Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-03@03:50:41 GMT

انتخابات یک امتحان بزرگ برای ملت ماست

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۲۶۰۳۸

انتخابات یک امتحان بزرگ برای ملت ماست

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، آیت‌الله قربان‌علی دری نجف‌آبادی  ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه اراک اظهار کرد: انتخابات یک آزمون بزرگ برای ملت  ایران است که بازهم ملت از این آزمون سربلند بیرون خواهند آمد.

وی تصریح کرد: بعد از پیروزی انقلاب هیچ رویداد و حادثه‌ای نتوانسته مانع برگزاری انتخابات شود، انتخابات در سخت‌ترین شرایط حتی در دوران دفاع مقدس نیز برگزار شده و امسال در شرایط کرونا نیز انتخابات با حضور حداکثری مردم برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه اراک گفت: در طول‌ دوره‌های مختلف انتخابات مردم ایران اسلامی همواره با حضور حداکثری در پای صندوق‌های رای به دشمنان نظام و انقلاب نه گفتند، گرچه امسال به دلیل شرایط کرونایی وضعیت سختی را پیش رو داریم اما حضور آگاهانه و با بصیرت پای صندوق‌های رای بار دیگر توطئه‌های دشمنان را نقش برآب خواهد کرد و نه بزرگی به دشمنان خواهد بود.

وی با بیان اینکه در انتخابات پیش رو انتخاب اصلح اهمیت بسیار بالایی دارد، افزود: نباید با انتخاب غلط کاری کنیم که دشمنان خوشحال شوند و سختی آن را خود تحمل کنیم.

امام جمعه با اشاره به نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان سال ۵۸ توسط امام خمینی(ره) به نام روز قدس اظهار کرد: روز قدس یک روز بین ‌المللی است که طی آنان مسلمانان علیه ستمکاران فریاد زده وکمک به ستمدیدگان، آزادی خواهی، حق طلبی و مقابله با ستمکاران تاریخ و  رژیم صهیونیسیتی را خواستارند.

 دری نجف آبادی گفت: امام راحل(ره) با اعلام آخرین روز ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدس، راه را برای مقابله با این غده سرطانی در منطقه هموار کرده‌ و از آن پس همه کشورهای مسلمان این روز را گرامی می‌دارند و تا زمانی که قبله اول مسلمانان آزاد نشود مبارزه ادامه خواهد داشت.

به گزارش فارس بعد از نماز جمعه امروز اراک جمعی از مردم روزه‌دار و مومن اراکی در حرکتی خود جوش روز قدس را گرامی داشته و با حمل پرچم و دست نوشته‌هایی در حمایت از مردم مظلوم فلسطین این روز را گرامی داشتند.

انتهای پیام/

 

منبع: فارس

کلیدواژه: انتخابات اراک امام خمینی امام جمعه روز قدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۲۶۰۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقامه نماز جمعه در همه شهر‌های گیلان

دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گیلان اعلام کرد: امروز، ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ، نماز جمعه در همه شهر‌ها و روستا‌های گیلان برگزار خواهد شد .
همچنین نمازجمعه رشت ، امروز به امامت آیت الله فلاحتی نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت در مصلای امام خمینی این شهر اقامه می‌شود.

 

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • اقامه نماز جمعه در همه شهر‌های گیلان
  • استمرار جمعه‌های خشم و انزجار از رژیم صهیونیستی
  • لزوم روزآمدی مربیان عقیدتی
  • همه اقدامات دشمنان علیه انقلاب اسلامی شکست خورد
  • دشمنان هر اقدامی که علیه انقلاب اسلامی کردند شکست خوردند
  • اجرای همزمان ۱۱ طرح بزرگ ایمنی در راه‌های استان مرکزی
  • فرمانده نیروی زمینی سپاه: امنیت ملی خط قرمز ماست و در تامین امنیت با کسی شوخی نداریم
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل سپاهان؛ غافلگیری بزرگ
  • دشمنان نظام و ملت ایران مرعوب تربیت یافتگان مکتب شهدا هستند
  • حمایت امام جمعه خلیل آباد از طرح «نور»