Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، حجت‌الاسلام مرتضی جعفری در خطبه‌های امروز نماز جمعه شهر کوهبنان روز قدس را روز اسلام، قرآن و روز پیامبر اکرم (ص) دانست و اظهار کرد: اندیشه حضرت امام (ره)، بر محو و نابودی رژیم صهیونیستی بود و مقام‌ معظم رهبری این اندیشه را پیگیر هستند.

حمایت از مظلومان جهان در اندیشه مردم ایران است

امام‌ جمعه کوهبنان افزود: حمایت از مظلومان جهان جزو اندیشه مردم ایران اسلامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سال‌هاست که مردم‌ مظلوم فلسطین فریاد می‌زنند و تنها ایران اسلامی است که به آنها کمک کرده و به فریاد آنها جواب داده است. 

جعفری یادآور شد: دولتمردان باید به فریاد ملت برسند و  مشکلات اقتصادی مردم را برطرف کنند. اگر در قضیه برجام از ولی امر مسلمین تبعیت شده بود، خسارت نمی‌دیدیم.

وی ابراز داشت: آنچه امروز نظام اسلامی از ما می‌خواهد دفاع از ولایت فقیه است که در حقیقت همان دفاع از مظلوم است در حالی که سردار دلها از شئونات عاقبت بخیری را اطاعت از ولی امر مسلمین ذکر کرده است.

وی تصریح کرد: وزیر امور خارجه باید از مقام‌ معظم رهبری، ملت و خانواده شهید سلیمانی عذرخواهی کند شهید سلیمانی برای دفاع از اسلام، انقلاب و عزت کشورمان  ۴۲ سال در میدان جنگ و ‌مبارزه بود چون نیروی قدس  دفاع از اسلام، مقاومت و حرم اهلبیت را جزو وظایف خود می‌داند.

حجت الاسلام جعفری افزود: امروز سپاه، بسیج و نیروی انتظامی مردان میدان هستند که بی‌ادعا به یاری مردم‌ می‌پردازند در سیل، کرونا و... همواره در خدمت‌رسانی پیشتاز بودند.

فتح قدس شریف خون‌بهای سردار دلهاست

حجت‌الاسلام حبیب رضازاده امام جمعه ریگان تصریح کرد: روز قدس نماد مقابله حق و باطل است و وظیفه همگانی است تا این کشور را از سلطه در بیاوریم و به‌دست فلسطین بسپاریم.

وی ابراز کرد: فتح قدس شریف خون‌بهای سردار دلهاست و به‌زودی این اتفاق رخ خواهد داد.

امام جمعه ریگان عنوان کرد: داعش تا نزدیکی مرزهای ایران آمده بود و آنجا بحث دیپلماسی دیگر جواب نمی‌داد و این امر با مذاکره حل نمی‌شد. گول بعضی از حرف‌های اتو‌کشیده را از افراد اتوکشیده نخورید.

وی خاطرنشان کرد: پیروان مکتب حاج‌قاسم و کسانی که در کلاس مقاومت حاج‌قاسم زانو زده‌اند بدانند مقاومت و جنگ در مقابل آمریکا است که ما را عزتمند می‌کند.

رضا زاده افزود: مرگ اسرائیل و آمریکا نزدیک است و به‌زودی از صحنه روزگار محو خواهند شد.

امام جمعه ریگان در ادامه تصریح کرد: بسیج سازندگی در روستاهای محروم و صعب‌العبور شهرستان خدمات ارزنده‌ای را انجام داده است که جای تقدیر و تشکر دارد.

رژیم صهیونیستی در اتخاذ سیاست‌های خود دچار بحران شده است

حجت‌الاسلام علیدادی‌سلیمانی امام جمعه رابر با اشاره به اینکه اسرائیل غاصب بیش از۷۰ سال به‌علت خباثت درونی به مردم مظلوم فلسطین ظلم می‌کند، روزقدس را سمبل مبارزه با اسرائیل عنوان کرد و افزود: روز قدس مسأله‌ای فراتر از یک موضوع ملی و مختص فلسطین و جهان عرب و یک آرمان انسانی، اسلامی و یک روز جهانی است.

وی اظهار داشت: روز قدس کلید قیام جهانی علیه استکبار جهانی و نماد یک مبارزه فراگیر در همه عرصه‌ها و اعصار است.

