Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، صاحب گل صالحی  فرماندار خاش: گفت: روز جهانی قدس یادگار و میراث بنیان گذار بزرگ انقلاب اسلامی، امام خمینی (ره) و نماد وحدت و همدلی و یکپارچگی تمامی مسلمانان است.

او  بیان کرد: امسال مردم مومن و همیشه در صحنه شهرستان خاش که همواره در راهپیمایی ویژه این روز حضور فعال داشتند به دلیل شیوع ویروس کرونا و محدودیت هایی که جهت پیشگیری از ابتلا به این ویروس وجود داشت، امکان و توفیق برگزاری راهپیمایی را پیدا نکردند، بنابراین با استفاده از ابزارها و روش های ارتباطی نوین و مجازی، بار دیگر ثابت کردند که تحت هر شرایطی، روحیه ایثار و مقاومت و مبارزه علیه استکبار و حکومت های ظالم را در خود حفظ کرده و در انحصار مرزها و شرایط نخواهند بود و همواره در کنار فلسطین و خصم دشمنان آن می مانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار خاش اظهارداشت: مردم شهید پرور خاش و شهرهای استان سیستان و بلوچستان با اجرای منویات مقام معظم رهبری از تمامی دل‌های بی قرار دعوت به عمل می‌آورند تا با وحدت و گسترش تفکر مقاومت که نمونه‌ای از آن در شهدای مقاومت تبلور یافت، در راه بازگرداندن حتمی و قطعی قدس شریف به صاحبان اصلی آن، سهمی هرچند کوچک اما ارزشمند در این ماموریت الهی داشته باشند و مکر دشمنان قسم خورده دین مبین اسلام را به خودشان بازگردانند.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: روز قدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۲۸۱۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجدید پیمان دختران و مادران نصف‌جهان با سردار دل‌ها

۲۰۰۰ نفر از دختران و مادران اصفهانی در قالب ۵۰ دستگاه اتوبوس، هم‌زمان با ایام شهادت سرلشکر زاهدی و تحقق عملیات وعده صادق با سردار دل‌ها، شهید حاج قاسم سلیمانی فرمانده جبهه مقاومت و سیدالشهدای مدافع حرم در گلزار شهدای کرمان تجدید میثاق خواهند کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، کاروان عظیم دختران حاج قاسم استان اصفهان برای سومین سال به سوی مزار حاج قاسم سلیمانی راهی شدند؛ پشتوانه این اعزام عظیم، اجتماع بزرگ دختران حاج قاسم است که در ایام شهادت حاج قاسم برگزار شده است و در ادامه حدود ۲۰۰۰ نفر از دختران و مادران اصفهانی در قالب ۵۰ دستگاه اتوبوس هم‌زمان با ایام شهادت سرلشکر زاهدی و تحقق عملیات وعده صادق با سردار دل‌ها، شهید حاج قاسم سلیمانی فرمانده جبهه مقاومت و سیدالشهدای مدافع حرم در گلزار شهدای کرمان تجدید میثاق خواهند کرد.

فصل این اعزام همه ساله در اردیبهشت بوده که در این دوره نیز زائران از ۴۰ نقطه شهر به سمت کرمان رفتند و از نکات قابل توجه این سفر حضور دختران دهه هشتاد و نودی است؛ مدت زمان این سفر حدود ۵۰ ساعت بوده که در آن برنامه‌هایی از جمله اجتماع در مصلای امام علی (ع) کرمان، حرکت به سمت بیت‌الزهرای حاج قاسم و در نهایت حضور در مزار حاج قاسم در ساعت ۰۱:۲۰ پیش‌بینی شده است.

کد خبر 749707

دیگر خبرها

  • معلم به‌یادماندنی‌ترین واژه علم‌آموزی
  • تجدید پیمان دختران و مادران نصف‌جهان با سردار دل‌ها
  • فرماندار کهگیلویه از حضور پرشور مردم در اجلاسیه شهدا تقدیر کرد
  • کره‌ جنوبی به دنبال عضویت در پیمان «آکوس»
  • دانلود سریال افعی تهران قسمت ۹ نهم کامل
  • توانایی زبان فارسی در گرو این است كه زبان علم باقی بماند
  • اجرای ۶۰ عنوان‌برنامه به‌مناسبت هفته معلم در استان سمنان/ معلم، ماندگارترین واژه در هستی
  • برج بابل، برج سکوت؛ جستاری در ستایش سکوت و تنهایی
  • نگاه تاریخی به خلیج فارس راه حل مناقشات منطقه‌ای
  • تبدیل افکار خاموش ذهن به گفتار| ابزاری که اندیشه را واژه می‌کند!