Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@12:38:02 GMT

استان یزد رتبه اول تولید پلاسما را در کشور دارد

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۲۶۵۰۹

استان یزد رتبه اول تولید پلاسما را در کشور دارد

به گزارش روز جمعه روابط عمومی این اداره‌کل، دکتر نقی تقوایی در آیین قدردانی از ۲ معلم و ۲  کارگر که بیشترین اهدای خون را در یک سال اخیر داشته‌اند افزود: در نیمه اول ماه مبارک رمضان بیش از هزار نفر از شهروندان با اهدای خون به یاری بیماران نیازمند شتافتند.

وی ادامه داد: منتظر هستیم شرایط شهرستان‌های استان سفید شود تا تیم‌های سیار که چند ماه است به علت شرایط قرمز کرونایی تعطیل شده‌اند دوباره فعال شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسوول اظهار داشت:. فرهنگ انتقال خون در استان یزد بسیار فراگیر است و همشهریان ما در این امر خیر نیز پیشتاز هستند.

همچنین سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی یزد گفت: این استان به علت صنعتی بودن یکی از مناطق مهاجرپذیر است و حوادث ناشی از کار در واحدهای تولیدی روی می‌دهد که در برخی از موارد، کارگران حادثه دیده به خون و فرآوردهای آن نیاز دارند.

عماد تشکری با اشاره به فعالیت ۲۹۱ خانه بهداشت کارگری در واحدهای تولیدی استان ادامه داد: واحدهای تولیدی این ظرفیت را دارند تا با همکاری اداره‌کل انتقال خون استان، فرهنگ اهدای خون را در جامعه کارگری ترویج کنند.

وی با قدردانی از از اقدامات مراکز انتقال خون در شرایط کرونایی تصریح کرد: تزریق پلاسما یکی از روش‌های درمان بیماری کووید ۱۹ است. 

برچسب‌ها ویروس کرونا پلاسما سازمان انتقال خون ايران یزد پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا پلاسما سازمان انتقال خون ايران ویروس کرونا پلاسما سازمان انتقال خون ايران یزد اخبار کنکور انتقال خون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۲۶۵۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به مناسبت روز جهانی کار و کارگر

کارگران از ارزشمندترین و سودمندترین اقشار جامعه هستند که نقش به سزایی در پیشبرد اهداف تولیدی و اقتصادی کشور دارند.این قشر از جامعه با حداقل توقعها و سطوح حقوقی همواره برای چرخاندن چرخهای واحدهای تولیدی و صنعتی و کارخانه ها در تلاش و تکاپویی وصف ناپذیر و خستگی ناپذیر هستند.این گزارش تصویری به مناسبت روز جهانی کار و کارگر بخش کوچکی از تلاش این غیور مردان و زنان را در واحدهای تولیدی و صنعتی استان همدان را به تصویر کشیده است. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3077408 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • کاهش مقرری بگیران بیمه بیکاری در خراسان شمالی با حمایت از واحدهای تولیدی
  • هشدار جایگزینی گندم تولیدی در واحدهای خوراک دام و طیور
  • کمتر از یک درصد از افراد واجد شرایط در سیستان و بلوچستان خون اهدا می‌کنند
  • احیای واحدهای راکد در آذربایجان‌غربی
  • موفقیت واحدهای تولیدی در گرو کارگران ماهر و پرتلاش آن است
  • به مناسبت روز جهانی کار و کارگر
  • برترین واحدهای تولیدی استان در جشنواره امتنان معرفی شدند
  • کاهش مدت زمان رسیدگی به پرونده‌های شکایت کارگران در گلستان
  • حل برخی مشکلات اهدای خون در شهرستان‌های استان یزد
  • اهدای تسهیلات نوسازی به واحدهای فرسوده روستایی کرمانشاه