امام جمعه رابر افزود: روز قدس روز مقابله مستضعفان با مستکبران و روزی که باید کشورهای مقاومت در مقابل کشورهای مستکبر مجهز و بینی مستکبران را به خاک بمالند تا غده سرطانی اسرائیل از صفحه جغرافیا محو شود.

علیدادی‌سلیمانی تصریح کرد: امروز رژیم غاصب اسرائیل هم از حمایت داخلی و هم از حمایت آمریکا و بن سلمان محروم است که دچار بحران در اتخاذ سیاست‌های خود شده است و زمینه سقوط آن فراهم شده است.

انتهای پیام/۳۳۸۸/ب

منبع: فارس

کلیدواژه: ائمه جمعه کرمان روز قدس رژیم صهیونیستی نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۲۵۹۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنبش دانشجویی جهانی «حمایت از فلسطین» به ونزوئلا رسید

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از تاس، هزاران دانشجو در ونزوئلا روز سه‌شنبه در شهر کاراکاس پایتخت این کشور برای حمایت از مردم فلسطین به خیابان‌ها آمدند.

دانشجویان در حالی که از دانشگاه بولیواری به سمت مجلس ملی می رفتند، پوسترهایی را حمل می کردند و شعارهایی علیه تجاوزات و نسل کشی اسرائیل در فلسطین سر می دادند.

«فادی الزابن»، سفیر فلسطین در این تظاهرات گفت: «فلسطین ۷۵ سال منتظر عدالت بوده و از حق موجودیت خود دفاع کرده است. اسرائیل نوار غزه را به قبرستان کودکان و زنان تبدیل کرده است. من می پرسم چند کودک دیگر باید قبل از رسیدن ما به استقلال بمیرند؟»

وی گفت که اسرائیل در غزه ۵۰۰ مدرسه و مرکز آموزشی به همراه پنج دانشگاه را ویران کرد و ۸۰ رئیس دانشگاه را کشته است.

این نخستین تظاهرات حمایت از فلسطین در ونزوئلا نیست و در جریان جنگ علیه غزه تا کنون در چند نوبت مردم ونزوئلا خواستار توقف جنگ غزه شده‌اند.

نیکلاس مادورو، رئیس‌جمهور ونزوئلا روز دوشنبه گفته بود: «جوانان جهان باید برای افشای نسل‌کشی مردم فلسطین [با مجوز بنیامین] نتانیاهو، نخست‌وزیر اسرائیل، به خیابان‌ها بریزند و خواستار صلح فوری باشند.»

پیش از این نیز، «نیکلاس مادورو» رئیس جمهور ونزوئلا اعلام کرده بود که رژیم صهیونیستی با حمایت آمریکا قوانین بین اللملی را نقض و هرج و مرج به پا می‌کند.

پیشتر نیز، نیکلاس مادورو گفته بود که اسرائیل بیمارستان‌های نوار غزه را بمباران و بیماران، مجروحان و آوارگان فلسطینی را قتل‌عام می‌کند. رئیس‌جمهور ونزوئلا افزوده بود که رژیم صهیونیستی بذر یک ایدئولوژی خطرناک‌تر از نازیسم را ابتدا علیه مردم فلسطین و سپس همه ملت‌های عربی و اسلامی و همچنین مسیحیان کاشته است.

کد خبر 6093687

دیگر خبرها

  • سهم شهرستان دیر از عوارض آلایندگی کامل پرداخت شود
  • در جنگ اقتصادی و فرهنگی باید به آمادگی کامل برسیم
  • بانوان ایرانی بر فرضیه‌های غربی خط بطلان کشیدند
  • حمایت جهانی از فلسطین طوفان الاقصی دوم است/ اسرائیل بازنده اصلی
  • مالکیت کامل اردوگاه الزهرا باید به البرز بازگردد
  • چهره واقعی آمریکای بزک کرده برای دنیا مشخص شد
  • مبارزه با فساد در الوند پایان نمی‌پذیرد
  • خدا را سپاسگزاریم که در جای جای نظام سخن از یاد خدا و عدالت و یاری مظلومان است/ مردم ایران اسلامی در صف اول حمایت از فلسطین بوده و هستند
  • خواهان بررسی مجدد درخواست عضویت کامل خود در سازمان ملل هستیم
  • جنبش دانشجویی جهانی «حمایت از فلسطین» به ونزوئلا رسید