Web Analytics Made Easy - Statcounter

هر دو تیم برای ادامه راه خود در جدول به امتیازات این دیدار نیاز دارند.

صنعت نفت آبادن و آلومینیوم اراک در چارچوب لیگ برتر به مصاف هم خواهند رفت.

اطلاعات بازی

شنبه 18 اردیبهشت 1400

صنعت نفت – آلومینیوم اراک ساعت 21:15

ورزشگاه تختی آبادان

پیش بازی و وضعیت دو تیم

بازی فردا شب صنعت نفت و آلومینیوم، یک بازی خاص محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دلیل خاص بودن این بازی، شرایط اخیر دو تیم است. صنعت نفت که مدتهاست رنگ برد را در لیگ برتر ندیده، بعد از حذف از جام حذفی، قصد دارد در ادامه لیگ از نفرات تیم امید و جوان‌هایش استفاده کند. تصمیمی که می‌تواند جنجالی شود و اعتراض برخی تیمها را به دنبال داشته باشد.

از طرف دیگر آلومینیوم هم برای این بازی 7 کرونایی دارد و باید با ترکیبی جدید مقابل برزیل ایران قرار بگیرد. حالا باید منتظر ماند و دید که این بازی خاص برنده خواهد داشت یا دو تیم به تساوی رضایت می‌دهند.

هفته قبل صنعت نفت با نتیجه 0-1 به گل گهر باخت و آلومینیوم با پیکان به تساوی 1-1 رسید. صنعت نفت با 25 امتیاز در رده دهم قرار دارد و آلومینیوم 29 امتیازی تیم پنجم جدول است.

جایگاه دو تیم در جدول

اخبار داغ 

ریحانه پارسا در آغوش مرد نامرئی! / کراش جدیدش کیست؟! + عکس محمد نصیری جای هادی ساعی را در برترین ورزشکاران قرن گرفت / نتایج تیم منتخب قرن (5) اقدام عجیب برایتون در حذف نام و پرچم ایران! فدراسیون فوتبال عربستان به شکایت الاهلی از استقلال واکنش نشان داد 20 سال پیش در چنین روزی، منچسترسیتی برای آخرین بار به چمپیونشیپ سقوط کرد اونای امری برای پنجمین بار به فینال لیگ اروپا رسید

منبع: طرفداری

کلیدواژه: صنعت نفت دو تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۲۷۳۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوسمار: امیدوارم هواداران ما را تنها نگذارند

به گزارش قدس آنلاین، اوسمار ویه‌را، سرمربی پرسپولیس، در نشست خبری پیش از مصاف با سپاهان با بیان سختی بازی های لیگ در هفته‌های پایانی اظهار کرد: همه تیم ها به دنبال رسیدن به اهداف خود هستند لذا بازی‌ها سخت می‌شود. از وقتی به ایران آمدم می دانم که بازی‌ برابر سپاهان سخت و هر جریان کوچکی می‌تواند نتیجه بازی را تغییر دهد. امیدوارم در این هفته از جزئیات به بهترین شکل استفاده کنیم تا نتیجه را به سود خود به پایان رسانیم.

وی با اشاره به باخت پرسپولیس در برابر آلومینیوم اراک گفت: امیدوارم در بازی برابر سپاهان یک حمایت خوب از جانب هواداران داشته باشیم. درست است که یک جام را از دست دادیم اما انرژی مثبت آنها به ما کمک می‌کند و امیدوارم فردا هم مثل همیشه ما را تنها نگذارند. برد یا باخت در پایان هر بازی رقم می‌خورد اما مهم این است که از بازی ها درس بگیریم. شکست همیشه تلخ است اما امیدوارم که هواداران بدانند که لیگ را مقابل داریم و تمام تلاشمان را می‌کنیم به هدفی که می‌خواهیم برسیم و برای آن می‌جنگیم.

اسمار در پاسخ به انتقادات در خصوص تعویض‌های پرسپولیس برابر آلومینیوم اراک افزود: این‌گونه نیست من به تمام بازیکنانم اطمینان و اعتماد دارد. ما بعد از این تعویض‌ها دو گل زدیم این نشان می‌دهد که بازیکنان تعویضی به ما کمک کردند. هدف آنان نیز بهتر کردن روند بازی به سود ما بود. من باور دارم و قبلا هم گفتم که دفاع تیمی از مهاجم شروع می‌شود و برای همین هیچ‌وقت نظر انفرادی ندارم که یک نفر ضعیف است یا نه.

دیگر خبرها

  • ببینید | خلاصه بازی آلومینیوم اراک ۱ - فولاد ۱
  • هوادار 2 - صنعت نفت یک/ مس صفر- گل گهر یک/ استقلال خوزستان صفر- ملوان صفر/ آلومینیوم صفر- فولاد صفر/ ذوب آهن صفر - نساجی یک
  • هوادار 2 - صنعت نفت یک/ مس صفر- گل گهر صفر/ استقلال خوزستان صفر- ملوان صفر/ آلومینیوم صفر- فولاد صفر/ ذوب آهن صفر - نساجی صفر
  • ساعت پخش زنده بازی آلومینیوم اراک و فولاد + پخش آنلاین
  • ترکیب پرسپولیس مقابل سپاهان (احتمالی)
  • شجاعی در برابر شهری که او را بزرگ کرد!
  • آیا استقلال این ملی‌پوش را می‌خواهد؟
  • اوسمار: امیدوارم هواداران ما را تنها نگذارند
  • مربی نفت آبادان: یک روز هم استراحت نکردیم
  • لیموچی: پرسپولیس تمام شد، فردا بازی داریم!