Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-26@12:02:17 GMT

اقدام عجیب باشگاه برایتون در حذف نام و پرچم ایران!

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۲۵۸۱۳

اقدام عجیب باشگاه برایتون در حذف نام و پرچم ایران!

باشگاه برایتون در اقدامی عجیب و سوال برانگیز نام و پرچم ایران را در قسمت معرفی علیرضا جهانبخش از سایت رسمی این باشگاه حذف کرد. به گزارش ایسنا، داستان نیمکت نشینی های علیرضا جهانبخش قطعا برای این بازیکن و هواداران پرشمار تیم ملی فوتبال ایران اتفاقی ناراحت کننده است. بعد از گل زیبای او به چلسی و درخشش در بازیهای برایتون در جام اتحادیه، انتظار می رفت گراهام پاتر سرمربی برایتون نگاه ویژه ای به این بازیکن داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال مصدومیت و سلیقه سرمربی برایتون باعث شد تا یکی از بهترین بازیکنان نسل جدید فوتبال ایران بیشتر اوقات این فصل را روی نیمکت و سکو باشد. هر چند او هر وقت در ترکیب ولو برای یک دقیقه قرار گرفت با تمام توان به میدان رفت، چیزی که گراهام پاتر سرمربی برایتون نیز به آن اعتراف کرد و عنوان کرد علیرضا حتی یک دقیقه هم اگر در ترکیب باشد تمام تلاش خود را می کند و به صورت حرفه ای و خیلی جدی تمرینات خود را انجام می دهد.

نیمکت نشینی های این بازیکن باعث شد تا در ماه های اخیر خیلی از بازیکنان ایرانی در قسمت کامنت های باشگاه خواستار بازی کردن جهانبخش باشند و حجم این کامنت ها به قدری بود که اینستاگرام باشگاه برایتون تصمیم به بستن کامنت های خود گرفت.

در ادامه اما اقدامات عجیب مسئولان باشگاه برایتون تمامی ندارد و در تازه ترین اتفاق، برایتون که به مانند اکثر باشگاه ها در قسمتی از سایت خود بازیکنان تیمش را معرفی کرده، نام و پرچم کشور هر بازیکن را نیز در کنار اسم بازیکن قرار داده، ولی برای علیرضا جهانبخش نام و پرچم ایران از سایت برایتون حذف شده است.

گفته می شود جهانبخش در تابستان از برایتون جدا می شود و قصد دارد راهی تیم دیگری شود. هر چند او هنوز با برایتون قرارداد دارد و باید دید او به صورت قرضی از برایتون می رود یا سران این تیم با قیمتی تقریبا ۸ میلیون یورو او را به تیم دیگری خواهند فروخت.

انتهای پیام

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: برایتون آلبیون عليرضا جهانبخش باشگاه برایتون نام و پرچم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۲۵۸۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورزشکاران از افتخارات کشور هستند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی احدی صبح امروز چهارشنبه ضمن بازدید دومین کاروان راهیان نور قهرمانان ورزش که با حضور ملی‌پوشان و نخبگان ورزشی کشور در یادمان شلمچه برگزار شد، اظهار کرد: شهدایی که لحظه به لحظه اینجا بودند و با تمام وجودشان از این سرزمین دفاع کردند به این دلیل بوده که پرچم جمهوری اسلامی ایران روی زمین نیفتد، شما ورزشکاران نیز این پرچم را در قله‌های بزرگ دنیا روی دست گرفته و باعث افتخار کشور شده‌اید.

وی خطاب به ورزشکاران بیان کرد: شما به خاطر بزرگی این پرچم از جان خود مایه گذاشته و افتخار آفریدید؛ لذا مطمئن هستم که شهدا خوشحال هستند که اشخاصی در این مکان حضور پیدا کردند که برای بالا بردن پرچم ایران مثل شهدا از همه وجودشان هزینه کردند.

مدیرکل فرهنگی وزارت ورزش و جوانان افزود: شما ورزشکاران یک عمر زحمت کشیدید و تلاش کردید تا پرچم ایران بالا و دل مردم شاد باشد.

حجت الاسلام احدی خطاب به ورزشکاران گفت: به خانه خودتان خوش آمدید، شما در این نقطه با شهدا اشتراک ویژه‌ای دارید چرا که همه شما برای این پرچم افتخار آفرینی کردید؛ لذا یک همبستگی ویژه‌تری با شهدا دارید.

وی عنوان کرد: شهدایی که اینجا هستند از همه دارایی و جان خود گذشته‌اند، اینجا شخص یا اشخاصی قدم گذاشته و خونشان روی زمین ریخته شده که می‌توانند برای امثال ما کار خدایی کنند.

کد خبر 6087466

دیگر خبرها

  • پیروزی فاینورد با حضور کوتاه مدت علیرضا جهانبخش
  • واکنش عجیب مدیرعامل تیک تاک به اقدام جو بایدن
  • فیلمی عجیب از جمعیت عظیم افغان‌ها و نصب پرچم افغانستان در ایران؛ این فیلم واقعی ست؟!
  • ویدئو‌های یک افغان از جمعیت عظیم افغانستانی‌ها و نصب پرچم افغانستان در ایران
  • ورزشکاران از افتخارات کشور هستند
  • تصمیم عجیب بارسا: ستاره هلندی در لیست فروش
  • سرمربی علیرضا جهانبخش در آستانه هدایت لیورپول؛ جانشین یورگن کلوپ کیست؟
  • خسرو حیدری ۱۱ بازیکن برتر تاریخ ایران را انتخاب کرد | از فامیل بازی تا حضور عجیب برخی از هم تیمی ها
  • خشم عربستانی ها از اقدام بازیکن ایرانی + عکس | واکنش تند بعد از شکست تیم محبوب
  • مورد عجیب بازیکن فولاد؛ ۷ فصل و فقط ۱۶ دقیقه بازی