Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – با شنیدن این خبر نمی‌دانیم چرا ناخودآگاه یاد سرمربی فعلی آلومینیوم اراک افتادیم، یعنی همان تیمی که در این ورزشگاه به مصاف رقبای لیگ برتری اش می رود. «علیرضا منصوریان» زمانی که کاپیتان استقلال بود از آنجا که رابطه «علی فتح‌الله‌زاده» مدیرعامل وقت این باشگاه با تمام بزرگان و نامداران بیش از حد حسنه بود روزی آمد و از بابت طلبی که از باشگاه داشت تلویزیون ال سی دی دفتر حاجی را برداشت و با خود به خانه برد! 

آن روز این خبر سوژه ای شد برای طنزنویسان که هنوز هم با دیدن منصوریان و فتح‌الله‌زاده یادش می کنیم و می خندیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته آن اقدام فقط در رابطه دوستانه بین این دو نفر ممکن بود وگرنه به لحاظ شخصیتی، فرسنگها با چنین کاری فاصله داشتند. به بیان ساده هرگز در قبال هیچ کس دیگری چنین نمی کنند. 

اما این روزها انگار ماجرا از دایره شوخی و روابط صمیمانه بین دو نفر فراتر رفته و کم کم باید نگران ظهور و بروز یک پدیده جدید و معضلی اجتماعی باشیم. همه می دانیم که شرکت شستا ساختمان فدراسیون فوتبال را از بابت طلبش پولی که به «مهدی تاج» دادند تا به آقای ویلموتس بدهد برداشته و همین چند روز پیش سندش را هم به نام خود زد. هنوز همه در شوک این خبر بودند و اینکه از این به بعد کارمندان فدراسیون چه باید بکنند و یا چقدر مبلغ اجاره این ساختمان است که این خبر جدید آمد…

به اینکه چه کسی متولی ورزشگاه امام خمینی اراک است و اینکه باشگاه آلومینیوم با چه شرایطی از این زمین استفاده می کند، فعلا اینجا کاری نداریم. همین طور به اینکه طرف قرارداد آن پیمانکار هیئت فوتبال بوده یا اداره کل ورزش و جوانان استان ، ماجرا شخصی بوده یا صرفاً از بابت یک قرارداد و ….

اصل مطلب و آنچه که مورد توجه ماست، تأثیری است که چنین رفتارهایی روی روحیه ورزش دوستان می گذارد. جوانانی که ورزشکاران فردا هستند، ورزشکاران همین امروز، نگرانی که از بابت آینده در ذهن همه شکل می گیرد ؛ ما به کدام وادی پا گذاشتیم و سرنوشت مان چه خواهد شد؟

پاسخ این سوال اگر تاریکی باشد ، ترسناک است و آن وقت دیگر نمی شود به این خبر خندید. باید نگران شد تا کار به گریه نرسیده …..

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: آلومینیوم اراک آلومینیوم اراک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۲۶۲۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تشکر بابت تبریک روز معلم

متن تشکر از والدین و اولیا دانش آموزان برای روز معلم در ادامه آمده است.

به گزارش ایمنا، سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری، برابر با چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت روز معلم است.

متن تشکر برای تبریک روز معلم

با سلام و احترام،

اینجانب، بر خود واجب می‌دانم از صمیم قلب، از هدیه ارزشمند و توجه خاص شما به مناسبت روز معلم، تشکر و قدردانی کنم.

عزیزانم و فرزندان نازنینم من به تک تک شما می بالم و از این که سال تحصیلی باشکوهی را نزد شما گذراندم بسیار خوشحال و خرسندم شما با دریافت این هدیه زیبا مرا بسیار شاد کردید اگر چه نمره های موفق آمیز شما بالاترین هدیه و با ارزش ترین خاطره است.

با اجازه‌تان، ما به عنوان معلمان، می‌خواهیم از شما تشکر کنیم. شما با اعتماد ویژه‌ای فرزندانتان را به ما سپرده و به ما اجازه داده‌اید تا در زندگی آن‌ها راهنمایی کنیم. تلاش‌ها و همراهی شما برای توسعه و پیشرفت فرزندانتان، بی‌قیاس است و ما از شما سپاسگزاریم .

