احمر به حادثه دیدگان شهرک امام زاده ابراهیم
  • امداد رسانی به ۱۲۶ فرد گرفتار در سیل کرمانشاه
  • امداد رسانی به ۱۲۶ فرد گرفتار در سیل در کرمانشاه
  • امدادرسانی هلال‌ احمر خراسان‌جنوبی به ۲۵۶ نفر گرفتار در سیل
  • امدادرسانی هلال‌احمر خراسان‌جنوبی به ۲۵۶ نفر گرفتار در سیل
  • امدادرسانی هلال احمر در خراسان‌جنوبی به سیل‌زدگان
  • امدادرسانی هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد به ۲۴۰ سیل زده