Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام سید جواد خاضع روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: روز جهانی قدس کابوسی برای رژیم جعلی و نامشروع صهیونیستی، یک مناسبت رسمی و روزی حماسی برای کشورهای مسلمان در حمایت از ملت مظلوم فلسطین است. 

وی افزود: روز جهانی قدس نماد وحدت و اراده امت اسلام در مقابل جنایت های ضدبشری رژیم صهیونیستی علیه مسلمانان و به ویژه ملت مظلوم فلسطین است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: بیت المقدس با امتیازها و ویژگی‌ های خاص خود از مکان زندگی و مدفن تعدادی انبیای الهی گرفته تا قبله اول مسلمانان و مسیر معراج پیامبر گرامی اسلام (ص) قلب تپنده جهان اسلام است. 

حجت الاسلام خاضع عنوان کرد: نامگذاری آخرین جمعه ماه رمضان به عنوان روز جهانی قدس با ابتکار امام خمینی (ره) به نقطه عطفی در تاریخ مبارزه ملت مظلوم فلسطین علیه رژیم صهیونیستی تبدیل شد. 

وی ابراز داشت: به فرموده امام راحل روز جهانی قدس تنها اختصاص به بیت المقدس ندارد بلکه روز مقابله مستضعفان با مستکبران و ملت ‌های مظلوم در برابر ابرقدرت های دنیا است. 

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: دوراندیشی امام خمینی (ره) موجب شد که نه تنها ریشه درخت مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی‌ و حامیان غربی آن خشک نشود بلکه محمل جدیدی برای اتحاد مسلمانان جهان با محوریت آزادسازی بیت المقدس ایجاد شد. 

حجت الاسلام خاضع اظهار داشت: روز جهانی قدس نماد وحدت و اراده امت اسلام در مقابل جنایت های رژیم صهیونیستی در فلسطین، غزه و دیگر کشورهای اسلامی است. 

وی افزود: روز جهانی قدس روز ایستادگی مستضعفان علیه مستکبران و فریاد مظلومیت ملتی است که با خون فرزندان خود پرده از چهره کریه رژیم صهیونیستی برمی دارند. 

برچسب‌ها شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد یاسوج روز جهانی قدس بیت المقدس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد یاسوج شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد یاسوج روز جهانی قدس بیت المقدس اخبار کنکور رژیم صهیونیستی روز جهانی قدس بیت المقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۲۷۸۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام عربستان به تل‌آویو درباره حمله به رفح

یک رسانه عبری‌زبان گزارش داد که عربستان درباره هرگونه حمله رژیم صهیونیستی به رفح به این رژیم هشدار داده و اعلام کرده هرگونه حمله زمینی به رفح، مانع عادی‌سازی روابط میان ریاض و تل‌آویو خواهد شد.

به گزارش ایسنا، شبکه «کان» رژیم صهیونیستی گزارش داد که یک منبع آگاه در دربار پادشاهی عربستان سعودی به این شبکه اعلام کرده ریاض نسبت به انجام هرگونه عملیات نظامی رژیم اشغالگر در رفح به تل‌آویو هشدار داده است.

این منبع آگاه همچنین مدعی شد که ریاض به تل‌آویو اعلام کرده که هرگونه حمله نظامی به رفح، باعث دور شدن عادی‌سازی روابط با عربستان می‌شود.

منبع مذکور همچنین اعلام کرد ریاض از طریق آمریکایی‌ها پیامی به تل‌آویو ارسال و تاکید کرده است که هرگونه عملیات نظامی در رفح «اشتباه بزرگی» تلقی شده و قرارداد عادی‌سازی روابط میان ریاض و تل‌آویو را دور می‌کند.

شبکه کان رژیم صهیونیستی به نقل از این منبع سعودی که نخواست نامش فاش شود، گزارش داد در صورت حمله رژیم صهیونیستی به رفح که ریاض را از توافق دور می‌کند، «عربستان به چشم کشور خائن دیده خواهد شد.»

این منبع تاکید کرد که در صورت عدم تشکیل کشور فلسطین، عربستان نمی‌تواند روابط خود را با رژیم صهیونیستی عادی کند و ریاض نمی‌خواهد جایگاهی را که نزد کشورهای اسلامی دارد، از دست بدهد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پیام عربستان به تل‌آویو درباره حمله به رفح
  • فضای مجازی باید قانون داشته باشد/لزوم قانونمندی پدیده‌های اجتماعی
  • تداوم خیزش جهانی ضداسرائیل / حمایت میلانی‌ها از فلسطین در هوای بارانی
  • تداوم خیزش جهانی ضداسرائیل/ حمایت میلانی‌ها ازفلسطین درهوای بارانی
  • چرا فلسطین طی ۷ ماه جنگ همواره اصلی‌ترین موضوع جهانی بوده است؟
  • تداوم خیزش جهانی ضداسرائیل/حمایت میلانی‌ها ازفلسطین درهوای بارانی
  • واکنش اتحادیه جهانی علمای مسلمان به خیزش دانشجویان در حمایت از فلسطین
  • تشدید اختلاف نظر میان مقامات کابینه نتانیاهو/ ادعاهای نظامی تل‌آویو درهم شکست
  • تشدید اختلاف نظر میان مقامات کابینه نتانیاهو/ ادعاهای نظامی تلاویو درهم شکست
  • پیام «القسام» به خانواده‌های اسرای صهیونیست