Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از المیادین، نیروهای رژیم اشغالگر صهیونیستی ورودی های محله شیخ جراح در قدس اشغالی را به طور کامل مسدود کردند.

مردم فلسطین در همبستگی با اهالی محله شیخ جراح  و در اعتراض به اقدامات جنایتکارانه صهیونیست ها، علیه آنها تجمع کردند و شعار حمایت از قدس سر دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گروهی از جوانان فلسطینی با حضور در ورودی های محله شیخ جراح با اهالی آن اعلام همبستگی کردند که نیروهای اشغالگر صهیونیست از ورود آنها جلوگیری کردند.

همسو با اقدامات جنایتکارانه نظامیان صهیونیست در ممانعت از ورود و خروج اهالی فلسطین به محله شیخ جراح، شهرک نشین های صهیونیست نیز با تلاش برای یورش به این محله، به شهروندان فلسطینی معترض شدند.

چند روز پیش، دادگاه رژیم صهیونیستی در حکمی ظالمانه حکم به اخراج اهالی محله شیخ جراح از خانه های خود به اتهام عدم مالکیت داد.

 دادگاه رژیم صهیونیستی به این خانواده‌ها تا پنج‌شنبه مهلت داده بود تا با شهرک نشینان به توافق برسند، اما فلسطینیان چنین راه حلی را رد کردند، زیرا پذیرفتن آن به منزله اذعان به مالکیت شهرک نشینان بر این زمین هاست.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: محله شیخ جراح رژیم صهیونیستی قدس اشغالی محله شیخ جراح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۲۸۲۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حملات نظامیان صهیونیست و استقامت مردم جنوب لبنان

  به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما از جنوب لبنان، جنگنده‌های رژیم صهیونیستی با شش موشک سنگین به کفر شوبا حمله کردند.

کفر شوبا نزدیکترین منطقه مسکونی در جنوب لبنان به پایگاه رویسات العلم نظامیان صهیونیست در بلندی‌های مزارع اشغالی شبعا و تپه‌های اشغالی کفر شوبا قرار دارد با وجود اینکه منطقه در حدود هفت ماهه گذشته آماج حملات جنگنده‌ها و توپخانه‌ای ارتش رژیم صهیونیستی قرار گرفته، اما مردم مقاوم جنوب حاضر به ترک این مناطق نیستند.

در تازه‌ترین جنایت، جنگنده‌های رژیم صهیونیستی با شش موشک به کفر شوبا حمله کردند در این حمله قاسم اسعد از اهالی کفر شوبا به شهادت رسید......

مصاحبه مردمی

دیگر خبرها

  • هلاکت ۲ نظامی صهیونیست در مرکز غزه
  • حمله نظامیان صهیونیست به کرانه باختری
  • حمله نظامیان صهیونیست به کرانه باختری+فیلم
  • حمله حزب‌الله لبنان به ساختمان محل استقرار نظامیان صهیونیست
  • تیراندازی نظامیان صهیونیست به سوی خودرو فلسطینی در کرانه باختری
  • نظامیان صهیونیست: از دستور آمادگی برای حمله به رفح اطاعت نمی‌کنیم
  • حمله جدید حزب الله به مواضع نظامیان صهیونیست
  • شهادت اسیر فلسطینی ۱۰ روز بعد از بازداشت توسط نظامیان صهیونیست
  • حملات نظامیان صهیونیست و استقامت مردم جنوب لبنان
  • درگیری در جنین و شهادت ۲ جوان فلسطینی