Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-28@15:34:25 GMT

انهدام باند خرید و فروش اشیای عتیقه در مراغه

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۲۶۷۴۰

انهدام باند خرید و فروش اشیای عتیقه در مراغه

جانشین فرمانده انتظامی مراغه از دستگیری باند خرید و فروش ظروف و اشیاء عتیقه و کشف تعداد قابل توجهی اشیای تاریخی اصل و تقلبی خبر داد.

علی ریحانی اظهار داشت: ماموران پلیس آگاهی در پی کسب خبری مبنی بر اینکه افرادی در سطح شهرستان اقدام به خرید و فروش اشیاء عتیقه اصل و تقلبی می نمایند، بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ماموران با انجام کار اطلاعاتی ۲ نفر متهم را در این رابطه شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی آنها را دستگیرکردند .

ریحانی اضافه کرد : در بازرسی از محل زندگی این افراد ظروف تاریخی، تعداد ۲۴ قطعه سکه فلزی قدیمی، یک عدد مجسمه برنجی تندیس گرگ، دو عدد زنجیر نقره و مسی و تعداد زیادی سنگ های قیمتی زینتی و نگینی و بدلیجات کشف شد.

جانشین انتظامی مراغه تصریح کرد: متهمان در بازجویی ها صورت گرفته به خرید و فروش اشیای عتیقه و تقلبی با یک نفر دیگر از همدستانشان اعتراف که تلاش برای دستگیری نفر سوم ادامه دارد.

ریحانی با اشاره به اینکه کارشناسان اداره کل میراث فرهنگی وگردشگری استان تعدادی از این اقلام مکشوفه را اصل و تعدادی را نیز تقلبی تشخیص دادند، که در این خصوص پرونده تشکیل و به همراه متهمان تحویل مراجع قضایی شد.

وی گفت: شهروندان می توانند در صورت آگاهی از فعالیت مجرمان مراتب را در اسرع وقت از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع داده و در تامین نظم و امنیت جامعه نقش موثری داشته باشند.فارس

 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: خرید و فروش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۲۶۷۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند پنجه طلا در همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، سرهنگ علی اسدبگی گفت: به دنبال وقوع چندین فقره سرقت منزل در نقاط مختلف شهر همدان رسیدگی به این موضوع در دستور کار دایره مبارزه با سرقت قرار گرفت.

او گفت: بررسی‌های اولیه گویای این بود که سارقان به تخریب توپی قفل در و دیگر شیوه‌ها وارد منزل مالباختگان شده و وجه نقد، زیورآلات، تلویزیون و دیگر اموال با ارزش را سرقت کردند.

رئیس پلیس آگاهی همدان افزود: متهمان هنگام ورود به یکی از منازل با صاحبخانه مواجه شده که درگیری بین آنها رخ می‌دهد.

سرهنگ اسدبگی افزود: صاحبخانه در این درگیری مجروح شد و سارقان پول و دیگر اموال باارزش او را به سرقت بردند.

او گفت: همکاری اطلاعاتی عوامل پلیس آگاهی و ماموران کلانتری ۱۳ منجر به شناسایی مخفیگاه سارقان شد.

اسدبگی گفت: سه نفر از سارقان در مخفیگاه و هنگام تردد در خیابان دستگیر شدند.

رئیس پلیس آگاهی همدان گفت: متهمان در بازجویی‌ها به سرقت از ۱۶ منزل مسکونی در نقاط مختلف شهر همدان اعتراف کردند.

سرهنگ اسدبگی برای پیشگیری از سرقت به شهروندان توصیه کرد: منزل خود را به دوربین، دزدگیر، در ضد سرقت مجهز کرده تا زمینه ورود سارقان به منزل سلب شود.

دیگر خبرها

  • انهدام باند قاچاق کبک‌های وحشی در شهرستان سنندج
  • انهدام باند قاچاق کبک‌های وحشی در سنندج
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • انهدام باند سارقان منزل در زابل
  • انهدام باند قاچاق و تهیه زغال از چوب آلات جنگلی در گلبهار
  • انهدام دو باند توزیع مواد مخدر در کرمانشاه
  • انهدام باند فساد و فحشا «کارگاه رقص لول آپ دنس»
  • شناسایی و انهدام باند قاچاق خودرو‌ در مازندران
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • انهدام باند پنجه طلا در همدان