Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@05:55:22 GMT

مجید ملک زاده بر اثر ابتلا به کرونا جان باخت

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۲۹۱۷۴

مجید ملک زاده بر اثر ابتلا به کرونا جان باخت

به گزارش خبرنگار مهر، مجید ملک زاده، هنرمند هنرهای سنتی مشبک و معرق فلز و مدیر موزه صلح اصفهان به دلیل ابتلاء به ویروس کرونا و پس از ۲۳ روز جنگ با این بیماری جان خود را از دست داد.

انسیه هوشیاری، همسر این هنرمند ضمن تأیید این خبر با بیان اینکه همسرم پس از طی مراحل درمان کرونا در بیمارستان و بهبودی نسبی به خانه منتقل شد، اضافه کرد: متأسفانه وی پس از دو روز ترخیص از بیمارستان بر اثر عوارض ناشی از ابتلاء به کرونا جان خود را از دست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است این هنرمند ۴۰ ساله دوران کودکی سختی را به دلیل ابتلاء به بیماری پشت سر گذاشت اما با حمایت‌های خانواده اش موفقیت‌های خوبی را به دست آورد و پایه گذار موزه صلح اصفهان بود.

او در کارنامه کاری خود طراحی پنج پروژه عظیم جهانی با رویکرد کار تیمی برای ارائه به جهانیان با راهکارهای خلاقانه هنر و ادبیات ایران و جهان، تدوین ده‌ها مقاله علمی چاپ شده در رسانه‌های معتبر جهانی و فعالیت‌های علمی و هنری برای ترویج صلح در جهان را دارد.

کد خبر 5206605

منبع: مهر

کلیدواژه: هنرمند تجسمی صنایع دستی اصفهان مرگ و میر ویروس کرونا روز قدس شب قدر روز جهانی قدس کرمانشاه عکس استانها آمار کرونا بوشهر ماه مبارك رمضان شیوع کرونا ماه رمضان ۱۴۰۰ فلسطین شب احیا سیلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۲۹۱۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برآورده کردن آرزوی دانش آموز توسط معلم هنرمند و مهربان

 

در بسته زیر اخبار و محتوا‌های آموزشی پیرامون «برآورده کردن آرزوی دانش آموز توسط معلم هنرمند و مهربان»، «سخنگوی وزارت آموزش و پرورش: به دنبال استخدام نیروهای جدید نباشیم»، «سه تفاوت نامحسوس گاو عینکی رو پیدا کن، تیزبینها جواب بدن»، «فیلم شنا یاد دادن علیرضا بیرانوند به دخترش در استخر خانگی»، «رقابت داوطلبان کنکور از فردا آغاز می شود»، «این خورشت مقوی رو نیم ساعته برای ناهار درست کن»، «حروف ناصبه در عربی را با مثال به راحتی یاد بگیر»، «عکسهایی از عروسی دختر ناصرالدین شاه؛ یه قرن پیش چه جشنی گرفته!»، «تست شخصیت: نحوه نگه داشتن گوشی شما ویژگی های شخصیتی پنهان شما را آشکار می کند»، «قتل آتشین/پدرم با زندگی کردن من در خانه مجردی مخالف بود» را با کلیک بر تیتر آن بخوانید.

برآورده کردن آرزوی دانش آموز توسط معلم هنرمند و مهربان

فیلم شنا یاد دادن علیرضا بیرانوند به دخترش در استخر خانگی

 

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش: به دنبال استخدام نیروهای جدید نباشیم

سه تفاوت نامحسوس گاو عینکی رو پیدا کن، تیزبینها جواب بدن

رقابت داوطلبان کنکور از فردا آغاز می شود

این خورشت مقوی رو نیم ساعته برای ناهار درست کن

حروف ناصبه در عربی را با مثال به راحتی یاد بگیر

عکسهایی از عروسی دختر ناصرالدین شاه؛ یه قرن پیش چه جشنی گرفته!

تست شخصیت: نحوه نگه داشتن گوشی شما ویژگی های شخصیتی پنهان شما را آشکار می کند

قتل آتشین/پدرم با زندگی کردن من در خانه مجردی مخالف بود

 

 

 

 

دیگر خبرها

  • ۸ رفتار ناسالم که می‌تواند دوران بازنشستگی شما را به چالش بکشد
  • فیلمی بامزه از متهم اصلی کرونا!
  • باخت بد استقلال در یک دیدار دوستانه برابر تیمی از اسلامشهر!
  • میرزا زاده: انتخاب مردم قابل احترام است
  • هنرمند ایرانی جایزه طراحی زاکا در توکیو را به خود اختصاص داد
  • برآورده کردن آرزوی دانش آموز توسط معلم هنرمند و مهربان
  • برگزاری جشن تولد برای خالو قنبر راستگو هنرمند محبوب هرمزگانی
  • گل جالب و عجیب علی‌اصغر حسن‌زاده به قرقیزستان + ویدئو
  • (ویدئو) واکنش مسعود ده‌نمکی به پیشنهاد وزیر شدن!
  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن