Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-05@03:31:05 GMT

پیروزی بزرگ و گام بلند الهلال به سوی قهرمانی

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۲۹۰۱۶

پیروزی بزرگ و گام بلند الهلال به سوی قهرمانی

الهلال در دیدار بزرگ هفته با نتیجه قاطع ۵ بر یک از سد الشباب گذشت و گام بزرگی را برای قهرمانی برداشت.

به گزارش "ورزش سه"، در حساس ترین دیدار هفته بیست و ششم لیگ حرفه ای عربستان، دو تیم الشباب و الهلال در استادیوم پرنس خالد بن سلطان شهر ریاض به مصاف هم رفتند که این بازی با پیروزی پر گل الهلال به پایان رسید و این تیم گام بزرگی را برای قهرمانی برداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پیش از آغاز این بازی، هر دو تیم ۴۸ امتیازی بودند ولی الهلال به دلیل تفاضل گل بهتر در صدر جدول قرار داشت و برنده این بازی می توانست تا حدود زیادی به قهرمانی امیدوار باشد. در حالیکه الشباب میزبان این بازی بود، الهلال کار را خیلی خوب آغاز کرد و در دقیقه ۳ روی همکاری دو بازیکن خارجی خود به گل رسید.


پاس سباستین جووینکو به بافتیمبی گومیس منجر به گل نخست الهلال تبدیل شد اما تیم میزبان ۲ دقیقه بعد گل تساوی را به ثمر برساند. پاس ایگور لیچنوسکی به فابیو مارتینز رسید و او خیلی زود کار را به تساوی کشاند.

 


اما در ادامه بازی و در دقیقه ۲۵ اعلام یک خطای پنالتی به سود الهلال منجر به گل دوم این تیم شد. گومیس مهاجم فرانسوی الهلال این تیم را مجددا  پیش انداخت و در سومین دقیقه از وقت های تلف شده، سباستین ویتو گل سوم را وارد دروازه کرد تا آبی های ریاض با برتری ۳ بر یک راهی رختکن شوند.


در همان اولین دقیقه از آغاز نیمه دوم، اور بانگا پس از درگیری لفظی با داور مسابقه، کارت قرمز مستقیم گرفت و از زمین مسابقه اخراج شد و این کارت قرمز، کار الشباب را تمام کرد. در ادامه ناصر الدوسری و محمد کنو ۲ گل دیگر برای الهلال به ثمر رساندند تا این تیم با برتری قاطع ۵ بر یک برنده جدال بزرگ فصل شود.

 


الهلال با کسب این پیروزی ۵۱ امتیازی شد و با توجه به اختلاف ۳ امتیازی با الشباب و ۵ امتیازی با الاتحاد، در فاصله ۴ هفته تا پایان فصل، امید زیادی به کسب عنوان قهرمانی دارد. از آنجایی که ژوزه مورایس سرمربی جدید الهلال تا روز یکشنبه در قرنطینه به سر می برد، عبدالطیف الحسینی دستیار عربستانی مورایس در این بازی حساس و سرنوشت ساز هدایت الهلال را برعهده داشت.

 

گفتنی است، الهلال در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا حریف استقلال خواهد بود.

 

الهلال عربستان عربستان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: الهلال عربستان عربستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۲۹۰۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برتری پورتو برابر چاوز/ مهدی طارمی «دراگائو» را به وجد آورد

به گزارش خبرنگار مهر، در هفته سی و دوم لیگ برتر پرتغال، تیم‌های فوتبال پورتو و چاوز شامگاه شنبه به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با برتری ۳ بر صفر به سود پورتو به پایان رسید.

پورتو در حالی به مصاف تیم در حال سقوط چاوز رفت که برای حفظ جایگاه سومی و صعود به لیگ اروپا به ۳ امتیاز این دیدار به منظور حفظ فاصله ۴ امتیازی خود با براگا نیاز داشت.

مهدی طارمی که در این بازی از ابتدا در ترکیب پورتو حضور داشت عملکرد موفقی از خود به نمایش گذاشت و تیمش هم شروع خوبی داشت و دقیقه ۲۷ با گل چیکو کنسیسائو از حریف خود پیش افتاد.

یک دقیقه بعد از این گل و به دنبال جریمه بازیکن چاوز با کارت زرد دوم، این تیم بازی را با ۱۰ نفر ادامه داد تا فرصت برای خودنمایی مهدی طارمی، اوانیلسون و کونسیسائو مهیا شود.

اوج کار طارمی در نخستین دقیقه از وقت‌های اضافه نیمه اول بود و در حالی که توپ به او رسیده بود با یک پاس پشت پای دیدنی، اوانیلسون را در موقعیت گلزنی قرار داد تا گل دوم پورتو با پاس مهاجم ایرانی به ثمر برسد. تماشاگران پورتو در ورزشگاه خانگی این تیم موسوم به دراگائو در حالی که از این گل به وجد آمده بودند شروع به تشویق طارمی کردند.

اما این پایان عملکرد موفق طارمی نبود و او در دقیقه ۷۳ و در حالی که یک ضربه پنالتی نصیب پورتو شده بود پشت توپ ایستاد و موفق شد سومین گل پورتو را هم به ثمر برساند و نشان دهد همچنان پنالتی زن اول تیمش است.

این مهاجم در دقیقه ۸۳ از زمین بازی خارج شد و جای خود را به گونسالو بورگس داد.

پورتو با این پیروزی، پس از اسپورتینگ ۸۴ امتیازی و بنفیکا ۷۶ امتیازی یا ۶۶ امتیاز در رده سوم قرار دارد.

کد خبر 6096724

دیگر خبرها

  • برتری پورتو برابر چاوز/ مهدی طارمی «دراگائو» را به وجد آورد
  • سیتی با پوکر هالند به قهرمانی نزدیک شد
  • شکست بایرن‌مونیخ و پیروزی پرگل دورتموند
  • رئال با ۳گل برد، بایرن با ۳گل باخت!
  • سریال برد‌های الهلال در لیگ عربستان
  • گردوخاک الهلال در عربستان؛ اختلاف امتیاز با النصر زیاد شد
  • این الهلال برای سه گانه کمین کرده است!
  • سریال بردهای الهلال در لیگ عربستان
  • فرار بزرگ پرسپولیس از بدترین سناریوی ممکن در دقیقه 95
  • خط و نشان رونالدو برای الهلال