Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: مس تیم خوبی را مهیا کرده که نوید خوبی را در آینده برای فوتبال کرمان دارد.

خبرگزاری میزان - ساکت الهامی سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل تیم مس رفسنجان صحبت‌هایی انجام داد که گزیده آن را در زیر می‌خوانید.

* هر دو تیم در شرایطی قرار دارند که این بازی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

* مس تیم خوبی را مهیا کرده و نتایجی هم که گرفته و از کادر فنی و مدیریت و بازیکنان خوبی برخوردار بود که نوید خوبی را در آینده برای فوتبال کرمان دارد.

*بعد از 12، 13 سال به کرمان برگشتم. قطعاً فردا بازی سختی برای هر دو تیم خواهد بود. هر دو تیم شناخت کافی را از همدیگر دارند. تیم مس قابل احترام و منسجم است. می‌دانیم چه خواسته‌ای از بازی فردا داریم و این مسئله کار را برای هر دو تیم سخت می‌کند. بازی فردا یک بازی پرتنش و فیزیکی خواهد بود. هر دو تیم به ویژه ما نیاز مبرم به سه امتیاز داریم و برای به دست آوردن این سه امتیاز، مجبوریم که بجنگیم و از خودمان مایه بگذاریم. هر تیمی که تمرکز داشته باشد، می‌تواند سه امتیاز را کسب کند.

*شرایط نساجی مثل سایر تیم‌هاست، ولی روز به روز بهتر می‌شویم. شما در این چهار بازی می‌توانید ببینید که چه روندی را داشته‌ایم. ما کیفیت خوبی ارائه کرده‌ایم و فقط به پرسپولیس و سپاهان باختیم. فکر می‌کنم فردا مردم یک بازی خوب را از تلویزیون تماشا خواهند کرد.

* بازیکنان نساجی اگر 11 نفر هم باشند، باید برای برد بازی کند، چون راه دیگری ندارد. این را هم می‌دانیم که تیم سخت و بابرنامه‌ای جلوی روی‌مان است، اما به هر حال ما محکوم به برد هستیم.

*نمی‌دانم چرا باید 8:45 بازی کنیم. با این شرایط دو بازی از تیم‌های رقیب‌مان در پایین جدول عقب می‌افتیم. چه فرقی می‌کند که مثلاً 9 بازی کنیم؟ از سازمان لیگ می‌خواهیم که بازی‌ها همزمان باشند.

*اگر ذوب‌آهن اول با پرسپولیس و سپس با استقلال و بعد از آن با گل‌گهر بازی می‌کرد، قطعاً به این تیم فشار می‌آمد، ولی یک بازی را کنار کشیدند، در حالی که ذوب‌آهن می‌توانست جلوی پرسپولیس و همچنین استقلال مصدوم و محروم داشته باشد.

*درست است که دست سازمان لیگ بسته است، ولی نیم ساعت تأخیر و همزمانی با دیدار سایپا هیچ فرقی برای هیچ تیمی نمی‌کرد. فکر می‌کنم سازمان لیگ کمی نسبت به ما کم لطفی کرده است. خواهشم این است که تیم‌ها همزمان بازی کنند. الان چهار پنج هفته است که جلوتر از ذوب‌آهن و سایپا و ماشین‌سازی بازی می‌کنیم. در روزهای آخر یک گل هم یک گل است. سایپا پارسال با تفاضل گل ماند. خواهشم این است که هیچ تیمی ضرر نکند و حقش ضایع نشود.

*مس از چیزی که همه انتظار داشتند، فراتر بوده و این به درایت مدیریت باشگاه برمی‌گردد که پشت کادر فنی ماند. این مسئله نشان می‌دهد که مدیریت چقدر مهم است و همه دیدند که مس چقدر باکیفیت بازی می‌کند.

*ممنونم از مسئولان خوب مس که میهمان‌نوازی خوبی داشته‌اند. امیدواریم فردا یک دیدار بدون تنش و بدون مشکل و با کیفیت برگزار شود.

