Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@04:00:56 GMT

اسرائیل یک پادگان تروریستی است/ مقاومت ادامه دارد

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۲۶۸۹۶

اسرائیل یک پادگان تروریستی است/ مقاومت ادامه دارد

خبرگزاری مهر، گروه بین الملل؛ رسانه های بین المللی به بازتاب سخنرانی حضرت آیت الله خامنه ای، رهبر معظم انقلاب، در مراسم روز جهانی قدس پرداخته اند.

در همین رابطه شبکه تلویزیونی ان دی تی وی اعلام کرد: آیت الله خامنه ای در سخنرانی خود در روز قدس با اشاره به اقدامات اسرائیل گفتند: اسرائیل یک کشور نیست بلکه یک پایگاه تروریستی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روزنامه دیلی تلگراف، چاپ انگلیس نیز همین جمله از بیانات رهبری را به عنوان تیتر گزارش خود از سخنرانی حضرت آیت الله خامنه ای انتخاب کرده است.

پایگاه خبری العهد سخنان مقام معظم رهبری در روز قدس را به طور کامل پوشش داد و در صفحه نخست خود در تیتری نوشت: مقاومت فلسطین ادامه دارد و دشمن صهیونیستی هرگز طعم پیروزی را نخواهد چشید.

ایشان فرمودند: فلسطینیان ساکن غزه، قدس، کرانه باختری و اراضی ۴۸ و همچنین اردوگاههای آوارگان فلسطینی همگی یک جسم واحد هستند و شایسته است راهبرد همبستگی را در پیش بگیرند و هر کدام از دیگر بخش های فلسطینی دفاع کنند.

... در حال تکمیل

کد خبر 5206425 عبدالحمید بیاتی

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری روز قدس بازتاب جهانی ایالات متحده امریکا فلسطین رژیم صهیونیستی عراق ایران افغانستان عربستان سعودی روسیه آنتونی بلینکن ترکیه سوریه روز جهانی قدس روز قدس لبنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۲۶۸۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاشت بیش از ۳ هزار درختچه در بلوار آیت الله خامنه‌ای قزوین

صالحی مدیر عامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قزوین، از کاشت بیش از ۳ هزار درختچه پیروکانتا در ریفوژ میانی بلوار آیت الله خامنه‌ای خبر داد و گفت: روند کاشت و واکاری درختچه در سطح فضای سبز به منظور افزایش کیفیت فضای سبز شهری ادامه دار خواهد بود.

صالحی تاکید کرد: بازپیرایی و توسعه فضای سبز با تکیه بر اصلاح الگوی کاشت و استفاده از درختان و درختچه‌های مقاوم به کم آبی انجام می‌شود.

این مقام مسئول یادآور شد: در سال گذشته بیش از ۱۸ هزار اصله انواع نهال و گیاهان پوششی و پرچینی از شمال تا جنوب شهر کاشته شده که به صورت ویژه در برنامه حفظ و نگهداری قرار دارد.

مدیر عامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قزوین گفت: برای حفظ زیبایی و سرسبزی شهر، همراهی و مشارکت بیش از پیش شهروندان ضروری است. 

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • تصاویر حمله موشکی حزب الله به شهرک نظامی شتولا
  • حزب الله لبنان پادگان «برانیت» رژیم صهیونیستی را هدف قرار داد
  • حزب الله لبنان یک پایگاه اسرائیل را درهم کوبید
  • فارن‌پالیسی: مفهوم «بازدارندگی» اسرائیل توسط ایران نابود شد
  • کاشت بیش از ۳ هزار درختچه در بلوار آیت الله خامنه‌ای قزوین
  • اظهارات بودار سمیر جعجع علیه مقاومت با حمایت تلویحی از اشغالگران!
  • پاسخ پرقدرت حزب الله به رژیم صهیونیستی و بحران در اتاق جنگ اسرائیل
  • معلمان با رهبر معظم انقلاب دیدار کردند
  • حمله موشکی حزب الله به پادگان نظامی «برانیت» رژیم صهیونیستی
  • حمله موشکی حزب الله به پادگان «برانیت» رژیم صهیونیستی