Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا احمدعلی موهبتی روز جمعه  در ادامه سفر خود به جنوب سیستان و بلوچستان وارد ایرانشهر شد و در بدو ورود در جریان بازدید از بیمارستان این شهرستان و پایانه جدید مسافربری در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: یکی از آرزوهای دیرینه مردم جنوب این استان ایجاد دانشگاه علوم پزشکی بود که محقق شده و در کمتر از ۲ سال از ایجاد این دانشگاه اثراتش کاملاً مشهود بوده و امید داریم که بخش دوم از آرزوهای مردم جنوب منطقه که دانشگاه علوم پزشکی در حوزه چابهار هست نیز به نتیجه برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: دانشکده پزشکی در شهر چابهار اول مهر راه‌اندازی می‌شود که قطعا می‌تواند اثرات فراوانی داشته باشد به طور کلی اهمیت دانشگاه علوم پزشکی در تربیت نیروی انسانی، ارتقای امکانات و تجهیزات حوزه سلامت و جذب اساتید و پزشکان در منطقه بسیار مفید خواهد بود.
استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه  بیمارستان ۵۴۰ تختخوابی ایرانشهر که جزو سه بیمارستان ۵۴۰ تختخوابی این استان بوده از پیشرفت خوبی برخوردار است تصریح کرد: در ۲ سال اخیر پنج شهرستان جدید در این استان ایجاد شده که متاسفانه از جهت بیمارستان عقب هستند و امیدواریم در اعتبارات سالجاری برای این موضوع نیز اعتباراتی در نظر گرفته شود.
وی با بیان اینکه وضعیت بیمارستان ۵۴۰ تختخوابی ایرانشهر از ۲ بیمارستان دیگر با این شرایط بهتر است چون پیمانکار، بودجه و بستر لازم برای آن فراهم شده است گفت: ردیف اعتباری و بودجه برای هر سه بیمارستان ۵۴۰ تختخوابی ایرانشهر، زاهدان و چابهار امسال فراهم شده است.
موهبتی خاطرنشان کرد: از زحمات کادر درمان و بهداشت  که در شرایط سخت کرونایی تلاش کرده و نیز از  تمام پزشکان و بیمارستان‌ها و همکاران آن‌ها که پشتیبانی و زحمات زیادی کشیدند تا شرایط سیستان و بلوچستان به نسبت خوب باشد تشکر لازم خواهد شد همچنین از همراهی مردم در رعایت شیوه‌نامه‌ها و پروتکل‌های بهداشتی تشکر می‌شود.
وی با بیان اینکه باید در نظر داشت با توجه به شرایط کشور هندوستان نیاز به دقت و همکاری بیشتری در سیستان و بلوچستان وجود دارد که به دلیل هم مرز بودن کشورمان با پاکستان این ویروس خطرناک آسیب وارد نکند اظهارداشت: پایانه جدید مسافربری در شهرستان ایرانشهر  در کمتر از یک ماه آینده افتتاح خواهد شد.
استاندار سیستان وبلوچستان با اشاره به اینکه یکی از آرزوهای مردم ایرانشهر راه‌اندازی کارخانه بافت بلوچ بود که خط ریسندگی آن راه افتاده و خط بافندگی نیز تامین اعتبار از سوی دولت شده است گفت: به زودی به یکی از قطب‌های تولید پوشاک در کشور تبدیل خواهیم شد.
وی بیان کرد: این اقدامات قطعاً می‌تواند آینده را در حوزه اشتغال و تولید در سیستان و بلوچستان بهبود و همچنین برای کشور عزت‌آفرین باشد اما شرط آن این است که همکاری و همدلی بیش از پیش شود زیرا این مقداری که اکنون وجود دارد کافی نیست.

برچسب‌ها سیستان و بلوچستان استانداری سیستان و بلوچستان ایرانشهر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان استانداری سیستان و بلوچستان ایرانشهر سیستان و بلوچستان استانداری سیستان و بلوچستان ایرانشهر اخبار کنکور بیمارستان ۵۴۰ تختخوابی ایرانشهر سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۲۷۹۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتمام رفع تداخلات اراضی در سیستان و بلوچستان

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سیستان و بلوچستان از اتمام رفع تداخلات اراضی در استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سیستان و بلوچستان و به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان، سیدمحمدرضا سیدحسینی اظهار کرد: در راستای رفع تداخلات ناشی از اجرای قوانین موازی موضوع ماده ۵۴ قانون رفع موانع تولید رقابت‌پذیر و بر اساس عکس‌های هوایی دهه ۴۰ که در دسترس استان قرار گرفته است، از ابتدای اجرای این قانون از تعداد ۱۰۱۲ پلاک موجود در استان، ۴۹۰ پلاک، مشمول رفع تداخلات اراضی تشخیص داده شده است.

وی افزود: در دولت سیزدهم رفع تداخلات اراضی ۴۹۰ پلاک مشمول شهرستان‌های سیستان و بلوچستان در سطح حدود ۱۱ میلیون هکتار به پایان رسیده است که بر این اساس ۱۰ میلیون و ۲۰۰ هزار هکتار ملی و ۲۸۷ هزار هکتار غیر ملی تشخیص داده شده و با این اقدام ارزشمند پس از ۶۰ سال زمینه صدور اسناد کشاورزی فراهم شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان بیان کرد: یکی از اثرات بارز رفع تداخلات اراضی، تضمین امنیت سرمایه‌گذاری و امنیت غذایی و در نتیجه کاهش پرونده‌های حقوقی در محاکم قضائی است.

کد خبر 749924

دیگر خبرها

  • (ویدئو) نقش سد‌ها در کنترل سیل اخیر سیستان بلوچستان
  • کاهش ۹ درصدی بارش‌ها در کشور
  • هوای سیستان بارانی شد + فیلم
  • ورود عمره گزاران دو استان به فرودگاه بین المللی زاهدان
  • فیلم/بارش شدید باران در زابل شمال سیستان و بلوچستان
  • آزادسازی زمین های راکد در شهرک های صنعتی سیستان و بلوچستان
  • آزادسازی زمین‌های راکد در شهرک‌های صنعتی سیستان و بلوچستان
  • خرید بیش از ۲۱ هزار تن گندم در سیستان و بلوچستان
  • اتمام رفع تداخلات اراضی در سیستان‌ و بلوچستان
  • اتمام رفع تداخلات اراضی در سیستان و بلوچستان