بیشتر بخوانید: ربیعی: هرچند مصدومیت‌ها اجتناب ناپذیر است، اما بد شانسم هم بودیم/ خوشحالم که مس را شگفتی لیگ قلمداد می‌کنند

انتهای پیام/

برچسب ها: فدراسیون فوتبال نساجی مازندران ساکت الهامی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: نساجی مازندران فدراسیون فوتبال نساجی مازندران ساکت الهامی دو تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۲۸۲۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کابک نکونام با خارجی‌ها

به گزارش قدس آنلاین، تیم فوتبال نساجی مازندران در هفته بیست‌وششم لیگ برتر فوتبال ایران، عصر دیروز در ورزشگاه وطنی میزبان پرسپولیس بود که این دیدار در نهایت با برتری دو بر یک به سود پرسپولیس به پایان رسید.
این بازی که هر دو تیم نیاز مبرم به سه امتیازش داشتند، با هنرنمایی اوستوف ارونوف به سود پرسپولیس تمام شد تا مرد ازبک سرخپوشان پایتخت نقش بسزایی در نگه داشتن تیم اوسمار ویرا در کورس قهرمانی داشته باشد و نشان دهد شاه‌ماهی‌‎ای که در نیم فصل دوم درتور سرخ‌ها افتاده است. کاری که اوستون در این بازی انجام داد را احتمالاً فقط خودش می‌توانست انجام دهد و اهمیت خرید ستاره در فصل زمستان و نقل و انتقالات را به وضوح مشخص می‌کرد. گل‌های این بازی در دقایق 6 و 69 توسط ارونوف برای پرسپولیس به ثمر رسید و تک گل نساجی را نیز  در دقیقه ۵۹، امیرمحمد هوشمند وارد دروازه بیرانوند کرد. در این بازی سروش رفیعی در دقیقه 50 با دریافت کارت زرد دوم از بازی اخراج شد و پرسپولیس 45 دقیقه را 10 نفره مقابل میزبانش بازی کرد.
پرسپولیس با این نتیجه ۵۶ امتیازی شد و موقتاً پیش از آغاز دیدار استقلال - ذوب آهن در صدر جدول رده‌بندی قرار گرفت. نساجی هم با ۲۲ امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به فولاد در رده پانزدهم جدول رده‌بندی جای گرفت.
 اما در دیگر بازی‌های دیروز سپاهان که میزبان استقلال خوزستان بود، در حالی که با یک گل از این تیم پیش افتاده بود اما گل تساوی را از میهمانش دریافت کرد تا پس از تساوی هفته گذشته مقابل پرسپولیس این بازی خانگی را هم بدون برد به پایان برساند تا با 47 امتیاز در همان جایگاه سوم قرار گیرد.
اما تراکتور در اهواز توانست با دو گل فولاد خوزستان را شکست دهد تا 41 امتیازی شود و جایگاهش را در رده چهارم تثبیت کند.
صنعت نفت دیگر تیم خوزستانی اما دیشب دست به کار بزرگی زد و توانست مس رفسنجان را با یک گل شکست دهد تا 19 امتیازی شود و با توجه به شکست فولاد و نساجی دیگر قعرنشینان جدول به سه‌امتیازی این دو تیم برسد و امیدوار به هفته‌های پایانی لیگ بماند.
در یکی دیگر از بازی‌های دیروز ملوان میزبان هوادار بود که شاگردان تارتار نتوانستند از شرایط میزبانی استفاده کنند و در برابر میهمان خود با نتیجه یک بر یک متوقف شدند.
اما در آخرین و حساس‌ترین بازی دیشب استقلال در ورزشگاه آزادی میزبان ذوب‌آهن بود. شاگردان جواد نکونام با توجه به پیروزی  پرسپولیس برابر نساجی محکوم به کسب هر سه امتیاز این بازی بودند و از همان ابتدا با توپ پر وارد زمین شدند ولی این ذوب‌آهن بود که در دقیقه 6 استقلال و هوادارانش را غافلگیر کرد و توسط الهیاری به گل اول بازی دست یافت. آبی‌پوشان که صدر را از دست رفته می‎دیدند در ادامه یکپارچه حمله شدند تا در نیمه دوم با دو سوپر گل بازیکنان خارجی‌اش؛ ماشاریپوف (64) و بلانکو(4+90) کامبک زد تا صدر جدول دوباره آبی شود.

حمیدرضا خداشناس

دیگر خبرها

  • کابک نکونام با خارجی‌ها
  • حاشیه بازی نساجی و پرسپولیس| چهارمین گل اورنووف به نماینده مازندران/ برخورد گرم الهامی و پیروانی
  • حاشیه بازی نساجی و پرسپولیس| سومین گل اورنووف به نماینده مازندران/ برخورد گرم الهامی و پیروانی
  • اوسمار در پیچ خطرناک جاده شمال
  • پاداش فوق‌العاده برای نساجی پیش از بازی با پرسپولیس
  • تساوی بی اثر گل گهر و شمس‌آذر/خبری از گل نبود
  • مربی نساجی: پرسپولیس تغییر سرمربی نداشته است!
  • ساکت الهامی و یک انگیزه مهم برای شکستن رکورد پرسپولیس
  • نساجی- پرسپولیس؛ نبرد پایین و بالای جدول
  • ساکت الهامی به دنبال طلسم شکنی برابر پرسپولیس