شما بهترین نیروی حمایتی برای فرزندانتان هستید. با حضورتان پشتیبانی معنوی و احساسی را به آن‌ها می‌دهید و زمینه را برای رشد و یادگیری آن‌ها فراهم می‌کنید. به عنوان معلم، ما می‌بینیم که شما با عشق و توجه خاصی به نیازها، علایق و استعدادهای فرزندانتان رسیدگی می‌کنید و آن‌ها را به سوی موفقیت هدایت می‌کنید.

همچنین، ما از تعامل و همکاری شما با ما در راستای توسعهٔ فرزندانمان و ارتقای سطح تحصیلی آن‌ها تشکر می‌کنیم. با ارائهٔ بازخوردهای سازنده و همکاری در اجرای برنامه‌های آموزشی، شما به ما انگیزه و الهام می‌دهید تا بهترین تجربهٔ آموزشی را برای فرزندانتان فراهم کنیم.

در نهایت، ما می‌خواهیم به شما اطمینان دهیم که تلاش‌ها و توجه شما به فرزندانتان ارزشمند و قابل ستایش است. ما از صبر، پشتکار و همراهی شما در مسیر تحصیلی فرزندانتان متشکریم و امیدواریم که همکاری ما در آیندهٔ نزدیک نیز ادامه یابد.

با تشکر و امتنان

معلمان شما

دختر خوبم و دانش آموز عزیز من شما با دریافت هدیه ای با ارزش مرا خوشحال و خرسند ساخته ای و من آن را به عنوان یک یادگاری با ارزش از شما همواره نگهداری خواهم کرد.

از اعتمادی که به ما به عنوان معلمان می‌گذارید، سپاسگزاریم. این اعتماد، ما را تشویق می‌کند تا بهترین تلاش خود را در آموزش فرزندانتان بکنیم.

دانش آموزان عزیزم همچنین دسته گل های شکوفا من بسیار خرسندم که امسال سال تحصیلی را با شما گذراندم بدن با شما نیز یک تجربه ی لذت بخش برای من بود امروز در چنین روز باارزشی شما با این هدیه ی بی نظیر مرا بسیار خوشحال ساختید.

تشکر و تقدیر برای شماست که همواره لطفتان رابه من ارزانی داشتید.

از تبریک روز معلم شما بی‌نهایت تشکر میکنم.

زیباترین تشکرها را دارم از همسری که در همه ی مراحل زندگی همراهم بود و لحظه‌ای مرا تنها نگذاشت، همان او که با همه خوب و بد زندگی‌ام ساخت و زیباترین احساساتش را از من دریغ نکرد تا من آموزگار موفقی شوم.

ممنونم زندگی من

شما با ارائه حمایت روحی و معنوی به فرزندانتان، آن‌ها را در مواجهه با چالش‌های زندگی آماده می‌کنید. شما بهترین توجیه برای آن‌ها در لحظات سخت هستید.

از تعهد شما در برابر تحصیلات و پیشرفت تحصیلی فرزندانتان، تحسین می‌کنیم. شما با ایجاد فضایی محافظه‌کارانه برای مطالعه و تمرین، آن‌ها را به رسیدن به اهدافشان تشویق می‌کنید.

از انعکاس ارزش‌های اجتماعی و انسانی در رفتار فرزندانتان، بسیار تحسین می‌کنیم. شما آن‌ها را به شهامت و مسئولیت‌پذیری آموزش می‌دهید.

کد خبر 749596

دیگر خبرها

  • پیام تبریک مدیرعامل مس بابت قهرمانی در لیگ برتر
  • کاروان المپیک و پارالمپیک پاریس نگران بودجه!
  • پیام تشکر بابت تبریک روز معلم
  • نگران بودجه کمیته ملی پارالمپیک در سال پارالمپیک هستیم
  • برنامه ریزی برای تولید سوخت حاصل از زباله در شهر تبریز
  • رشد غیرمتعارف تامین ارز برای واردات مرغ و گوشت
  • نگران مصرف قلیان هستیم/ دکه‌های مطبوعاتی مجوز عرضه دخانیات ندارند
  • آیا باید از سرایت ویروس آنفلوانزای پرندگان به گاوها نگران باشیم؟
  • چادرملو و برنامه‌خاصی که آلومینیوم را نگران می‌کند!
  • هشدار به مدیران بابت حجاب اعضای خانواده‌شان!