Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-06@13:22:53 GMT

پورموسوی در اندیشه خروج نفت از بحران

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۲۸۹۰۷

پورموسوی در اندیشه خروج نفت از بحران

ایسنا/خوزستان نفت آبادان در هفته بیست و دوم لیگ برتر به مصاف آلومینیوم می رود و فولاد در یک بازی معوقه از هفته هجدهم لیگ برتر با گل گهر دیدار می کند.

هفته بیست و دوم لیگ برتر از امروز (شنبه) به مدت سه روز برگزار می شود که در روز نخست آن، نفت آبادان پذیرای آلومینیوم اراک است. فولاد نیز امروز در دیداری معوقه از هفته هجدهم رو در روی گل گهر قرار می گیرد و نفت مسجدسلیمان بازی هفته بیست و دوم خود مقابل فولاد را در تاریخی دیگر برگزار می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نفت آبادان - آلومینیوم

آبادانی ها که ۹ هفته متوالی نتوانسته اند بردی را در کارنامه خود ثبت کنند، در بازی امروز با آلومینیوم باید به برد برسند تا بتوانند از بحران خارج شوند و ادامه مسابقات را با فراغ بال بیشتر بازی کنند. البته این هفته شاگردان پورموسوی میزبانی تیمی هستند که دچار تحول شده و در حال حاضر جایگاه خوبی در جدول دارد و با ۲۹ امتیاز در مکان پنجم قرار گرفته ست و این نشان می دهد نفت بازی آسانی ندارد.

البته مربی نفت آبادان عنوان کرده که این تیم روی کاغذ بازی های آسان تری نسبت به حریفان خود دارند و این قول را هم داده که نفتی ها از بحران خارج خواهند شد. این دیدار که هر دو تیم با انگیزه برد پا به میدان می گذارند و آلومینیوم می خواهد در بالای جدول بماند و نفت هم به دنبال خروج از شرایط فعلی است، می تواند دیدانی و جذاب باشد.

نفت از ساعت ۲۱:۱۵ امروز در خانه پذیرای آلومینیوم اراک است.

فولاد - گل گهر

فولاد در یک بازی معوقه امروز میزبان گل گهری است که به گفته مربی این تیم، سبک منحصر به فردی را در لیگ برتر ارائه می دهد و یک تیم بسیار با کیفیت است. تمام این ها نشان می دهد که گل گهر که جایگاه خوبی هم در جدول دارد و در رده چهارم ایستاده است، با انگیزه بسیار به اهواز آمده و می خواهد با شکست فولاد، روند خوب خود را ادامه دهد و چشم به رده های بالاتر دارد. البته فولاد هم که در این فصل به ویژه در خانه تسلیم نشدنی نشان داده، به هیچ وجه حریف آسانی برای تیم قلعه نویی نیست.

فولاد اگر چه نتوانست در لیگ قهرمانان آسیا به مرحله بعد صعود کند اما با ارائه بازی های قابل قبول، حالا انگیزه اش برای رقم زدن اتفاق خوب دیگر در لیگ برتر و کسی سهمیه آسیایی، دوچندان شده است و مطمئنا بازی امروز دو تیم فولاد و گل گهر، دوئلی برای کسب برد است. البته نکونام هفت بازیکن خود از جمله فرشاد احمدزاده را که روز گذشته تست کرونای او مثبت شد، در اختیار ندارد و مطمئنا این موضوع کار نکونام را سخت می کند.

فولاد از ساعت ۲۱ امروز در اهواز پذیرای گل گهر است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی اخبار ورزشی خوزستان تيم فوتبال فولاد خوزستان تیم فوتبال نفت آبادان نفت آبادان لیگ برتر گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۲۸۹۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراضات باشگاه به داوری در زمان سرمربیگری من نبوده است

به گزارش خبرنگار مهر، سیروس پورموسوی شامگاه یکشنبه در نشست خبری قبل از بازی با سپاهان ضمن قدردانی از باشگاه سپاهان به دلیل مهمان نوازی خوب اظهار کرد: فردا بازی سختی را داریم چرا که ما در آخر جدول هستیم و با توجه به اینکه سپاهان در شهر خودش است و با حضور هوادارانش کار ما سخت است.

وی با بیان اینکه تیم سپاهان جزو تیم‌های قدرتمند است، تصریح کرد: بازیکنان ما همیشه در مقابل تیم‌های بزرگ سربلند بیرون آمدند و امیدوارم فردا هم بتوانیم عملکرد خوبی را از خود به نمایش بگذاریم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان در خصوص اعتراضات این باشگاه به عملکرد داوران در سال‌های گذشته ابراز کرد: به عقیده من چیدمان داوری باید به گونه‌ای باشد که جای هیچ شک‌وشبهه‌ای وجود نداشته باشد یا حداقل کمیته داوری با چیدمان خوب داور خود را در حریم نگه دارد.

وی ادامه داد: زمانی که نسبت به داوری نظراتی وجود دارد بهتر است داور در آن بازی حضور نداشته باشد؛ شکایت باشگاه نسبت به فصل‌های گذشته بوده است که من در این تیم حضور نداشتم، اما از نظر من داوری‌ها نباید به گونه‌ای باشد که پیش از بازی اعتراضی وجود داشته باشد.

پورموسوی در خصوص وضعیت بازیکنان در مقابل سپاهان نیز گفت: محروم و مصدومی نداریم و همه بازیکنان ما در بازی فردا حاضر هستند.

کد خبر 6097665

دیگر خبرها

  • ساعت پخش زنده بازی تراکتور و فولاد + شبکه ورزش و پخش آنلاین
  • اعتراضات باشگاه به داوری در زمان سرمربیگری من نبوده است
  • بحران خط دفاعی در منچستریونایتد؛ دوری سه هفته‌ای هری مگوایر از میادین
  • مهاجم کلیدی استقلال در آستانه محرومیت از بازی با فولاد
  • سپاهان - استقلال خوزستان؛ مورایس در لبه پرتگاه به پورموسوی رسید | پیش بازی
  • خروج از بحران/ همه دعوت شده‌ها به اردوی تیم ملی والیبال آمدند
  • ۱۰ نکته درباره دیدار تراکتور و فولاد
  • گل گهر در اندیشه اولین پیروزی/ شمس آذر به دنبال رسیدن به رده ششم
  • فرار یاران محمدی از بحران با یک گل
  • خروج قطار افغانستان_ترکیه از مرز شمتیق+فیلم