Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز از سقوط دو اصله پایه برق فشار متوسط توسط سارقان در یکی از مناطق اهواز خبر داد.

حسن کریمی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به سقوط دو اصله پایه فشار متوسط توسط سارقان در یکی از مناطق اهواز اظهار کرد: سرقت پایه و تجهیزات دو پایه برق فشار متوسط توسط سارقان مخرب اموال عمومی در مسیر جاده شهید بقایی، موجب قطع چند ساعته برق این منطقه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: گروه‌های فنی برق پس از این حادثه، طول خط را بررسی و پس از جداسازی خط آسیب‌دیده، اقدام به برق‌دار کردن شبکه کردند.

کریمی عنوان کرد: در زمان حضور تیم‌های عملیاتی برای شناسایی و رفع اشکال شبکه، سارقان به طرف ماموران شرکت توزیع نیروی برق اهواز تیراندازی کردند و سپس متواری شدند.

وی بیان کرد: سارقان در برخی از مناطق اهواز با انگیزه استفاده از میلگرد درون پایه‌های برق، اقدام به تخریب پایه‌ها می‌کنند و پس از نصب پایه جدید توسط عوامل شرکت توزیع برق، در فرصت مناسب برای تخریب کل پایه و خارج کردن میلگردها مراجعه می‌کنند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهوز گفت: بر اساس دستورالعمل‌های جدید، پایه آسیب‌دیده پس از نصب پایه جدید منتقل خواهد شد تا شرایط برای سارقانی که اقدام به دزدیدن میلگردهای پایه‌های برق می‌کنند، فراهم نشود.

کریمی ادامه داد: سارقان در ماه‌های اخیر چندین بار در سطح کلانشهر اهواز، اقدام به تخریب پایه و سرقت تجهیزات شبکه برق کرده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت حفظ اموال عمومی و همچنین استمرار خدمات‌رسانی به مردم در حوزه برق، لازم است با افراد سودجو که به این شبکه آسیب و خسارت می‌زنند، به صورت جدی برخورد شود.

لینک کوتاه: asriran.com/003HgM

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: شرکت توزیع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۲۷۵۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری باند سارقان سیم و کابل‌های برق در اسلامیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، سرهنگ سیدرضا صادقیان گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت سیم و کابل برق در شهر تفت، شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت. 
وی در ادامه افزود: ماموران پلیس آگاهی با انجام تحقیقات فنی پلیس دو نفر از سارقان حرفه‌ای سیم و کابل فشار قوی برق شهرک عقابکوه را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی آنها را دستگیر کردند. 
فرمانده انتظامی شهرستان تفت تصریح کرد: متهم پس از انتقال به اداره پلیس در بازجوئی‌های به عمل آمده به ۵ فقره سرقت سیم و کابل‌های برق به ارزش ۸ میلیارد ریال اعتراف کردند. 
صادقیان در پایان ضمن تشکر از اعتماد مردم به پلیس اظهار داشت: چنین اقدام مجرمانه از سوی سارقان ضمن ایجاد خسارت به اموال دولتی و مردم باعث قطعی برق و نارضایتی شهروندان خواهد شد لذا شایسته است شهروندان گرامی نسبت به تردد بی موقع و دیروقت شبانه‌ی افراد مشکوک حساس‌تر بوده و مراتب از طریق تلفن ۱۱۰ به مرکز فوریت‌های پلیسی اعلام کنند.

دیگر خبرها

  • دستگیری باند سارقان سیم و کابل‌های برق در اسلامیه
  • دستگیری سارقان در یزد
  • باد و باران باعث خسارت به ۳۷ اصله پایه شبکه برق سیستان و بلوچستان شد
  • دستگیری سارقان حرفه ای در اهواز
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در تنکابن
  • دستگیری سارقان وسایل منزل در نیشابور
  • تیراندازی در خنداب برای عملیات تعقیب و گریز سارقان مسلح بوده است
  • انهدام باند چهار نفره سارقان در اهواز
  • اصلاح ۱۰۰ متر شبکه آبرسانی روستای یزدکان شهرستان خوی
  • ۵۶ دستگاه خودرو سرقتی در گیلان کشف شد