Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی لیورپول عنوان کرد که برنامه جدید تیمش برای دیدار با منچستریونایتد برای آنها نیز خوب نیست.

لیورپول و ساوتهمپتون در چارچوب لیگ برتر انگلیس فرداشب به مصاف هم خواهند رفت.

به گزارش طرفداری و به نقل از لیورپول اکو، یورگن کلوپ در کنفرانس خبری پیش از این مسابقه در مورد لغو بازی تیمش مقابل منچستریونایتد گفت:

آیا از اتفاقاتی که افتاد شگفت زده شدم؟ خیر.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من کاملا به دموکراسی معتقدم. وقتی کارشناسان خواهان اعتراض بودند، من همان موقع گفتم که باید مراقب و خونسرد باشیم. شنیده ام که چند نیروی پلیس مجروح شده اند و این اتفاق دیگر نباید بیفتد.

سرمربی لیورپول در مورد تاریخ جدید تعیین شده برای این دیدار تصریح کرد:

با آنها (نسبت به برنامه شلوغ) همدردی میک نم ولی برای ما هم زمان خوبی نیست. ترجیح می دادم هفته پیش با آنها بازی می کردم ولی چیزی برای شکایت نیست. وضعیت همین است.

کلوپ ادامه داد:

بیشتر دوران حرفه ای ام قهرمان نبوده ام و چیزهای زیادی از فصول مختلف و بازیکنان آموخته ام. برنامه این است که از تجربه این فصل برای آینده استفاده کنیم. در این فصل مصدومان زیادی در پست های کلیدی داشته ایم. مردم فکر می کنند بهانه می آورم ولی در واقع تمام دفاع هایمان را از دست دادیم. این حسی مانند شکستن پا داشت. سپس هافبک ها را به مدافع تبدیل کردیم. در آن زمان ستون فقرات تیم شکست. به همین دلیل حرکت کردن سخت است.

وی در مورد وضعیت مصدومان تیمش گفت:

بازیکنانی با چند ضربه و کبودی داریم. هندرسون هم به دور از بقیه دوید.

اخبار داغ 

ریحانه پارسا در آغوش مرد نامرئی! / کراش جدیدش کیست؟! + عکس محمد نصیری جای هادی ساعی را در برترین ورزشکاران قرن گرفت / نتایج تیم منتخب قرن (5) اقدام عجیب برایتون در حذف نام و پرچم ایران! فدراسیون فوتبال عربستان به شکایت الاهلی از استقلال واکنش نشان داد 20 سال پیش در چنین روزی، منچسترسیتی برای آخرین بار به چمپیونشیپ سقوط کرد اونای امری برای پنجمین بار به فینال لیگ اروپا رسید

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۲۷۲۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره استقلال برای تراکتور گام برداشت

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال استقلال تهران در حالی عصر فردا در حساس ترین بازی این هفته لیگ برتر به مصاف تراکتور تبریز می رود که جواد نکونام برای پیروزی در این بازی حساب ویژه ای روز مهاجم آرژانتینی باز کرده است.

بلانکو که در این فصل با وجود شروع نه چندان ایده آل به مرور در ترکیب تیمش جا افتاد و در بازی رفت دو تیم هم گلزنی کرد، در هفته های اخیر ستاره بی چون و چرای ترکیب آبی ها بوده و با درخشش چند باره در بازی های مهم امتیازاتی بسیار حیاتی برای تیمش کسب کرده است.

ستاره آرژانتینی با توجه به آمادگی بالای جلالی و سایر هافبک های استقلال و البته مهارت خودش در توپ های بلند و حفظ توپ، بخت نخست گلزنی تیم نکونام در این بازی است و سرمربی موفق استقلال امیدوار است یک بار دیگر پاسخ اعتمادش به این بازیکن را در این بازی بزرگ دریافت کند.

دیگر خبرها

  • ستاره استقلال برای تراکتور گام برداشت
  • نظر وین رونی در مورد زمان اعلام خروج کلوپ از لیورپول و تاثیرش روی عملکرد بازیکنان / زیرنویس فارسی
  • نظر یورگن کلوپ در مورد آرنه اسلوت، سرمربی مورد نظر لیورپول / زیرنویس فارسی
  • پس از درگیری کلوپ و مهاجم مصری، صلاح در لیورپول می‌ماند
  • با وجود اختلاف با کلوپ؛ محمد صلاح در لیورپول می‌ماند
  • اشمایکل: توخل و کلوپ گزینه‌های فوق‌العاده‌ای برای سرمربی‌گری منچستریونایتد هستند
  • حاج‌صفی وارد بازی قهرمانی شد
  • تن‌هاخ: منچستریونایتد سرگرم‌کننده ترین تیم است!
  • کلوپ: در رختکن با صلاح حرف زدیم، مشکل حل شد!
  • درگیری لفظی کلوپ و صلاح / تساوی پرحاشیه برای لیورپول برابر وستهم رقم خورد +فیلم