Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-07@06:04:21 GMT

سایه مرگبار کرونا بر جنوب غرب خوزستان

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۲۸۲۷۶

سایه مرگبار کرونا بر جنوب غرب خوزستان

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، شکراله سلمان زاده، رئیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهرستان آبادان، در تشریح آخرین وضعیت بیماری کرونا در جنوب غرب خوزستان اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته از ۳۹۷ نمونه گرفته شده ۱۷۷ مورد جدید مثبت در حوزه این دانشکده به ثبت رسیده است که به تفکیک ۹۳ نفر مربوط به آبادان، ۵۹ نفر از خرمشهر و در شادگان ۲۵ مورد مثبت قطعی ابتلا به کووید-۱۹ گزارش شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: از این ۱۷۷ مورد مثبت جدید ۱۵۶ نفر به صورت سرپایی هستند (آبادان ۸۰ نفر، خرمشهر ۵۲ نفر و شادگان ۲۴ نفر)  که تحت مداوا قرار گرفته و راهی منازل خود شدند تا در قرنطینه قرار گیرند.

رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان تصریح کرد: طی روز گذشته نیز ۳۲ نفر بستری و ۳۶ نفر نیز بهبود و از بیمارستان ترخیص شده اند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر کل موارد مثبت بستری در بیمارستان ۲۰۸ نفر است؛ یادآور شد: متأسفانه از دیروز تا امروز ۶ مورد فوتی (۵ نفر در آبادان و یک نفر خرمشهر) به ثبت رسیده است.

سلمان‌زاده در خصوص وضعیت واکسیناسیون در جنوب غرب خوزستان بیان کرد: در حال حاضر واکسیناسیون سالمندان بالای ۸۰ سال در حال انجام است و تقاضا داریم که این سرمایه‌های با ارزش جامعه از گروه‌های اصلی در معرض خطر عوارض شدید و مرگ ناشی از کرونا هستند و با تزریق واکسن این عزیزان در مقابل خطراتی که سلامتی ایشان را تهدید می‌کند، ایمن سازیم.

وی تاکید کرد: در حال حاضر واکسن برای محافظت از این عزیزان در مراکز بهداشتی درمانی به طور رایگان در دسترس است.

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان یادآور شد: حتماً پس از تماس از سوی مرکز بهداشت شهرستان، پدر و مادر سالمند خود را در زمان مقرر برای تزریق واکسن به مراکز خدمات جامع سلامت تعیین شده، ببرید.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: خوزستان علوم پزشکی آبادان بیماری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۲۸۲۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قول و قرار آتش‌بازی در ورزشگاه شیک جنوب

به گزارش “ورزش سه”، فولاد خوزستان که در فصل جاری لیگ برتر شرایط خوبی را از لحاظ نتیجه‌گیری تجربه نکرده حالا برای قطعی کردن بقای خود در مسابقات تمام تلاش خود را به کار گرفته است.

در این راستا هواداران فولاد هم به حمایت حداکثری از تیم خود در هفته‌های پایانی می‌پردازند. در فاصله کوتاه تا دیدار فولاد و تراکتور در هفته بیست و پنجم لیگ برتر هواداران تیم پرافتخار اهوازی با ایجاد کمپین‌های پر تعداد به حمایت از فولاد خوزستان پرداختند.

هواداران فولاد برای پر کردن صندلی‌های ورزشگاه مدرن خود در اهواز در فضای مجازی قول و قرار گذاشتند. فولادی‌ها که این فصل استقبال چندان زیادی از بازی‌های خانگی خود نکرد‌ه‌اند، حالا قصد دارند در روز دوشنبه با حمایت حداکثری از تیم خود در فولاد آرنا زمینه را برای موفقیت مقابل تیم قدرتمند تراکتور فراهم آورند.

صفحات هواداری فولاد در فضای مجازی طی یکی دو روز گذشته پر از فراخوان‌ها و اطلاعیه‌های مربوط به بازی با تراکتور است. اتفاقی که به نظر می‌رسد باعث شود تا بعد از مدت‌ها شاهد ایجاد جوی خوب در فولاد آرنا باشیم.

باشگاه فولاد خوزستان هم برای جابه‌جایی هواداران در روز دوشنبه برنامه‌های ویژه‌ای را در نظر گرفته است. قرار دادن اتوبوس‌های پرتعداد در نقاط مختلف استان خوزستان برای انتقال هواداران از جمله این برنامه‌هاست. فولادی‌ها همچنین در سطح شهر اهواز نیز تبلیغاتی را برای حضور هواداران انجام دادند.

دیدار فولاد و تراکتور ساعت ۱۹:۳۰ روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت برگزار می‌شود؛ مسابقه‌ای که احتمالاً با حضور حداکثری هواداران در حال و هوای خاصی در اهواز برگزار شود.

دیگر خبرها

  • پیروزی نفت آبادان درلیگ برتر فوتبال
  • عکس‌های تکان‌دهنده از سردر یک باشگاه لیگ برتری؛ بافت فرسوده یا ساختمان باشگاه صنعت نفت آبادان؟
  • آمادگی هر دو حوزه انتخابیه خوزستان برای برگزاری انتخابات
  • آماده برگزاری دور دوم انتخابات در خوزستان هستیم
  • میزبانی خوزستان از ۲ بازی لیگ برتر فوتبال
  • تصادف مرگبار در گتوند خوزستان
  • قول و قرار آتش‌بازی در ورزشگاه شیک جنوب
  • تردد روان در محور بندر امام(ره)_آبادان
  • شبکه برق خوزستان پایدار است / خسارت‌هایی به شبکه آبادان و شادگان وارد شد
  • باز بودن محور بندر امام خمینی به آبادان