Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@19:40:39 GMT

زلزله ۴/۴ ریشتری کردستان را لرزاند

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۲۸۹۸۷

زلزله ۴/۴ ریشتری کردستان را لرزاند

ایسنا/کردستان مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان با اشاره به بروز زلزله ۴/۴ ریشتری با مرکزیت شویشه اعلام‌ کرد که تیم‌های ارزیاب هلال احمر به منطقه اعزام شده‌اند و تاکنون گزارشی از خسارت مالی و جانی دریافت نشده است.

پیام جلالی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به وقوع زلزله نسبتا شدید در کردستان اظهار کرد که زلزله‌ای به بزرگی ۴/۴ ریشتر ساعت ۱۸ دقیقه بامداد با مرکزیت شویشه روی داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بلافاصله پس از وقوع زلزله تیم‌های ارزیابی هلال احمر کردستان به مناطق مختلف فرستاده شده‌اند و تاکنون گزارشی از وجود خسارت جانی و مالی در روستاهای بزرگ شهرستان سروآباد گزارش نشده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان با بیان این که ارتباط لازم با جمعیت هلال احمر کشور برای درخواست هرگونه کمکی برقرار است، تصریح کرد که در صورت بروز هرگونه خسارت در مناطق مختلف استان به اطلاع مردم خواهد رسید.

وی با اشاره به آمادگی اکیپ‌های شهرستان‌های کردستان برای هر حادثه احتمالی عنوان کرد که مردم تا ساعاتی بعد از زلزله با هوشیاری کامل آمادگی بروز زلزله دیگری را داشته باشند.

این زلزله در عمق ۱۰ کیلومتری زمین رخ داده و فاصله کانون زلزله از شهر شویشه ۱۷ کیلومتر، شهر سروآباد ۲۴ کیلومتر و شهر پاوه استان کرمانشاه ۲۸ کیلومتر بوده است.

نزدیک‌ترین مراکز استان نیز سنندج با ۳۷ کیلومتر و کرمانشاه با ۱۰۶ کیلومتر فاصله بوده است.

این زلزله در شهر سنندج توسط مردم احساس شد و بسیاری از مردم را به کوچه و خیابان‌ها کشاند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی زلزله هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۲۸۹۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقوع زلزله ۶.۹ ریشتری در ژاپن (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: لحظه وقوع زلزله نیویورک از زاویه دید مجسمه آزادی (فیلم) وحشتناک‌ترین تصاویری که از زلزله تایوان ثبت شد (فیلم) برخورد وحشتناک سنگ سقوط کرده از کوه به یک خودرو (فیلم)

دیگر خبرها

  • آماده‌باش هلال احمر در پی احتمال بارش شدید باران در ۱۳ استان
  • مفقود شدن ۲ نفر در سمیرم
  • وقوع زلزله ۶.۹ ریشتری در ژاپن (فیلم)
  • فیلم/ وقوع زلزله ۶.۹ ریشتری در ژاپن
  • زلزله ۶.۹ ریشتری ژاپن را لرزاند
  • زلزله شدید ۶.۹ ریشتری این کشور را لرزاند
  • وقوع زلزله ۶.۹ ریشتری در ژاپن
  • زلزله ۳.۱ ریشتری حوالی ازگله در استان کرمانشاه را لرزاند
  • ۲ زلزله شدید تایوان را لرزاند
  • لزوم ایجاد پد بالگرد هلال احمر در شرق گیلان