Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: فلسطین نماد مظلومیت جهان اسلام بوده و مجاهدت‌های جبهه مقاومت نابودی رژیم اشغالگر قدس را رقم خواهد زد. - اخبار استانها -

یدالله موحد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمان ، با اشاره به اینکه روز قدس نماد یکپارچگی، اتحاد و همبستگی جهان اسلام در راستای حمایت از مردم مظلوم فلسطین است اظهار داشت: رژیم صهیونیستی نماد ظلم، ستم، آدم‌کشی و کودک‌کشی بوده و زنده نگه داشتن روز قدس نشان دهنده آن است که مبارزه جدی و مستمر ما این رژیم غاصب همواره ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به مظالم رژیم غاصب اسرائیل به مردم مظلوم فلسطین و جهان اسلام اشاره کرد و گفت: فلسطین نماد مظلومیت جهان اسلام در برابر ظلم و ستم استکبار است.

رئیس کل دادگستری استان کرمان با بیان اینکه نامگذاری این روز از سوی امام خمینی (ره) اقدامی ارزشمند در راستای همبستگی جهان اسلام و ترسیم مبانی اعتقادی جمهوری اسلامی در ارتباط با مسئله فلسطین است ادامه داد: همان طور که امام (ره) فرمودند روز قدس حقیقتا روز تجدید حیات اسلام است.

وی با اشاره به اینکه امروز نگاه میلیاردها مسلمان و مردم آزادی خواه جهان به فلسطین و قدس شریف است گفت: امروز همه آزادی‌خواهان جهان در انتظار آزادی قدس شریف و رهایی ملت فلسطین از ظلم و ستم رژیم جعلی اسرائیل هستند.

فرمانده سپاه استان کرمان: شهادت حاج قاسم آغاز انحطاط و نابودی حکومت جعلی اسرائیل استاستاندار کرمان: امروز شهید سلیمانی پرچمدار آزادی خواهی و جریان مقاومت در دنیا استامام جمعه کرمان: دفاع از آرمان فلسطین با تقویت جبهه مقاومت اسلامی محقق می‌شود

موحد با بیان اینکه مقام معظم رهبری به درستی فرمودند که ما در آینده‌ای نه چندان دور شاهد زوال رژیم صهیونیستی و نظام ظالمانه آنها خواهیم بود افزود: تدابیر حکیمانه حضرت امام خمینی (ره)، رهنمودهای مقام معظم رهبری، مجاهدت‌های جبهه مقاومت و اتحاد و انسجام جوانان مسلمان نابودی رژیم اشغالگر قدس را رقم خواهد زد.

وی با اشاره به اینکه امسال به دلیل شیوع ویروس منحوس کرونا امکان برگزاری پرشور مراسم راهپیمایی روز قدس با حضور گسترده مردم فراهم نیست گفت: امروز باید تلاش کنیم تا با استفاده از ظرفیت فضای مجازی حمایت خود را از آرمان فلسطین و جبهه مقاومت نشان دهیم.

انتهای پیام/511/ ت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: جبهه مقاومت اسلامی اخبار فلسطین رژیم صهیونیستی اسرائیل استان کرمان جبهه مقاومت اسلامی اخبار فلسطین رژیم صهیونیستی اسرائیل استان کرمان استان کرمان جبهه مقاومت جهان اسلام روز قدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۲۶۳۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وعده صادق موجب افتخار جهان اسلام شد

سیدمحمد حسینی صبح پنج‌شنبه ۱۳ اردیبهشت ماه در نشست اساتید، اعضای هیات علمی و بسیج اساتید دانشگاه شهید باهنر کرمان پیرامون عملیات وعده صادق عنوان کرد: در زمان حمله ایران به پایگاه نظامی عین‌الاسد نیز خیلی‌ها اذعان می‌کردند که تاکنون کشوری به صورت مستقیم به آمریکا شلیک نکرده است.  

وی ادامه داد: قبل از عملیات "وعده صادق" هم رجزخوانی دشمن برای جمهوری اسلامی ایران زیاد بود، اما این عملیات با موفقیت انجام شد.  

حسینی، عملیات طوفان الاقصی را در اجرای عملیات وعده صادق موثر دانست و گفت: صهیونیست‌ها علی‌رغم جنایاتی که در غزه داشتند، اما نتوانستند به اهداف خود دست یابند.  

وی بیان کرد: "وعده صادق" به دنبال حمله مستقیم به کنسولگری ایران انجام شد و موجب افتخار نه تنها جمهوری اسلامی ایران بلکه برای جهان اسلام شد.  

معاون پارلمانی رئیس جمهور تصریح کرد: اتفاقات روز‌های اخیر از سوی دانشجویان و اساتید دانشگاه‌های دنیا در حمایت از فلسطین، نشان می‌دهد که دنیا با ما همراه شده است.  

وی با گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مطهری و روز معلم گفت: بزرگانی، چون شهید مطهری در سخنرانی‌های متعدد خویش بر حقانیت فلسطین تاکید کردند و اکنون همه دنیا فهمیده که مواضع جمهوری اسلامی ایران به حق بوده و غرب‌زده‌های داخلی هم اکنون نمی‌توانند چهره آمریکا را بزک کنند.

حسینی عنوان کرد: طوفان‌الاقصی و عملیات وعده صادق، تحولات عظیمی را در منطقه و دنیا ایجاد کردند و اکنون یهودیان نیز جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم می‌کنند.  

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • بازگشت سنت اعتراض‌ به دانشگاه‌های آمریکا | دانشجویان: تعامل با رژیم اشغالگر متوقف شود / سرکوب می‌کنید؟ مقاومت می‌کنیم
  • یورش گسترده اسرائیل به طولکرم و درگیری با مقاومت فلسطین
  • جبهه مردمی برای آزادی فلسطین: رژیم اشغالگر خواسته‌های مقاومت را بپذیرد، مذاکرات پیش برود
  • قدردانی مقاومت فلسطین از حمایت یمن از مردم غزه
  • سفر امیرعبداللهیان به گامبیا
  • دشمنان در صدد نابودی مغزهای متفکر جهان اسلام هستند
  • وعده صادق موجب افتخار جهان اسلام شد
  • دشمنان درصدد نابودی مغزهای متفکر جهان اسلام هستند
  • صهیونیست ها از اتحاد کشورهای اسلامی ترس دارند/ وحدت جهان اسلام از مهمات پیروزی بر صهیونیسم است
  • بیانیه پایانی پنجمین کنفرانس سالانه بین‌المجالس برای قدس در ترکیه