Web Analytics Made Easy - Statcounter

امامان جمعه هرمزگان گفتند:رژیم جعلی و غاصب اسرائیل در یک شرایط بسیار سختِ اقتصادی و اجتماعی به سر می برد و این نشان دهنده به نابودی و زوال این رژیم است و مسلمانان باید با اتحاد قاطع خود به دنیا ثابت کنند که اسراییل کشوری غاصب است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از هرمز؛ حجت‌الاسلام حسین غلامی امام جمعه بشاگرد در خطبه های عبادی و سیاسی این هفته شهرستان با اشاره به روز جهانی قدس اظهار کرد: سلامت و صلح جهان بسته به انقراض مستکبرین است و تا این سلطه‌طلبان بی‌فرهنگ در زمین هستند مستضعفین به ارث خود که خدای تعالی به آنها عنایت فرموده است نمی‌رسند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مذاکرات سیاسی با جنایتکاران بی فرهنگ قدس را نجات نخواهد داد و هر روز بر جنایات افزوده خواهد شد. ‌

امام جمعه بشاگرد با اشاره به روز وقف ادامه داد: فضیلت صَدَقه که وقفْ مصداق بارز آن است، در این است که خداوند شخصاً او را می پذیرد و دریافت می نماید؛ چنان که فرمود: ﴿ألَم یعْلَموا أنّ الله هو یقبل التوبه عن عباده و یأخذ الصدقات﴾ بنابراین، دریافت رسول اکرم(صلّی الله علیه وآله وسلّم)مَظهر اَخذ خدا خواهد بود و جمع بین آیه مزبور و آیه ﴿خذ من أموالهم صدقهً تطهّرهم و تزکیهم بها﴾آن خواهد شد که: و ما أخَذتَ إذ أَخذتَ، و لکنّ الله أخَذَه.

غلامی با اشاره به وعده های رها شده در شهرستان بشاگرد اضافه کرد: یکی از مشکلات بشاکرد در حوزه ی حمل و نقل کالا و مصالح اساسی است که متأسفانه نه فکری به جاده وعده داده شده بشاگرد به میناب شده نه نظارت و مدیریت دقیقی در حوزه حمل و نقل جاده ای صورت می گیرد لذا از فرماندار محترم خواهشمندیم در این مورد به جدیت ورود پیدا کند.

وی همچنین گفت: آب و راه همچنان در صدر مشکلات بشاگرد خودنمایی می کنند از استاندار محترم خواهشمندیم سفری به بشاگرد داشته باشند و ببینند پیشرفت فیزیکی راه و آب آیا طبق وعده و مطلوب ایشون پیش می رود یا نه.

خطیب جمعه بشاگرد تصریح کرد: متأسفانه نه تنها از آسفالت خبری نیست بلکه بویژه در مسیر زیر کوه ابینه فنی سردشت به محمود آباد در خم یک کوچه اند روستاهای زیادی پروژه‌ای نیمه تمام جاده ای دارند که هر ماه فقط خبر به مناقصه گذاشتن و عدم استقبال پیمانکاران به گوش می رسد.

غلامی خاطرنشان کرد: این جواب مردم نیست بلکه باید با مدیریت مسئولین اجرائی کارهای عمرانی پیشرفت داشته باشند نه اینکه شاهد معطلی چند ساله یه پروژه مختصر روستایی باشیم.

 نابودی و زوال رژیم اشغالگر اسرائیل نزدیک است

حجت الاسلام رضا مهدوی امام جمعه موقت رودان در خطبه های عبادی و سیاسی این هفته شهرستان با بیان اینکه روز جهانی قدس یادگار ماندگار حضرت امام راحل است و آخرین روز جمعه ماه مبارک رمضان روز قدس نشات گرفته از تیز بینی امام خمینی (ره) است، اظهار کرد:  روز قدس روز جهان اسلام و روز فریادخواهی مسلمانان در دفاع و حمایت از مردم مظلوم فلسطین است.

