Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-05@20:03:34 GMT

بازگشت سه عضو باشگاه فولاد از عربستان پس از 8 روز

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۲۷۴۹۲

فولادی ها به ایران برگشتند.

سه عضو تیم فولاد که در جریان بازی های این تیم در لیگ قهرمانان آسیا به کرونا مبتلا شدند، بالاخره به ایران برگشتند.

به گزارش طرفداری، کاروان فولاد پس از انجام بازی های مرحله گروهی در لیگ قهرمانان آسیا که با عدم صعود این تیم به مرحله بعدی همراه بود، دهم اردیبهشت ماه از عربستان وارد اهواز شد که ای.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اف.سی به چهار نفر از اعضای این تیم به دلیل ابتلا به کرونا، اجازه خروج از عربستان را نداد تا با بهبود یافتن وضعیت‌شان به ایران برگردند.

با اعلام باشگاه فولاد تست کرونای صالح حردانی بازیکن این تیم، علی بداوی و مسعود عالیپور دو مربی فولاد و عضو تدارکات این تیم منفی اعلام شد و این نفرات به ایران برگشتند و در تمرین فولاد حاضر شده اند.

فولاد فردا، شنبه در دیداری معوقه از هفته هجدهم لیگ برتر در اهواز به مصاف گل گهر می رود.

اخبار داغ 

ریحانه پارسا در آغوش مرد نامرئی! / کراش جدیدش کیست؟! + عکس محمد نصیری جای هادی ساعی را در برترین ورزشکاران قرن گرفت / نتایج تیم منتخب قرن (5) اقدام عجیب برایتون در حذف نام و پرچم ایران! فدراسیون فوتبال عربستان به شکایت الاهلی از استقلال واکنش نشان داد 20 سال پیش در چنین روزی، منچسترسیتی برای آخرین بار به چمپیونشیپ سقوط کرد اونای امری برای پنجمین بار به فینال لیگ اروپا رسید

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۲۷۴۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکر معلم شهید حجت‌اله یوسفیه پس از ۳۹ سال به ایران بازگشت

پیکر مطهر معلم شهید "حجت‌اله یوسفیه" از شهدای هشت سال دفاع مقدس، پس از ۳۹ سال از مرز عراق به میهن اسلامی بازگشت. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ورامین، پیکر مطهر شهید "حجت اله یوسفیه" از شهدای هشت سال دفاع مقدس که در سال 1364 به درجه رفیع شهادت نائل آمده بود، پس از 39 سال چشم انتظاری به خاک میهن اسلامی بازگشت.

جمعی از مسئولان شهرستان ورامین پس از اطلاع از بازگشت پیکر شهید با حضور در منزل خانواده شهید خبر بازگشت پیکر مطهر شهید یوسفیه را به خانواده این شهید والامقام ابلاغ کردند.

شایان ذکر است که پس از اعلام خبر شهادت به خانواده معظم، شهید یوسیفیه با تصمیمات و مشورت خانواده، متعاقبآ مراسم تشییع و محل تدفین این شهید معزز اعلام خواهد شد.

تشییع پیکر شهید «محمدمهدی فانی» بعد از 40 سال در بشرویه

 شهید حجت اله یوسفیه در تاریخ 23 / 12 / 1364 در عملیات فتح در سلیمانیه عراق به درجه شهادت نائل آمدند.

گفتنی است شهید معلم حجت اله یوسفیه متولد 1337 شهرستان گرمسار دارای تحصیلات دانشگاهی و به شغل دبیری مشغول بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رونمایی از سنگین‌ترین حکم تاریخ فوتبال ایران!
  • سنگین‌ترین جریمه فوتبال ایران برای سرمربی لیگ برتری
  • رونمایی از سنگین‌ترین حکم در تاریخ فوتبال ایران!
  • فولادمبارکه بزرگترین صادرکننده غیرنفتی ایران
  • افزایش ۱۶ درصدی تولید فولاد ایران در فصل نخست ۲۰۲۴
  • بازگشت حجاج عمره گزار به ایران
  • با انگیزه‌ترین بازیکن علیه رویاهای تراکتور
  • پیکر معلم شهید حجت‌اله یوسفیه پس از ۳۹ سال به ایران بازگشت
  • 3 کارخانه تولید سیم مفتول بزرگ ایران (به همراه راهنمای استعلام قیمت)
  • بازگشت کریم بنزما به رئال مادرید