Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر مسئول کانون شهید فهمیده مسجد امام حسین (ع) روستای خضرلوی عجبشیر گفت: در پی وضعیت بحرانی شیوع بیماری کرونا، فعالیت های این کانون در فضای مجازی انجام می گیرد.

«فاطمه فریدی»، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، به تشریح فعالیت های کانون فرهنگی هنری شهید فهمیده پرداخت و گفت: با توجه به دوره بحرانی کرونا، فعالیت های کانون و مسجد در ماه مبارک رمضان و همچنین طی یکسال گذشته به فضای مجازی انتقال یافته و ارتباط با اعضا و فعالیت کانون در محیط های واتساپ و دیگر فضاهای مجازی انجام می گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهید فهمیده مسجد امام حسین (ع) روستای خضرلوی عجب شیر، افزود: در ایام ماه مبارک رمضان، هر روز یک جزء قرآن کریم و نکات کلیدی آن جزء، تند خوانی جزء مربوطه و مطالب مربوط به شب های احیا و شهادت مولای متقیان علی (ع) در گروه بارگذاری می شود.

وی ادامه داد: در این دوران 2 مورد توزیع بسته های بهداشتی و کمک معیشتی در بین اهالی کم درآمد روستا به همت کانون انجام شد که 35 بسته معیشتی در یک مرحله  و 50 بسته دیگر نیز در مرحله دوم هر کدام به ارزش 2 میلیون ريال بین اهالی با همکری کانون و کمک خیران توزیع شد.

فریدی خاطرنشان کرد: اواخر سال گذشته مسابقه حفظ جزء 30 به صورت مجازی بین اعضای کانون برگزار و به 2 نفر از برگزیدگان هدایای از طرف کانون اهدا شد.

وی تاکید کرد: در سال های گذشته و قبل از شیوع بیماری کرونا کانون فرهنگی هنری شهید فهمیده در همه مناسبت های ملی، مذهبی و اعیاد و وفیات اقدام به برگزاری و اجرای برنامه های مختلف همچون مولودی خوانی، برپایی ایستگاه صلواتی می کرد که متاسفان در حال حاضر برخی از این برنامه ها تعطیل شده است.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهید فهمیده ادامه  داد: برگزاری جلسات سخنرانی در موضوعات مشاوره خانواده، کلاس های تقویتی، کلاس هاسی هنری از جمله گونی بافی، آموزش پرورش قارچ و نقاشی، برگزاري نمايشگاه دستاوردهاي بانوان کارآفرين از جمله دوره های آموزشی این کانون درسال های گذشته بود که امید است با یهبود وضعیت فعالیت های کانون با حجم و کیفیت بیشتری از سر گرفته شود.

گفتنی است، خضرلو روستایی از توابع بخش مرکزی شهرستان عجشیر در استان آذربایجان شرقی واقع شده است.

 

پایان پیام/60

منبع: شبستان

کلیدواژه: خضرلو عجب شیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۲۶۴۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلیس علیه تبلیغ‌کنندگان سلاح در فضای مجازی

رییس پلیس فتا فراجا از آغاز طرح عملیات پلیس فتا بر علیه تبلیغ کنندگان فروش سلاح و مهمات و ترویج کنندگان خشونت در فضای مجازی طی سال جاری خبر داد.

به گزارش مهر، سردار وحید مجید رئیس پلیس فتا فراجا گفت: در جهت پاکسازی و ارتقای امنیت فضای مجازی دو طرح عملیاتی ویژه پلیس فتا بر علیه تبلیغ کنندگان و فروشندگان سلاح، مهمات و اقلام ممنوعه و همچنین مقابله با پدیده ترویج خشونت و اراذل و اوباش در فضای سایبر در حال اجرا است.

این مقام ارشد سایبری خبر داد: در این راستا ۳۴ کار گروه ویژه عملیاتی و اطلاعاتی در خصوص رصد تارنما‌های مجرمانه و شناسایی مجرمان این دو حوزه که همواره پاکسازی و امنیت آن مورد درخواست هموطنان است، شروع به اجرای طرح کرده‌اند.

وی ادامه داد: بر اساس تجزیه، تحلیل و رصد‌های صورت گرفته در فضای مجازی بیش از ۹۰ درصد تبلیغات فروش و واگذاری سلاح، مهمات، افشانه و شوکر الکتریکی صرفاً یک ترفند کلاهبردارانه از سوی مجرمان سایبری به جهت کلاهبرداری مالی از متقاضیان محسوب می‌گردد و در حقیقت این افراد کلاهبردار هیچ گونه اقلامی نظیر سلاح، مهمات و ... به درخواست کنندگان واگذار نخواهند کرد.

رئیس پلیس فتا فراجا با تاکید بر عزم جدی پلیس فتا در برخورد با این دو پدیده مخل امنیت و آرامش هموطنان در فضای مجازی؛ از کاربران خواست: ضمن مشارکت با پلیس فتا در پاکسازی فضای مجازی در صورت مشاهده موارد مشکوک و مجرمانه موضوع را از طریق شماره تلفن ۰۹۶۳۸۰ به پلیس فتا گزارش کنند.

دیگر خبرها

  • تشکیل قرارگاه شهید آوینی فرصتی برای حمایت از تولیدات هنری است
  • استقبال کانون استان قزوین از برگزاری سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران
  • انفصال از خدمت شهردار گلستان صحت ندارد
  • فیلم پربـازدید فضای مجازی؛ سخنرانی اقتصادی رئیسی در جنوب تهـران!
  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)
  • حمله سگ ولگرد به پسر بچه ۱۲ ساله در کرج
  • بازگشت جوانان به مسجد با میانبر ورزشی یک روحانی
  • نگاهی به آسیب‌های نوپدید فضای مجازی
  • پلیس علیه تبلیغ‌کنندگان سلاح در فضای مجازی
  • عضو کانال‌های فضای مجازی صداوسیمای گلستان شوید