Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-05@07:29:40 GMT

بهره برداری از طرح آرام راه رودسر تا پایان دوره پنجم

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۲۹۰۲۳

بهره برداری از طرح آرام راه رودسر تا پایان دوره پنجم

شهردار رودسر گفت: طرح بزرگ آرام راه میدان تا میدان( حد فاصل میدان های امام خمینی (ره) تا طالقانی) این شهر تا پایان دوره پنجم شورا به بهره برداری می رسد

رضا زنده دل در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: طرح میدان تا میدان (حد فاصل میدان‌های امام خمینی (ره) تا طالقانی) به متراژ ۲۰ هزار مترمربع و با اختصاص اعتباری بالغ بر ۶۰ میلیارد ریال در شورای اسلامی شهر و ستاد باز آفرینی شهری تصویب شد و اجرای آن از اوایل اردیبهشت ماه سال ۹۹ آغاز شد و تاکنون ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اعتبارات طرح آرام راه، از محل منابع داخلی شهرداری اختصاص یافته و تاکنون عملیات عمرانی بتن ریزی و سنگ فرش و کانال جمع آوری و هدایت آب‌های سطحی، نصب ۶۰ عدد پایه چراغ پارکی در طول مسیر اجرا شده است.

شهردار رودسر با اشاره به این که در طول مسیر اجرای طرح چندین بازارچه وجود دارد. یادآور شد: خیابان‌های بازارهای ماهی فروشان، شهید میهن پور (سبزی فروشان) و منشعب به طرح آرام راه میدان تا میدان جز بافت قدیمی شهر محسوب شده، که در این مناطق نیز سنگ فرش اجرا شده است.

زنده‌دل اضافه کرد: در حال حاضر در فاز نخست این طرح، نصب صندلی‌ها و درپوش‌های فلزی بر روی کانال‌های هدایت آب‌ها سطحی و در فاز دوم نیز زیباسازی میدان تا میدان و بازار برنج فروشان باقی مانده که تا پایان دوره پنجم به اتمام می‌رسد.


شهردار رودسر اجرای این پروژه را بسیار مهم و ماندگار دانست و تاکید کرد: این طرح در آینده نزدیک باعث رونق کسب و کارهای مغازه‌های این محدوده از شهر و رضایت مندی شهروندان رودسری خواهد شد.

به گزارش ایمنا، رودسر با حدود ۱۴۷ هزار نفر جمعیت و نیز چهار بخش کلاچای، چابکسر، رحیم آباد و بخش مرکزی رودسر و ۱۰ دهستان در ۷۰ کیلومتری شهر رشت مرکز استان گیلان قرار دارد.

کد خبر 491555

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرداري رودسر پروژه عمرانی شورای دوره پنجم آرام راه شهرهاي ايران استان گیلان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق میدان تا میدان آرام راه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۲۹۰۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رم امیدوار به حضور سردار آزمون در دیدار برابر یوونتوس

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال رم و یوونتوس در هفته سی و پنجم سری آ ایتالیا شامگاه یکشنبه ۱۶ اردیبهشت و در ورزشگاه المپیک شهر رم رو در روی هم قرار خواهند گرفت. رم با ۵۹ امتیاز در مکان پنجم و یوونتوس با ۶۵ امتیاز در جایگاه سوم جدول قرار دارند و شاگردان «دنیله دروسی» در تیم رم امیدوارند تا در پایان فصل جاری بتوانند سهمیه حضور در لیگ قهرمانان اروپا را کسب کنند.

سایت «tuttojuve» خبر داد؛ «جانلوکا مانچینی» و سردار آزمون دو بازیکن تیم رم هستند که در دیدار مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا برابر بایرلورکوزن مصدوم شدند. هر دو بازیکن در روزهای اخیر ریکاوری خوبی را پشت سر گذاشته‌اند. مانچینی از ناحیه دست همچنان احساس درد می‌کند اما مهاجم ایرانی رم امیدوار است تا در بازی حضور داشته باشد.

لازم به ذکر است که سردار آزمون به صورت قرضی در تیم رم حضور دارد و در پایان فصل باید به بایرلورکوزن آلمان باز گردد.

کد خبر 6096122

دیگر خبرها

  • شهید گمنام در رفسنجان آرام گرفت
  • تلاش می‌کنیم ایستگاه دارک تا قدس در خط دو مترو تا پایان امسال به بهره‌برداری برسد
  • تلاش می‌کنیم بخشی از خط دو مترو تا پایان امسال به بهره‌برداری برسد
  • بهره‌برداری از ۱۳ پروژه ورزشی تا پایان اردیبهشت ماه در تبریز
  • آخرین وضعیت مرکز نمایش‌های آئینی «صبا»/ بهره‌برداری مرکز تا پایان امسال
  • رم امیدوار به حضور سردار آزمون در دیدار برابر یوونتوس
  • اردبیل در شاخص بهره وری نیروی کار پنجم کشور است
  • بهره برداری از ۱۰۰ واحد صنعتی و تولیدی در گلستان تا پایان سال
  • بهره برداری از یکصد واحد صنعتی و تولیدی در گلستان تا پایان سال
  • طرح ارتقاء فرآورده های نفتی پالایشگاه اصفهان تا پایان تابستان به پیشرفت 30 درصد مي رسد