Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@15:26:34 GMT

زحمات حاج قاسم بزودی به ثمر خواهد نشست

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۲۶۱۲۵

زحمات حاج قاسم بزودی به ثمر خواهد نشست

حجت الاسلام شمس اله جلیلیان در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز قدس و حمایت از مردم مظلوم فلسطین، اظهار کرد: ملت ایران نشان داده اند که همیشه یاور مظلومان بوده و خواهند بود.

وی افزود: حمایت از مظلوم در آیات و روایات اسلامی جایگاه ویژه ای در اسلام دارد و از این حیث یاری مردم مظلوم فلسطین مسأله‌ای مهم برای همه ملت‌های مسلمان در جهان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه در در سپاه حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه تصریح کرد: روز قدس را می‌توان روز همبستگی ملت‌های مسلمان و آزادی خواه جهان با مردم مظلوم فلسطین نامید.

جلیلیان ادامه داد: برکت خون حاج قاسم و زحمات او و دیگر سرداران شهید مقاومت به زودی به ثمر خواهد نشست و رژیم صیهونیستی به زودی نابود خواهد شد.

وی به لزوم اتحاد مسلمانان حول محور قرآن و فرمایشات اهل بیت (ع) اشاره کرد و افزود: با اتحاد کشورهای مسلمان به زودی غده سرطانی منطقه (رژیم اشغالگر قدس) نابود خواهد شد و بار دیگر قدس شریف به دست آزادی خواهان خواهد افتاد.

نماینده ولی فقیه در در سپاه حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه گفت: با توجه به توانمندی جبهه مقاومت و نتیجه دادن زحمات سردار حاج قاسم سلیمانی قبل از وعده مقام معظم رهبری برای نابودی اسرائیل در ۲۵ سال آینده که در سال ۹۴ داده شد، قدس به دست صاحبان اصلی اش بر خواهد گشت.

کد خبر 5206267

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کرمانشاه روز قدس ویروس کرونا روز قدس شب قدر روز جهانی قدس کرمانشاه بوشهر آمار کرونا عکس استانها ماه رمضان ۱۴۰۰ شیوع کرونا ماه مبارك رمضان شب احیا اردبیل گرگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۲۶۱۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسئله فلسطین، چالش مشترک جهان اسلام است

آلفا محمد اوری اندیشمند و محقق مسلمان گینه ای در گفتگو با خبرگزاری تقریب حوادث جنگ غزه را مهم ترین دلیل اثبات این گزاره دانست که وحدت و همبستگی عملی از جهان اسلام رخت بسته است. آلفا محمد اوری اتحاد و همدلی را یک مفهوم بنیادین در دین اسلام دانست و افزود: تقریب و اتحاد یک رویه فکری با تکیه بر دفاع از ارزش های متعالی دین اسلام است  و هدف آن حفظ منافع ملت های مسلمان است.

آلفا محمد اوری با بیان اینکه روند رو به افول قدرت ملت های مسلمان در برابر کشورهای غیر مسلمان، ذیل بی توجهی به اهداف و اصول اسلامی و تمرکز بر گزاره های ساختگی کشورهای غیر اسلامی رخ داده است، افزود: پروردگار در کتاب مقدس قرآن می‌فرماید: «اگر از بیگانگان پیروی کردید، این رمز عقب‌گرد شماست و زیان‌کار هستید». همبستگی و وحدت با تکیه بر اعتقاد به خدا و رسول و پیروی از توصیه های کتاب الهی صورت می گیرد و این امر، دلیل مهم موفقیت مسلمانان در طول تاریخ بوده است.

او در توضیح بیشتر افزود: در کانون توجه نشاندن مفاهیم و فرهنگ بیگانگان، مسلمانان را از درون دچار زوال کرده و از موقعیت و اعتبار واقعی خود دور می کند. از این رو دشمنان به خوبی می دانند برای تحقق اهداف تفرقه اکنانه خود باید وحدت و همبستگی مسلمانان را نشانه بگیرند. این در حالی است که مسلمانان در اصل به خدا، پیامبر و معاد معتقد هستند و باید گرد هم جمع شوند و هدف واحدی داشته باشند.

آلفا محمد اوری در همین راستا گسترش اتحاد میان همه آحاد اسلامی را ضروری دانست و افزود: تعداد مسلمانان جهان از یک میلیارد مسلمان فراتر رفته است و منابع مادی و ثروت خوبی در اختیار دارند و می توانند در کنار یکدیگر بر چالش های مشترک پیروز شوند. در همین راستا همه ملت ها و دول اسلامی باید مسئله فلسطین را به‌ عنوان چالش اصلی در نظر بگیرند و از طریق وحدت مناقشه بر سر  فلسطین را حل کنند؛ زیرا مسئلۀ جنگ میان فلسطین و اسرائیل تنها از طریق هماهنگی مواضع و همگرایی ملت های مسلمان حل می شود.

این پژوهشگر مسلمان همچنین تصریح کرد: در حال حاضر آزادی قدس و فلسطین فوری ترین موضوعی است که باید در صدر فهرست چالش های ملت های مسلمان بنشیند و توجه به مهم ‌ترین مسئله اسلام باید همین امر باشد. در همین زمینه کشورهای مسلمان باید در یک رویکرد همدلانه از دشمن دوری کنند و در یک جبهه قرار گیرند که لازمه دستیابی به این هدف عبور از اختلافات درونی است.
 

دیگر خبرها

  • بیانیه وزارت علوم در حمایت از دانشگاهیان آمریکایی و اروپایی
  • مسئله فلسطین، چالش مشترک جهان اسلام است
  • حمایت از ستمدیدگان توصیه صریح دین اسلام است
  • یمن: عملیات در دریای مدیترانه بزودی آغاز می‌شود؛ تدارک یک میلیون رزمنده
  • یمن: عملیات ضدصهیونیستی در مدیترانه به زودی آغاز خواهد شد
  • زائران حج، دفاع از ملت مظلوم فلسطین را مورد توجه قرار دهند
  • زائران حج دفاع از ملت مظلوم فلسطین را مورد توجه قرار دهند
  • راهپیمایی میلیونی مردم یمن در حمایت از غزه
  • راهپیمایی میلیونی مردم یمن در حمایت از غزه+ فیلم و عکس
  • راهپیمایی میلیونی مردم یمن در حمایت از غزه+ عکس