Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدباقر نوبخت در دیدار با دراگان اسکوچیچ، حمایت همه جانبه خود از تیم های ملی اعلام کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه به دعوت شهاب الدین عزیزی خادم، رییس فدراسیون فوتبال، با حضور در کمپ تیم های ملی ضمن بازدید از با اعضای کادر فنی تیم ملی فوتبال بزرگسالان دیدار و گفتگو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدباقر نوبخت در این نشست با تأکید بر روحیه پیروزی طلبی و جنگجویی دراگان اسکوچیچ و بازیکنان تیم ملی گفت: با این روحیه به موفقیت شما اطمینان دارم و ما نیز تمام توان خود را در بخش پشتیبانی و لجستیک برای پیروزی شما به کار خواهیم بست.

سرمربی تیم ملی هم با اشاره به تجربه سال ها حضور در فوتبال ایران، ضمن تمجید از استعدادهای کشورمان از دلبستگی به ایران گفت.

در این دیدار رییس فدراسیون، ضمن تشکر از حضور رییس سازمان برنامه و بودجه و توجه ویژه به تیم های ملی، توضیحاتی درباره روند آماده سازی تیم ملی، شرایط صعود به دور بعدی رقابت ها و بازیکنان لژیونر تیم ملی اعلام کرد.

با موافقت دکتر نوبخت مقرر شد تمامی هزینه های تیم ملی فوتبال در مقدماتی جام جهانی و جام جهانی فوتسال از سوی سازمان برنامه و بودجه در قالب ردیف بودجه ای اختصاصی تأمین شود.

محمدباقر نوبخت به همراه حمید پوراصغری معاون امور علمی، فرهنگی و اجتماعی سازمان برنامه و بودجه و هیات همراه از کمپ تیم های ملی بازدید کردند و تصمیم بر آن شد تا پیش از آغاز اردوی تیم ملی در جزیره کیش، ملی پوشان بار دیگر میزبان رییس سازمان برنامه و بودجه باشند.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: سازمان برنامه و بودجه تیم های ملی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۲۷۳۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار رئیس سازمان فرهنگ با معاون وزیر خارجه ارمنستان

ایمانی پور به منظور توسعه روابط فرهنگی، آموزشی، علمی و هنری بین ایران و ارمنستان، راهی این کشور شد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از سفارت کشورمان در ایروان، در سفری رسمی به دعوت ژانا آندریاسیان وزیر آموزش، علوم، فرهنگ و ورزش ارمنستان، محمد مهدی ایمانی پور، رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، به منظور توسعه روابط فرهنگی، آموزشی، علمی و هنری بین دو کشور، راهی ارمنستان شد.

ایمانی پور از یکی از مدارس شهر ایروان که در آن زبان فارسی به دانش آموزان مقاطع مختلف تدریس می‌شد، بازدید کرد.

وی در جریان این بازدید، از روند آموزش زبان فارسی در مدارس ارمنستان ابراز خرسندی و از مقامات دولتی، مسئولان مدرسه و آموزگاران آن تقدیر و تشکر کرد.

ایمانی‌ پور با حضور در وزارت امور خارجه ارمنستان به همراه سفیر کشورمان با معاون وزیر خارجه ارمنستان دیدار و گفتگو کرد.

واکنش سفیر ایران به توافقات ارمنستان و جمهوری آذربایجان

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • معاون سازمان انرژی اتمی: ایران میزبان یک رویداد علمی - هسته‌ای در سطح بین‌المللی است
  • انتصابات جدید در حزب اعتدال و توسعه با امضای نوبخت+ جزئیات
  • دیدار رئیس سازمان فرهنگ با معاون وزیر خارجه ارمنستان
  • زمان افزایش ۹۰ درصدی حقوق بازنشستگان مشخص شد/ رییس کمیسیون تلفیق بودجه درباره همسان‌سازی حقوق چه گفت؟
  • منظور: رشد ۳۸۰ درصدی اعتبارات رفاه و تامین اجتماعی
  • نکونام: می‌دانیم کجای کار هستیم و چه چیزی می‌خواهیم
  • اعلام آمادگی ارمنستان برای برگزاری دومین نشست جهانی زنان تاثیر گذار
  • اعلام آمادگی ارمنستان برای برگزاری دومین نشست جهانی زنان تاثیرگذار
  • این گروه از کارکنان دولت فوق‌العاده خاص دریافت می‌کنند/ اعلام جزییات
  • خبر خوب رئیس سازمان برنامه و بودجه به کادر درمان کشور