وی افزود: رژیم جعلی و غاصب اسرائیل در یک شرایط بسیار سختِ اقتصادی و اجتماعی به سر می برد و این نشان دهنده به نابودی و زوال این رژیم است و مسلمانان باید با اتحاد قاطع خود به دنیا ثابت کنند که اسراییل کشوری غاصب است و جنایات بی رحمانه این رژیم متجاوز را به تمام جهان نشان دهند.

امام جمعه موقت رودان عنوان کرد: یک عده از سیاست مداران کشور که اگر اندک توجهی به قانون اساسی داشته باشند و با مراجعه به آن می دانند که سیاست گذاری های خارجی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بر عهده ی رهبری و از آن ناحیه شکل میگیرد و سیاست های کلان خارجی که قانون بر عهده ی رهبری گذاشته است.

حجت الاسلام مهدوی ادامه داد: متاسفانه در بعضی مواقع سخنانی گفته می‌شود که مبنای خیلی محکم و درستی ندارد که کاملا مراقب باشند تا حرفی از دهان آنها خارج نشود که دشمنان را شاد کند.

امام جمعه موقت رودان بیان کرد: بی‌‌انصافی است نقش سپاه قدس با هدایت‌های الهی مقام معظم رهبری و مجاهدت‌های این عزیزان سپاه و در صدر آنها شهید قاسم سلیمانی در عرصه محاسبات منطقه نادیده گرفته شود.

وی با اشاره به گوش فرا دادن سخنان رهبری در روز قدس و اهمیت بالای آن خاطر نشان کرد: رهبر معظم انقلاب در سخنرانی ۱۲اردیبهشت خود در خصوص انتخابات و انتخاب اصلح کامل و جامع توضیح دادند و همه مردم پای صندوق‌های رأی با انتخاب اصلح حاضر شوند و این امر یک فرضیه دینی است و ان شاءالله امروز همگی به سخنرانی های مقام معظم رهبری گوش فرادهیم و از ان بهره ببریم.

شرکت در انتخابات منبع قرآنی دارد

حجت الاسلام و المسلمین محسن سالاری امام جمعه شهرستان سیریک اظهار کرد: در فلسطین میخواهند انتخابات را به تعویق بیندازند ، امریکا و صهیونیست ها از پیروزی کاندید های انقلابیگری ها ترسیدند و می خواهند این حرکت خود جوش مردمی و اسلامی را خنثی کنند، امت اسلامی بویژه مردم ایران عزیز امروزه که راهپیمایی روز جهانی قدس شریف بخاطر ویروس منحوس کرونا محرومیم،جا دارد با هشتک های شهدای مقاومت و قدس ،طوفانی به پا کنیم و اجازه ندهیم روز قدس به فراموشی برود در فضای مجازی با هشتک های این روز را گرامی بداریم با نشانه های شهدای قدس و فلسطین آنرا به همه جهانیان مخابره کنیم.

وی تصریح کرد: الان موکب انقلاب انتخابات است ،تصور نکنیم رای ما فقط یک رای خالی است بلکه همین تک رای ما سر نوشت ساز است، انتخابات ما خلق نکردیم بلکه منبع قرآنی دارد خودتان سرنوشت خود را انتخاب کنید ،بعضی انتخابات را تا زمانی قبول دارند و رای به صندوق انتخابات می اندازند که به نفع نامزد خودشان هست ،مثال بارز آن انتخابات سال ۸۸ که اغتشاش کردند ولی رهبری فرمود میزان رای مردم است.

حجت الاسلام و المسلمین سالاری با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در مسئله امامت افزود*: علمای شیعه و اهل سنت باید از فضائل و خصوصیات جامع و کامل امام علی(ع) به جوانان خود بگویند.

امام جمعه سیریک اضافه کرد: تقوا یعنی در مسیر رضایت خدواند گام گذاشتن ، تقوا گره گشای کارهای ماست ، امام علی(ع) در نهج البلاغه به فرزندانش می فرماید به مظلومین رحم کنید و با ستم و ظالم سر ستیز داشته باشید، امام در این روایت هیچ اشاره ای به نژاد ،رنگ و قومیت و مذهب نمی کند بلکه هر جا مظلوم دیدید برای کمک به پا خیزید.

