Web Analytics Made Easy - Statcounter

نور محمد فردی روز جمعه در گفت و گو با ایرنا افزود: هر چند وظایف هیات های اجرایی و نظارت تفکیک و احصاء شده ولی هر کدام در چارچوب قانون و بر اساس برنامه زمان بندی شده کار خود را به نحو احسن انجام می دهند.

وی اضافه کرد: طی روزهای اخیر نشست مشترکی که با حضور استاندار و رییس و سخنگوی هیات نظارت استان پیرامون مشارکت حداکثری مردم در امر انتخابات و عمل به اصل قانون برگزار شد، تمام مراحل مختلف انتخابات از جمله بررسی صلاحیت ها مورد تاکید واقع شد که با رویکرد مثبت اعضای هیات نظارت قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فردی با بیان اینکه برگزاری باشکوه انتخابات یکی از مواردی بود که در این نشست مورد تاکید بود اظهار داشت: در این نشست فضای تعاملی بسیار خوبی مبنی بر بستر سازی و اجرای دقیق قانون و مشارکت حداکثری مورد تاکید قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون فضای سیاسی استان آرام و هماهنگی بین کلیه دست اندرکاران انتخابات کم نظیر است افزود: این در حالی است که مصاحبه اخیر مدیر کل سیاسی و دبیر هیات انتخابات استان در راستای هماهنگی و تعامل بوده و به هیچ وجه قصد دخالت نبوده است.

معاون استاندار البرز خاطرنشان کرد: اما برخی ها فرافکنی کرده و به دنبال این هستند که از آن بهره برداری سیاسی و تبلیغی کنند این در حالی است که همانگونه پیش از این اشاره کردم تعامل و هماهنگی بین هیات های نظارت و اجرایی در سطح استان کم نظیر است.

فردی ادامه داد: در هر صورت استاندار البرز که خود از مدیران ارشد و متخصص وزارت کشور است همواره تاکید جدی بر رعایت قوانین و مقررات  و اجرای دقیق قانون داشته و تعامل با هدف مشارکت حداکثری مورد تاکید ایشان است.

وی اظهار داشت: فرمانداران نیز وظایف خود را در مراحل مختلف انتخاباتی انجام داده و به لطف خدا بستر و آمادگی لازم در تمام زمینه ها برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در این استان فراهم می باشد.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر البرز مشارکت انتخاباتی پروندهٔ خبری انتخابات ۱۴۰۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر البرز انتخابات ۱۴۰۰ ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر البرز مشارکت انتخاباتی اخبار کنکور مورد تاکید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۲۷۰۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعامل دانشگاه آزاد اسلامی و بنیاد شهید ایلام بی‌نظیر است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم  و فناوری آنا، محمد رحیمی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام در جلسه ستاد شاهد و ایثارگران در دانشگاه آزاد اسلامی ایلام اظهار کرد: درب‌های بنیاد شهید بر روی ارباب رجوع و به ویژه جامعه دانشگاهی باز است و بهترین و مهم‌ترین خدمت در بزرگداشت خانواده بزرگ ایثارگران پیگیری و رفع مشکلات آنان است.

وی بیان کرد: امکانات و توان استان ایلام برای رفع مشکلات ایثارگران محدود است، اما تمام مسئولان استانی در تکریم و رفع مشکلات ایثارگران پای کار هستند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام اضافه کرد در حوزه فرهنگی و پژوهشی باید همکاری‌های دانشگاه آزاد اسلامی و بنیاد شهید عملیاتی تا در روند خدمت‌رسانی و رفع مشکلات ایثارگران تسریع شود.

بیشتر دانشجویان دانشگاه آزاد ایلام از ایثارگران هستند

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ایلام‌ هم گفت: تعمیق فرهنگ ایثار و شهادت یک وظیفه ملی است و مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی برای این مهم با تمام توان در میدان است.

بهروز ناصری عنوان کرد: بیشترین تعداد دانشجوی عضو خانواده بزرگ ایثارگران استان در این دانشگاه مشغول تحصیل هستند و بیشتر دانشجویان ممتاز هستند.

وی یادآور شد: با وجود مشکلات مالی دانشگاه تاکنون هیچ دانشجویی به واسطه عدم پرداخت شهریه از تحصیل بازنمانده است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ایلام‌ تبیین کرد: امنیت، پیشرفت و تعالی ایران اسلام مدیون و مرهون شهدا و ایثارگران بوده و خدمت به این بخش از جامعه یک تکلیف اساسی است.

ناصری بیان کرد: مدیران و مجموعه بنیاد شهید ایلام خادم شهدا و ایثارگران هستند و در این راستا تمام ظرفیت دانشگاه آزاد اسلامی در خدمت مجموعه انقلابی بنیاد شهید قرار می‌گیرد.

در این نشست بر ضرورت انجام طرح‌های پژوهشی توسط دانشگاه و با نظر بنیاد شهید ایلام، انجام اردو‌های مشترک، تجلیل از دانشجویان ممتاز، تکریم خانواده‌های ایثارگران، استفاده از ظرفیت اساتید دانشگاه در حوزه مشاوره و آموزش‌های کوتاه مدت تأکید شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نظارت ۴۰ نفر بر روند برگزاری انتخابات مرحله دوم در گنبدکاووس
  • نظارت ۴۰ نفر بر روند برگزاری انتخابات مرحله دوم؛ گنبدکاووس
  • قانون‌گذاری باید در کنار نظارت قرار گیرد
  • تعامل دانشگاه آزاد اسلامی و بنیاد شهید ایلام بی‌نظیر است
  • توصیه های انتخاباتی رئیسی در جلسه هیات دولت
  • دستگاه های اجرایی البرز به حالت آماده باش درآمدند
  • مفتخر به بهره‌گیری از مشارکت معلمان در نظارت بر انتخابات هستیم
  • سخنگوی شورای نگهبان: مفتخر به بهره‌گیری از مشارکت معلمان در نظارت بر انتخابات هستیم
  • هیات عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام برگزار شد
  • مدت مسئولیت اعضای هیات مدیره اتحادیه ها مغایر قانون نیست