Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-26@11:56:50 GMT

نقشه مدعیان صعود برای نزدیک شدن به مس در صدر

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۲۸۶۲۷

شکست مس کرمان مقابل خوشه طلایی ساوه یک خبر خوش برای استقلال خوزستان، فجرسپاسی، بادران و تمام رقبای صدرنشین لیگ آزادگان بود

هفته بیست و سوم لیگ آزادگان امشب با برگزاری دو بازی آغاز شد که در حساس ترین بازی، مس صدرنشین با یک سوپرگل عجیب و غریب مقابل خوشه طلایی شکست خورد.

 به گزارش طرفداری، در شب اول بازی های هفته بیست و سوم رقابتهای دسته اول لیگ آزادگان، مس کرمان میزبان خوشه طلایی بود و در حالی که به نظر می رسید با توجه به امتیاز میزبانی، مس صدرنشین پیروز می شود و جای پای خود را در صدر محکم می کند، کرمانی ها روی گلی که از فاصله 60 متری خوردند، غافلگیر شدند و بازی را به خوشه طلایی باختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مس با همان 42 امتیازی که داشت در صدر ماند، خوشه طلایی هم با 33 امتیاز به رده ششم رسید.

 در دومین بازی امشب هم شاگردان رضا عنایتی با یک گل به خودی، شاگردان مهدی پاشازاده را شکست دادند. هوادار با این پیروزی 37 امتیازی شد و به خانه سوم جدول رسید. چوکا هم با همان 23 امتیازی که داشت در رده شانزدهم ماند.

 فردا در ادامه این بازی ها، 7 دیدار برگزار می شود و تیم های 37 امتیازی استقلال خوزستان، 35 امتیازی بادران و 34 امتیازی فجرسپاسی این فرصت را دارند که با غلبه بر حریفان، خود را به صدر جدول نزدیک تر کنند. هر نتیجه ای رقم بخورد، مس همچنان در صدر می ماند اما احتمال دارد حاشیه امنیت این تیم کمتر شود.

 استقلال خوزستان در خانه میزبان ملوان است و فجرسپاسی و بادران هم در شیراز مقابل یکدیگر بازی می کنند.

 برنامه بازی های فردا (شنبه) به شرح زیر است:

رایکابابل و آرمان گهر سیرجان – ساعت 20:15

فجر سپاسی و بادران – ساعت 20:15

شاهین شهرداری بوشهر و پارس جنوبی جم – ساعت 20:15

خیبر خرم آباد و قشقایی شیراز – ساعت 20:30

استقلال خوزستان و ملوان بندرانزلی – ساعت 20:30

شهرداری آستارا و نود ارومیه – ساعت 20:30

گل ریحان البرز و استقلال ملاثانی – ساعت 20:30

در حال حاضر مس کرمان با 42 امتیاز از 23 بازی در صدر است و استقلال خوزستان و هوادار با 37 امتیاز به ترتیب از 22 و 23 بازی در رده های دوم و سوم هستند.

اخبار داغ 

ریحانه پارسا در آغوش مرد نامرئی! / کراش جدیدش کیست؟! + عکس محمد نصیری جای هادی ساعی را در برترین ورزشکاران قرن گرفت / نتایج تیم منتخب قرن (5) اقدام عجیب برایتون در حذف نام و پرچم ایران! فدراسیون فوتبال عربستان به شکایت الاهلی از استقلال واکنش نشان داد 20 سال پیش در چنین روزی، منچسترسیتی برای آخرین بار به چمپیونشیپ سقوط کرد اونای امری برای پنجمین بار به فینال لیگ اروپا رسید

منبع: طرفداری

کلیدواژه: استقلال خوزستان خوشه طلایی ساعت 20 30

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۲۸۶۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش بازی دمبله و امباپه در لوشامپیونه؛ پاریس به قهرمانی نزدیک و نزدیک ‌تر شد

 شاگردان لوئیس انریکه با کسب یک پیروزی قاطع در دیداری معوقه در شرف کسب عنوان قهرمانی لیگ یک فرانسه قرار گرفتند.

به گزارش تسنیم، در چارچوب دیدارهای معوقه هفته بیست‌و‌نهم لوشامپیونه فرانسه، چهارشنبه شب از ساعت 20:30 به وقت تهران، تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن صدرنشین جدول رده‌بندی مسابقات میهمان تیم لوریان بود و موفق شد میزبان خود را با نتیجه 4 بر یک شکست دهد.

عثمان دمبله دو بار در دقایق 19 و 60 و کیلیان امباپه نیز دو بار در دقایق 22 و 90 گل‌های میهمان پاریسی‌ را به ثمر رساندند و تنها گل تیم حریف هم در دقیقه 73 توسط بامبا با پاسی از بنجامین مندی ستاره سابق منچسترسیتی رقم خورد.

با این نتیجه PSG، بیستمین پیروزی در سی‌امین بازی خود در این فصل لیگ یک فرانسه را کسب کرد و اکنون در آستانه کسب قهرمانی قرار گرفته است. در واقع در صورت ناکامی موناکو در کسب پیروزی خانگی از لیل - دیداری که از ساعت 22:30 به وقت تهران آغاز شده است - قهرمانی پاریسی‌ها مسجل خواهد شد.

در جدول رده‌بندی پاری‌سن‌ژرمن با 69 امتیاز صدرنشین است، موناکو با 56 امتیاز در رده دوم قرار دارد و لیل با 52 امتیاز سوم است.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: 2 عامل مهم برای ماندن امباپه در پاریس کیلیان امباپه از پاری سن ژرمن می‌رود!‏

دیگر خبرها

  • پیروزی خانگی صنعت‌نفت آبادان برابر استقلال خوزستان
  • از کابوس سقوط تا صعود به یک چهارم جام حذفی/ تیم محترم «محرم»
  • برتری رم در ادامه بازی نیمه‌ تمام با حضور آزمون
  • بسکتبال NBA | شوک بزرگ پکیج لیلرد به بوستون سلتیکس!
  • مدعیان جامانده به دنبال جام؛ در انتظار خلق شگفتی
  • آتش بازی دمبله و امباپه در لوشامپیونه؛ پاریس به قهرمانی نزدیک و نزدیک ‌تر شد
  • آتش‌بازی پاری سن ژرمن به‌سمت قهرمانی
  • حمیداوی: شاید خسرو خیلی چیزها را نگفت!
  • برداشتِ خوشه‌های طلایی گندم در منوجان
  • بهترین رکورد سرمربیگری اوسمار در پرسپولیس