حجت الاسلام سالاری در ادامه درباره فرهنگ ،هفته بزرگداشت مقام معلم و اینکه معلمان را افسران جنگ فرهنگی معرفی کرد، سخنان روشنکرانه رهبری که فضای دو قطبی میدان و دیپلماسی ،و اینکه دیپلماسی قانون گذار نیست، تبریک پیشاپیش عید سعید فطر، رعایت کرامت انسانی در پرداخت زکات فطریه ها ،تشکر از مسئولان که در ماه رمضان دیداربا مردم داشتند و رعایت دستوالعمل های و نکات بهداشتی مقابله به بیماری کرونا سخنانی بیان کرد.

در پایان نمازجمعه شهرستان با حضور نمازگزارن در مسجد جامع صاحب الزمان (عج) شهر بندر سیریک بمناسبت روز جهانی قدس مردم بصورت خود جوش با شعارهای الله اکبر، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر امریکا و حمایت از آرمان های مردم فلسطین و قدس شریف شعارهایی سر دادند

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: روز جهانی قدس حجت الاسلام امام جمعه روز قدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۲۶۶۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک مقام سازمان ملل مدت زمان لازم برای تخلیه فلسطینیان از رفح را فاش کرد

یک مقام ارشد سازمان ملل به روزنامه «وال استریت ژورنال» گفت تخلیه غیرنظامیان از شهر رفح در جنوب نوار غزه قبل از حمله احتمالی رژیم صهیونیستی حداقل ۱۰ روز طول می کشد.

به گزارش ایسنا، این مقام ناشناس سازمان ملل افزود: اگر غیرنظامیان به مصر منتقل شوند، اوضاع می‌تواند سریعتر پیش رود، هرچند قاهره با چنین اقدامی مخالف است.

این در حالی است که رژیم صهیونیستی می‌گوید در شرف آغاز عملیات زمینی به شهر مملو از آوارگان رفح است.

تحلیلگران تخمین می‌زنند روند تخلیه رفح هفته‌ها طول بکشد.

«بنیامین نتانیاهو»، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی، روز سه‌شنبه با اشاره به پیشنهاد مصر در مورد تبادل اسرا و آتش‌بس در غزه، تهدید کرد «ارتش اسرائیل با توافق یا بدون توافق درباره تبادل اسرا وارد رفح خواهد شد» و تاکید کرد که توقف جنگ قبل از دستیابی به اهداف آن غیرممکن است. 

در همین زمینه، «فیلیپ لازارینی» کمیسر کل آنروا تأکید کرد ارتش رژیم صهیونیستی هنوز از ساکنان درخواستی برای تخلیه رفح نکرده است.

این مقام سازمان ملل خاطرنشان کرد: «نگرانی زیادی در غزه در مورد حمله نظامی به رفح وجود دارد».

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • استمرار جمعه‌های خشم و انزجار از رژیم صهیونیستی
  • تظاهرات جمعه خشم در همدان همزمان با سه استان دیگر
  • تداوم خیزش جهانی ضداسرائیل / حمایت میلانی‌ها از فلسطین در هوای بارانی
  • تداوم خیزش جهانی ضداسرائیل/ حمایت میلانی‌ها ازفلسطین درهوای بارانی
  • تداوم خیزش جهانی ضداسرائیل/حمایت میلانی‌ها ازفلسطین درهوای بارانی
  • اندیشمندان دنیا به تغییر ساختار قدرت در جهان اتفاق‌نظر دارند
  • یک مقام سازمان ملل مدت زمان لازم برای تخلیه فلسطینیان از رفح را فاش کرد
  • نسل بشر زودتر از تصور منقرض خواهد شد!
  • نسل بشر زودتر از آنچه تصور می‌شود منقرض خواهد شد!
  • کابینه نتانیاهو هزینه زیادی را به ما تحمیل کرد/ طبقه متوسط در حال نابودی