Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس فراکسیون زنان مجلس یازدهم با بیان اینکه زنان فلسطینی از اصلی‌ترین قربانیان جنایات صهیونیست‌ها محسوب می‌شوند گفت: استیفای حقوق زنان و احصا شگفتی روایت‌های زنانه درمحور مقاومت هم افزایی ملت‌های مسلمان را می‌طلبد.

به گزارش ایسنا، رئیس فراکسیون زنان مجلس در حساب کاربری رسمی خود در توییتر نوشت:«زنان فلسطینی از اصلی‌ترین قربانیان جنایات صهیونیست‌ها محسوب می‌شوند اما کمتر دیده می‌شوند یا روایت‌هایشان چندان شنیده نمی‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بازنمایی نادرست، ایشان اسیر در سکوت و انفعال هستند. استیفای حقوق زنان و احصا شگفتی روایت‌های زنانه درمحور مقاومت هم افزایی ملت‌های مسلمان را می‌طلبد.»

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: فلسطين روز قدس فراكسيون زنان رژيم صهيونيستي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۲۶۵۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آنروا: درگیری در غزه «جنگ علیه زنان» است

به گزارش حوزه بین‌الملل خبرگزاری تقریب، آژانس امداد و کار سازمان ملل برای آوارگان فلسطینی (آنروا) در بیانیه‌ای مطبوعاتی اعلام کرد: «جنگ در غزه همچنان جنگی علیه زنان است.»
 
این آژانس نسبت به شرایط وخیم نوار غزه هشدار داد و اشاره کرد که 15 هزار و 500 زن باردار یا شیرده با محدودیت‌های شدید در دسترسی به آب و ملزومات بهداشتی مواجه هستند.
 
همچنین در شش ماه گذشته از آغاز جنگ اسرائیل علیه غزه بیش از 10 هزار نفر از زنان به شهادت رسیده‌اند.
 
وزارت بهداشت غزه در آخرین آمار خود از تلفات ویرانگر تجاوزات مداوم اسرائیل اعلام کرد که تا کنون 34 هزار و 654 فلسطینی به شهادت رسیده‌اند که اکثر آنها زن و کودک هستند. همچنین 77 هزار و 908 نفر دیگر نیز مجروح شده‌اند.
 

دیگر خبرها

  • نسل‌کشی به وقت رفح
  • تجلیل امیرعبداللهیان از ایستادگی ملت ‌و گروه‌های مقاومت فلسطینی در برابر صهیونیست‌ها
  • رفتار صهیونیست‌ها با زنان فلسطینی قبل از طوفان الاقصی + فیلم
  • پس لرزه های ادعای یک نماینده مجلس درباره روابط جنسی در ترکیه /یک ذره انسانیت و شرم داشته باشید /حرمت زنان و نوامیس یک کشور مسلمان را نشکنید
  • دانش‌آموزان و کودکان قربانیان اصلی جنایات اسرائیل هستند
  • الجزیره: بستن دفتر ما برای سرپوش گذاشتن بر جنایات صهیونیست است/ ادامه می‌دهیم+ فیلم
  • آنروا: درگیری در غزه «جنگ علیه زنان» است
  • هدف اعتراضات دانشجویان در جهان تمرکز بر جنایات اسرائیل در غزه است
  • سکوت مسلمین در قبال جنایات صهیونیست‌ها زبانه‌های آتش را به جهان اسلام خواهد کشید
  • دانشجویان در آمریکا و اروپا بیداری افکار عمومی را رقم زدند